Komentáře
Nalezeno 178 záznamů
20.3.2016 | Článek | Iannone mě dneska nepotěšil, chtěl školácky vyhrát závod po třech kolech a to ještě ohrozil Doviho. Podle mě byl přemotivovanej, chtělo by to pro příště se z toho ponaučit a jet víc takticky. Věřím, že by měl dneska na vítězství nebo alespoň bojoval o vítězství. Je to škoda, body budou chybět. Dvoi mě potěšil, že v závěru získal zpět druhé místo před 93. Takže dneska takový polosladký závod pro mě coby fanouška Ducati. +1 -1 |
20.3.2016 | Článek | Pome borci, kez by to konecne dopadlo pro Ducati na prvni misto. Firza Ducati |
19.3.2016 | Článek | K Ducati nikdy... ať si jde třeba do pr..., ale nikdy nechci u Ducati vidět 99 nebo 93. |
9.3.2016 | Článek | Chuďas899 - Chapu, vyfukovej system atd. chapu. Kawa teda ten ten probl nema diky tomu, ze ta charakteristika prubehu vykonu je diky ctyrvalcu priznivejsi? +1 |
9.3.2016 | Článek | Chuďas899 - D9ky za podrobný informace, nicméně pořád mi teda vrtá hlavou proč mluví Chaz o nedostatečné maximálce. |
9.3.2016 | Článek | Počkat, ale otáčky přece nemají nic společnýho s tlakem. Ten přece ovlivňuje právě kompresní poměr. Více otáček tak neznamená větší tlak, ale větší zatížení ložisek atd. a hlavně tak velký písty se asi nemůžou pohybovat tak rychle jako mnohem menší "pístečky" ve čtyřválu...proto může dosáhnout čtyřvál většího výkonu - otáčkama...Proto se ptám, jestli vůbec můžou zvednou maximálku u toho dvouválu. A nemá náhodou Ducati omezení restriktorama? |
8.3.2016 | Článek | Docela by me zajimalo jakym zpusobem se lze dopracovat k vyssi maximalce u dvouvalce, prece jenom asi uz ten motor bude i tak na hrane. Nebo ne? |
17.2.2016 | Článek | Dotaz od _SHIFT_ me rozsekal Za mnou sedelo dokonce 120kg prase |
14.2.2016 | Článek | > gresini Já doufám, že ne, páč téch Španělů uz je v MGP už tak moc |
11.2.2016 | Článek | Problem bych nevidel v tom, ze je to sci-fi. Problem je, ze to sci-fi udelali z neceho tak povedenyho jako je MV. +1 |
3.2.2016 | Článek | Nick4242 : Ducati vadnou? S tim nemůžu souhlasit. Minulou sezonu jim to buď jelo do konce a nebo nejelo od začátku. |
3.2.2016 | Článek | Ten CS, to je fakt neskutečný hovado. Ať už dneska mají v plánu testovat cokoliv, tak ten čas je tak i tak z mýho pohledu parádní a to jsu přesvědčenej, že tam mají potenciál v nastavení ještě docela velkej. No jako uvidíme jak se bude vyvíjet výkonnost Doviho, tomu sice fandím, ale ruku na srdce, takovej talent jako CS to není a já osobně bych si přál DUC vidět co nejvýš a CS mě přesvědčuje, že by měl závodit ještě aspoň dvě nebo tři sezony. Jsu přesvědčenej, že Slovensko nás obralo o spoustu parádní podívané tím, že ta slověna CS odradila od závodění +1 |
2.2.2016 | Článek | Mě fascinuje, že tady pokaždý, když se zajedou nějaký časy, hned všichni dělají závěry, viz včera taky. Nikdo z nás neví co jak kdo testuje a za jakým cílem a s jakýma podmínkama a natsvením atd. Ty časy musíme brát s hodně, ale opravdu hodně velkou rezervou a nedělat z nich hlavně žádný závěry, je to jenom testování všeho novýho. +1 -2 |
5.1.2016 | Článek | Tenhle srovnávací test dvou dost odlišných motorek trochu nechápu. Nicméně za mě naprosto jasně Ducati. Nudnýho oplastovanýho japonskýho je na silnicích už tak dost. +1 -4 |
17.12.2015 | Článek | Trochu nechápu, kde někteří berou ty slova jako bomba. Vždyť to ti žluťáci dělají pořád dokola - čtyřválcovej řadovej kapalinou chlazenej motor se čtyřventilovou technikou DOHC, rám z lehké slitiny, jedna koncovka na pravé straně a design ala všechno do špice. Drtivá většina rejže vypadá přesně takhle. Kde je ta bomba, o které tady mluvíte? +2 -1 |