Komentáře
Nalezeno 263 záznamů
17.12.2021 | Článek | Ty dva naháče se mi líběj, 125ka víc, ale výkon slabota. To ta 350ka s 29kW (kéž by tolik měla třinda!) je lepší, ale nejspíš to zase zabijou hmotností okolo 180-200kg... |
16.12.2021 | Článek | Mozna proto, aby vydelavali prachy? Pro nic jineho to nedelaji. |
7.12.2021 | Článek | Před pár lety jsem se sem na motorkáře registroval jen kvůli tomu, abych mohl napsat pochvalnej komentář k cestě Pavla Suchýho kolem světa na Jawce. Tohle je druhej článek, kvůli kterýmu bych to udělal. Neskutečný, klobouk dolů, poklona do pasu. Za ty znalosti, za to, co byl ochoten a schopen všechno nastudovat, za tu vytrvalost, za manuální zručnost, za schopnost to vymyslet, zrealizovat a nakonec i postavit na papíry. A hlavně za splnění vlastního snu. Jak by řekla moje tehdy před lety malá dcerka: "Hůstýýý!". +1 |
11.11.2021 | Článek | No nevim, já bych naopak řekl, že Norden je cca 100x hezčí než libovolná KTM... Design je věc velice subjektivní. |
4.11.2021 | Deník | 10 šroubů než se dostaneš k filtru? Teda to je maso, no je to holt už moderní složitá motorka. Zlatá třinda... |
4.11.2021 | Deník | Tak přinejhorším před technickou na ty blinkry nacvakneš sklíčka z těch původních originálů a je to, ne? |
22.10.2021 | Článek | To je ta japonská mentalita. Když pochopí, že je konec a není kam dál, tak následuje rituální sebevražda se vším, co k tomu patří. |
22.10.2021 | Článek | No, vypadá to na začátek konce jedné legendy. V Kawasaki Heavy Industries evidentně pochopili situaci a výrobu motorek a příbuzných motorových věciček vyčlenili ven, aby, až trh elektrifikovaných vozidel vydechne naposled, to nestáhlo ke dnu celou skupinu, ale jen jednu dceřinku. Tak dva až tři roky před očekávaným koncem to ještě přejmenujou, aby v názvu nefigurovalo slovo Kawasaki, a zkusí to někomu výhodně prodat. A do tý doby z toho ještě zkusí aspoň něco vyždímat. Podle letopočtů v článku to vypadá, že očekávaná životnost firmu je max. 14 let... +2 |
1.10.2021 | Článek | Za mě rozhodně to první. Boží úchylárna z batmobilu říznutýho vetřelcem a Darth Vaderem Škoda, že to nemá pořádný V2 nebo V4 motor, aby to mělo i odpovídající zvuk. To druhý je jen (na pohled) další nudná elektromotorka. +2 |
9.9.2021 | Deník | Čoveče, to mi připadá, že ti to žere nějak moc. Já se pohybuju sólo mezi 4,5 - 5,5. A to mi ještě přijde, že ve vyšších otáčkách má nižší spotřebu než když to jen tak bublám kolem 2-2,5 tisíce, protože ve vyšších to má vyšší účinnost. Karbec mám origo Jikov. Ty čínský napodobeniny prý dokážou srazit spotřebu ještě skoro o litr, ale záleží na tom, jak se konkrétní kus povedl. Na některej to prý nejde ani nastartovat. |
7.9.2021 | Článek | |
7.9.2021 | Článek | Chápu, jak to myslíš. Když se po cestě něco podělá, tak široká a kvalitní servisní síť je výhoda. Ale po pravdě, já bych chtěl cestovat na něčem, co žádný díly nepotřebuje, prostě na něčem, co se po cestě nepodělá. To je ideální stav. |
6.9.2021 | Článek | Co se týká životnosti a spolehlivosti, tak RVM 500 se už nějaký ten rok v Argentině prodává, tak nějaký zkušenosti už by být mohly. |
3.9.2021 | Deník | To je teda síla. Na fotkách bych řekl vlevo čína, vpravo starý originál? A teda fascinuje mě, že jsou schopni prodat jako pár k sobě patřící dva tlumiče, který mají takový rozdíly (viz grafy). Chápu, že jsou v toleranci, ale ty rozdíly mi připadají dost velký na to, aby spolu tvořily dvojici. Ale nejsem expert na tlumiče, třeba je to ok. Ještě co mě napadlo. Nešlo by u starých origo tlumičů repasovat vnitřek a pak na ně použít nový pružiny z březnických? Pokud je teda problém v tom, že origo tlumiče už mají pružiny unavený. Btw. jaký tlumiče se teď dávají na nově vyrobené 350/640? |
3.9.2021 | Článek | Myslíš, aby udělali nějakou náhradu starýho Transalpa? To neudělaj, tím by si ukradli část kupců Afriky (za kterou si můžou říct mnohem víc peněz). Je to všechno jen o penězích. |