PROFIL UŽIVATELE

wimi

Offline: 8.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 59
Město: Brno-Štýřice
Lokalita: Brno-město Ji...
Poděkoval: 4x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 34x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 218189
Registrace: 30.4.2014

Adresa profilu:http://wimi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

28.7.2020 Článek Těším se až bude i na mé mašině, na dlouhé přejezdy po dálnici nebo na průjezdy městem jediný způsob, jak nepřijít o řidíčák
31.3.2020 Článek Hmm, zkrocení zlé ženy... opravdu jsem si tuhle moto chtěl koupit, ale na poslední chvíli (po poslední projížďce před zaplacením) jsem to zrušil. To XRko je tak hodný a nezáludný, že mně nic neříkalo. Prostě bez emocí. A to jsem se hodně snažil a chtěl udělat manželce radost, když mi říká, že mám jezdit pomalu.

Takže jsem se rozhodl pro KTM Super Duke GT. Ten zážitek je prostě neporovnatelný. Aspoň pro mě.
20.10.2018 Článek Americký kýč: silueta krutopřísného dragstera se zvukovými efekty, více než třemi metráky živé váhy a výkonem nula nula nic. Možná až mi bude pětašedesát.
21.8.2017 Článek LacoDeLoco se prostě musel splést, skoro nic z toho o čem píše (včetně hmotnosti) na K1300 nesedí.
8.12.2016 Článek Řežu se tu smíchy a vzpomínám na svůj předloňský výlet na východ Turecka, na Írán už nezbyl čas. Jak koukám, velká škoda. Příště pojedu dál.
18.2.2016 Článek Neskutečný! Nádherná cesta, pohodově napsaný, pohodově prožitý. Nemůžu se dočkat jara
1.6.2015 Článek Nedá mi to, taky se podělím

XRko jsem si užil na BMW Roadshow v Renocar Brno.

První pocit? Zoufalství z pomalého štrůdlu, vedeného kluky z BMW ve stylu "hlavně žádné problémy" (jo, chápu je...), zákazu předjíždění v něm a z pocitu, že tuhle mašinu nevyzkouším, protože legální rychlosti z projížďky po vesnicích jsou spíš tak pro caféracery (ano, BMW R Nine T o hodinu dřív byla ve svém živlu).

Ale postupně:

První pocit: co to proboha je? Motorka a'la cenduro, ale motor prostě nejede. Kroutím heftem jako blázen - a stále nic, zrychlení se nedostavuje (normálně sedlám BMW K1200S), je to líné.

Kde je proboha těch >100kW? Zlatá moje sedm roků stará holka, když u ní otočím rukojetí a neposunu zadek k zadnímu kolu, jediné co mi běží hlavou je - "jak se udržet a nespadnout?"

Pár kopnutí do řadičky, to přece není možný - zkusím nad šest tisíc, je to prý motor ze supersportu. Hmmm, dobrý... živá voda. Ne, K1200S to není, ale je to o hodně lepší. Kašlu na doporučení vedoucího štrůdlu a kolegu na R1200GS LC pár metrů před sebou beru tak s padesátikilometrovým rozdílem, chudák, lehce se vyděsí, mám špatný svědomí.

Kolem desíti tisíc konečně cítím, co ten motor má v sobě - ale přede mnou je zatáčka a jsem nechutně vysoko nad silnicí, rychle se způsobně srovnávám (žádný zalehnutí, prostě jsem moc vysoko, není to silnička) a podkopávám a čekám zpětnou reakci od kardanu, nic nepřichází - hmmm, sakra dobrý zpětný záchyt - jéžiši, já jsem debil, XRko nemá kardan, to je řetěz

Celkový pocity takový smíšený. Je to asi neuvěřitelně univerzální mašina, to jo. S Káčkem jsem sice projel rumunské národní parky víc v pohodě než kolegové s GSem, turecké rezervace, ale byl tam všude asfalt (i když s dírami velikosti ne lavóru, ale pořádně velké vany - nebo jen frézovaný podklad, tam byla 190ka pneu úplně v pohodě).

S XRkem na asfaltu není potřeba trvat, je v pohodě na čemkoliv. Ale ten motor... prostě mi k tomu nesedí. Aby to aspoň trochu táhlo. je potřeba točit >5.000 (ano, měl jsem tam Dynamic mapu).

Jenomže - při těchhle otáčkách konce řidítek vibrují tak, že po půl hodině jízdy si musím oklepat končetiny, abych se té třesavky zbavil...

Tak nevím, asi to chce rok - dva počkat, než Bavoři trošku umravní motor při otáčkách jenom trošku >4000 a zmenší vibrace (na cestovní mašinu hooodně velké).

Zatím u mě trošku vítězí konkureční Multistrada. A abych nebyl moc negativní, shift assist je super! A dynamické ESA taky, na těch pár desítkách kilometrech jsem ho nenachytal, fakt dobré. A tempomat je super. Škoda, že K1300S ho nemá, šel bych do ní. Je to jediný způsob, jak s takovými výkony (a adrenalinem) jezdit v rychlostních limitech.
7.9.2014 Článek jean192: nádrž - mělo tam být asi 33 decimetrů, když odečtu tloušťku materiálu, zlomy a sváry, možná by to mohlo vyjít. Jo, a taky se mi nelíbí.
29.6.2014 Článek Řekl bych, že Suzuki bude muset jít s cenou rychle dolů, pokud bude chtít prodávat i někomu jinému, než jen zarytým srdcařům. Odhad: zimní ceny budou o 30t nižší.

TOPlist