PROFIL UŽIVATELE

IronDave

Offline: Dnes v 09:27 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Štěpánovice
Lokalita: Brno-venkov J...
Poděkoval: 14x
Pomohl: 2x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 96x
Body komentářů: 87 / -15
ID uživatele: 191700
Registrace: 24.6.2013

Adresa profilu:http://irondave.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 178 záznamů

13.6.2023 Článek DanielDaniel To je demagogie. Dorna Yamaze ani Honde zadne smlouvy se soukromymi tymy nikdy nezakazala a nezakazuje ani ted. Pravidla jsou pro vsechny stejna. To, ze sis vymyslel a vykonstruoval ve sve hlave tyto lzi neznamena, ze se stanou pravdou.
12.6.2023 Článek DanielDaniel Tomu sám nevěříš. Vždyť by to okamžitě napadly ostatní právnicky. A jisto jistě by ten právní spor vyhráli. Je to nesmysl.
12.6.2023 Článek Opravdu nerad přispívám do nějakých diskusí, ale tady mi to opravdu už nedá. Musím reagovat na ty stížnosti, že má DUcati nějakou nefér výhodu proti konkurenci. SOuhlasím s tím, že mají výhodu, a to v tom, že mají dobré konstruktéry, manažery a jezdce, kteří vyvinuli motocykl, kterej chce každej soukromej tým a tudíž jich mají 8 v poli. Nikdo nebrání Hondě ani dalším značkám kopírovat taktiku Ducati. Nikdo jim nebrání nabídnout soukromým týmům dobrej motocykl a mít třeba motocyklů 12. TOmu se říká férové konkurenční prostředí. Bere ten, kdo umí. A zlým jazykům ještě připomenu, že když měla Honda 6 nebo dokonce i osm motocyklů v poli, tak to nikomu nevadilo.
Někteří lidé prostě nedokážou překousnout, že Ducati odvádí dobrou práci a jejich oblíbená značka už tolik aktuálně ne.
+12 
21.11.2022 Článek To video jsem viděl, bylo neuvěřitelný, jak jel na těch slickách v těch mokrých úsecích, to hlava nebere, kde tihle borci jsou. A hlavně jsem vůbec netušil, že tam měl jeden fakt velkej moment, kdy mu to ustřelilo tak, že jsem si v té chvíli říkal, že to snad ani nemohl ustát.
14.11.2022 Článek Hned mám lepší večer, díky za test. Jen drobná kritika ohledně subjektivně více upřednostněného BMW ve videu a za mě osobně srovnatelnější Scrambler Sport Pro, když už postavit něco od Ducati proti tomuto BMW.
+1 
11.11.2022 Článek BOBANR1 Problém v tvém argumentu je ten, že se nezakládá na žádných hmatatelných faktech, ba co víc, i kdybychom tvou domněnku přijali, tak platí pro všechny týmy, jelikož s tím jezdí všichni.
11.11.2022 Článek BOBANR1 argument s pouzivanim kridla jsem ti jiz vyvratil - muzou ho pouzivat vsichni.
Svoboda muze mluvit o cem chce, pravidla plati pro vsechny stejna.
Utikas z debaty, jelikoz nemas relevantni argumenty. Nesneses zaslouzeny uspech Ducati a nejsi schopen prijmout jejich vyhru. Proto kolem sebe kopes.
10.11.2022 Článek BOBANR1 Žádné pravidlo o dvou továrních motocyklech neexistuje, to sis teď vycucal z prstu.
Prvek pro ochlazevání zadního kola můžou používat všichni, takže proti ostatním žádná výhoda.
Ducati neprosadila 8 motorek, Ducati jen nabídla satelitním týmům takové podmínky, které byly lepší než by dostali jinde, takže opět od tebe naprostý nesmysl.
A Dorna pomohla Ducati jak? Jsem zvědav, jaký nesmysl tentokrát vylžeš.
Víš co znamená férovost? To jsou rovné podmínky pro všechny. A není jediné pravdilo, které by Ducati zvýhodňovalo. Všechno sis jen vylhal, protože nesneseš, když náhodou jednou po patnácti letech vyhrála značka, která si to zasloužila.
10.11.2022 Článek BOBANR1 To sice není pravda, jelikož jich měli šest, nikoliv 8, ale i kdyby, tak chceš říct, že to, že schopní manažeři Ducati jsou nefér, protože Honda nebo Yamaha nemá tak super manažery? Kdo jim brání si nasmlouvat satelitní týmy, kdo jim brání nabídnout satelitním týmům lepší podmínky než jim dává Ducati? Ducati vyrobí ročně asi 60 000 motocyklů, Honda deset milionů, tomu já říkám nerovné podmínky. Neschopnost manažerů a konstruktérů Hondy nebo Yamahy neschovávej za nerovné prostředí jenom proto, že jsi rejžožrout.
10.11.2022 Článek Můžeš nám říct, jaké výhody proti ostatním mají?
11.10.2022 Článek Mára95 - Tak to se Svoboda plete, jelikož 18kg má na Reddinga, na Reu má 10kg.
10.10.2022 Článek Průměr maximálních rychlostí z nedělního závodu:
Bautista 299,88km/h
Razgatlioglu 305km/h
Rea 305km/h
Zdroj dat : oficiální stránky worldsbk.com

Jinými slovy, není to o maximální rychlosti Ducati, ale o zrychlení Bautistova stroje. Hraje v tom určitě roli jeho váha, jelikož na turka i brita má k dobru na postavě asi deset kilo, ale jeho nízká váha má zase nevýhody - nemůže tak tvrdě brzdit a znesnadňuje mu to ovládání stroje především při změnách směru jízdy. Určitě je to téma na delší diskusi a rozhodně je tam více výhod a nevýhod, ale jedno je jisté, není to o maximální rychlosti.
5.9.2022 Článek Nikoliv dvojnásobný, nýbrž trojnásobný. Sezóny 2017, 2018, 2019.
23.4.2022 Článek Alan je legenda a jeho články jsou vždycky něčím speciální. Alespoň tedy pro mě určitě ano. No a já jako Ducatista jsem měl při čtení tohoto článku takovou tu příjemnou husí kůži. To je tak, když píše legenda o legendě.
Musím uznat, že díky Alanovi si přečtu občas něco i o motocyklech z Japonska, které mě obyčejně nechávají chladným.
8.2.2022 Článek Pánové, velice oceňuju, že jste si dali tu práci sepsat tenhle skutečně obsáhlý článek o značce, která je mému srdci nejblíže Samozřejmě vím, že celá historie značky vydá na celou silnou knihu, ale myslím si, že takové články jsou jen plus ať už pro stávající Ducatisty nebo ty potenciální
+2 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 12
Následující

TOPlist