PROFIL UŽIVATELE

Banjoplayer

Offline: 1.10.2021 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 52
Město: Mělník
Lokalita: Mělník Středo...
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 5x
Body komentářů: 7 / 2
ID uživatele: 226019
Registrace: 6.7.2014

Adresa profilu:http://banjoplayer.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

17.9.2016 Článek dobrá zpráva! Doufám že naplní retro vzhled, moderní jízdní vlastnosti a přiměřený výkon (budu rád za kategorii A, nikoli A2 )
Doufám v nesrovnatelnost se zmiňovanou Yamahou, protože její zhled je mému gustu od retra na hony vzdálen!!!
29.7.2015 Článek za mne: smutná budoucnost... doufám, že nám dlouho vydrží opravdové motorky
+6 -1
17.10.2014 Článek No stopětka mne zas tolik neláká, ale v naší Praga Piccolo bych Tě někdy svezl...
+1 
15.10.2014 Článek Naprostý souhlas s kolegou 650ccm Zajímavé pro mne jsou postřehy jiných jezdců na tomto stroji, tedy těch co ho třeba i jen jednou ozkoušeli, tedy na co si dát pozor, co funguje, co méně, jak se odlišuje nová verze od té původní, nebo co si kdo myslí jinak - anebo stejně od autora článku. Já mám třeba zcela jiný názor na startování na centrálním stojanu, než je v článku. Prostě lepší startovat z ruky, lépe je vidět na okénko polohy pístu a je to v podstatě stabilnější - jo a chytá na 1 kick, Motorku mam a startér mi nechybí. Bez ohledu na frajeřinu, o kterou mi zas až tolik nejde, je motorka lehčí a nejsou takové nároky na baterku. O kohoutku pod nádrži jsem již níže psal
13.10.2014 Článek neb jedno SR již doma mám, nebudu se vyjadřovat k tomu kdo si ji za kolik koupí Snad jen, že cena je věcí obchodu a tedy: že cena na letáčku nemusí odpovídat ceně kupní i když pochopitelně 50% neusmlouváte.
Pro mne to je radost se na ní svézt a nechci se porovnávat s jezdci co jim je 90 koní málo, každý hledáme asi radost z něčeho jiného.
Opravil bych v článku jen to, že kohout na benzin nepřepíná rezervu, ta má kontrolku, ale slouží k uzavření nádrže. To se hodí asi nejvíce při její demontáži, třeba pro štelování sacího ventilu. ( s nádrží se k němu nedostanete) Jinak na kohout nemusíte celou sezonu sahnout. Ostatní v článku myslím sedí. Nejrychleji jsem na ni zatim jel na dálnici a to dle tachometru 140 km/h, je nutno se naklonit nad řidítka a omezit tak odpor vzduchu. Zato na okrskách Kokořínska se s tímhle strojem cítím "doma" a tam jsem si ho kupoval. V mém profilu naleznete více. Pokud by snad někdo chtěl napište, rád povím
+1 
29.9.2014 Zboží nevim proč, ale ani na několikátý pokus se mi nevložila fotka. Snad to je tím, že to odesílám z i padu ???

- nelze mi ani editovat text - tedy tímto opravuji cenu helmy, kde se mi vloudila jedna nula navíc. Tedy pochopitelně za helmu jsem dal 6.500,- Kč ( i tak to bylo myslím dost )

díky K.
14.8.2014 Video Poslechl jsem spot ještě jednou a myslím je v něm chybně uvedená informace o palivovém kohoutu. Jím se u tohoto modelu dá zavřít přívod paliva z nádrže do čerpadla. V návodu je psáno, že je vhodno ho uzavírat při dlouhodobém skladování. Jinak s ním otáčet při běžném provozu není třeba. Palivo nemá kam vytéct a případně ho hadice zase vrátí zpět do nádrže. Rezerva se tímto kohoutem v žádném případě neovládá! O docházejícím palivu vás informuje žlutavé světélko na budíku tacholetru.
Přívod paliva - myslím nyní na propojení nádrže, je vůbec relativně složitý oproti očekávání - důvodem je ve spotu zmíněné vstřikování. K nádrži vedou 4 hadice ( které je třeba z nádrže odstranit při její demontáží - třeba pro kontrolu vůle ventilů) Z toho 2 jsou v pohodě a nad 2 si trochu polámete hlavu, jak se k nim dostat.
13.8.2014 Video Pokud někdo touží po dalších informacích, naleznete něco v motorkářích v mém profilu k Yamaha SR400. Popřípadě si napište o info
Dopručil bych provedení Black, neb stříbrné provedení ( viz video) je dle mne dost odbyté - např. nezalakované polepky na nádrži.
pár info z techničáku, které v reklamních popisech chybí:
- užitná hmotnost ( pouze) 150 kg
- max rychlost 128 km/h ( jede ale i přes 130 za těch " hodně příznivých podmínek" o to ale jistě nejde)
- spotřeba cca 3,8 l/ 100km( v TP nenaleznete)
- rezerva cca 2,2 l
- výkon 17 kW, ale pro "retráky" velmi fajnové podání síly

postřehy:
- startuje exelentně ( nevim proč na videu šlepe 3 x) 1 kick a jedu!
- kolem 4 tis ot. výrazný nárust vibrací, ale to k tomu patří
- minimum místa na věci ( povinná výbava )
- snadno ovladatelná
- cena, čekal bych ji cca o 40 tis níž, ale i tak ji nemusíte přeci koupit za vyvolávačku 169,-

závěr za mne: je krásná a jsem za ni rád

TOPlist