Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
28.7.2020 | Článek | Těším se až bude i na mé mašině, na dlouhé přejezdy po dálnici nebo na průjezdy městem jediný způsob, jak nepřijít o řidíčák |
31.3.2020 | Článek | Hmm, zkrocení zlé ženy... opravdu jsem si tuhle moto chtěl koupit, ale na poslední chvíli (po poslední projížďce před zaplacením) jsem to zrušil. To XRko je tak hodný a nezáludný, že mně nic neříkalo. Prostě bez emocí. A to jsem se hodně snažil a chtěl udělat manželce radost, když mi říká, že mám jezdit pomalu. Takže jsem se rozhodl pro KTM Super Duke GT. Ten zážitek je prostě neporovnatelný. Aspoň pro mě. |
20.10.2018 | Článek | Americký kýč: silueta krutopřísného dragstera se zvukovými efekty, více než třemi metráky živé váhy a výkonem nula nula nic. Možná až mi bude pětašedesát. |
21.8.2017 | Článek | LacoDeLoco se prostě musel splést, skoro nic z toho o čem píše (včetně hmotnosti) na K1300 nesedí. |
8.12.2016 | Článek | Řežu se tu smíchy a vzpomínám na svůj předloňský výlet na východ Turecka, na Írán už nezbyl čas. Jak koukám, velká škoda. Příště pojedu dál. |
18.2.2016 | Článek | Neskutečný! Nádherná cesta, pohodově napsaný, pohodově prožitý. Nemůžu se dočkat jara |
1.6.2015 | Článek | Nedá mi to, taky se podělím XRko jsem si užil na BMW Roadshow v Renocar Brno. První pocit? Zoufalství z pomalého štrůdlu, vedeného kluky z BMW ve stylu "hlavně žádné problémy" (jo, chápu je...), zákazu předjíždění v něm a z pocitu, že tuhle mašinu nevyzkouším, protože legální rychlosti z projížďky po vesnicích jsou spíš tak pro caféracery (ano, BMW R Nine T o hodinu dřív byla ve svém živlu). Ale postupně: První pocit: co to proboha je? Motorka a'la cenduro, ale motor prostě nejede. Kroutím heftem jako blázen - a stále nic, zrychlení se nedostavuje (normálně sedlám BMW K1200S), je to líné. Kde je proboha těch >100kW? Zlatá moje sedm roků stará holka, když u ní otočím rukojetí a neposunu zadek k zadnímu kolu, jediné co mi běží hlavou je - "jak se udržet a nespadnout?" Pár kopnutí do řadičky, to přece není možný - zkusím nad šest tisíc, je to prý motor ze supersportu. Hmmm, dobrý... živá voda. Ne, K1200S to není, ale je to o hodně lepší. Kašlu na doporučení vedoucího štrůdlu a kolegu na R1200GS LC pár metrů před sebou beru tak s padesátikilometrovým rozdílem, chudák, lehce se vyděsí, mám špatný svědomí. Kolem desíti tisíc konečně cítím, co ten motor má v sobě - ale přede mnou je zatáčka a jsem nechutně vysoko nad silnicí, rychle se způsobně srovnávám (žádný zalehnutí, prostě jsem moc vysoko, není to silnička) a podkopávám a čekám zpětnou reakci od kardanu, nic nepřichází - hmmm, sakra dobrý zpětný záchyt - jéžiši, já jsem debil, XRko nemá kardan, to je řetěz Celkový pocity takový smíšený. Je to asi neuvěřitelně univerzální mašina, to jo. S Káčkem jsem sice projel rumunské národní parky víc v pohodě než kolegové s GSem, turecké rezervace, ale byl tam všude asfalt (i když s dírami velikosti ne lavóru, ale pořádně velké vany - nebo jen frézovaný podklad, tam byla 190ka pneu úplně v pohodě). S XRkem na asfaltu není potřeba trvat, je v pohodě na čemkoliv. Ale ten motor... prostě mi k tomu nesedí. Aby to aspoň trochu táhlo. je potřeba točit >5.000 (ano, měl jsem tam Dynamic mapu). Jenomže - při těchhle otáčkách konce řidítek vibrují tak, že po půl hodině jízdy si musím oklepat končetiny, abych se té třesavky zbavil... Tak nevím, asi to chce rok - dva počkat, než Bavoři trošku umravní motor při otáčkách jenom trošku >4000 a zmenší vibrace (na cestovní mašinu hooodně velké). Zatím u mě trošku vítězí konkureční Multistrada. A abych nebyl moc negativní, shift assist je super! A dynamické ESA taky, na těch pár desítkách kilometrech jsem ho nenachytal, fakt dobré. A tempomat je super. Škoda, že K1300S ho nemá, šel bych do ní. Je to jediný způsob, jak s takovými výkony (a adrenalinem) jezdit v rychlostních limitech. |
7.9.2014 | Článek | jean192: nádrž - mělo tam být asi 33 decimetrů, když odečtu tloušťku materiálu, zlomy a sváry, možná by to mohlo vyjít. Jo, a taky se mi nelíbí. |
29.6.2014 | Článek | Řekl bych, že Suzuki bude muset jít s cenou rychle dolů, pokud bude chtít prodávat i někomu jinému, než jen zarytým srdcařům. Odhad: zimní ceny budou o 30t nižší. |