Komentáře
Nalezeno 178 záznamů
5.11.2020 | Článek | V MTS není suchá spojka už 10let. Desmo by vyžadovalo servis po cca 25-30k km s tím, že by se muselo seřizovat 32ks ventilových vůli ( u OHC jen 16ks, navíc po dvojnásobné ujeté vzdálenosti) a výměnu 32ks půlkroužků, proti dvouválu je tu řetěz, takže není nutná výměna rozvodového řemene a napínacích kladek. Letmáč je trochu škoda, na druhou stranu ty pozitiva dvouramenné kyvky jsou u takto univerzální cestovní motorky víc než pochopitelné. Suma sumárum jsou to pro skutečné potenciální uživatele této motorky pozitiva. Mě osobně trochu mrzí jen to, že už nebude velká multistrada L2, myslím si, že by možná mohli dělat obě dvě ať si zákazník přijde na chuť. |
26.9.2020 | Článek | Rád bych si sehnal tu knihu od Alana Cathcarta z toho roku 1983, ale bohužel se mi to nějak nedaří. Stačila by mi i elektronická verze. Článek jsem hltal, Alan píše opravdu skvěle a věcně. +1 |
6.8.2020 | Článek | Georgio88 A taky jakýchkoliv vodníků |
4.7.2020 | Článek | Ano, ty tyto motorky se pohybují řádově v desítkách tisíc eur dle verze a stavu, historie atd. Jsou tam kousky s cenou i k 60 000 euro. Každopádně je to nádhera a můj nesplnitelný sen. |
27.6.2020 | Článek | Nelze vůbec srovnávat pneumatiky, na kterých jezdí WSBK a MotoGP. Není to tím, že by Michelin neuměl vyrobit rychlé pneumatiky, ale jsou tam úplně jiné požadavky na výdrž, konstrukci směs atd. |
14.5.2020 | Článek | Ke vší úctě k některým diskutujícím, než někdo něco napíše, uvědomte si, prosím, že Dovi je za poslední tři roky třikrát vicemistr světa za Marquezem, kterej je bohužel zatím neporazitelnej. A to říkám i přesto, že Marqueze nesnáším až za hory. Dovi, je podle mě nejlepší volbou v současné době. Žádnýho Stonera, kterej byl na mašině naprosto geniální a dokázal se přizpůsobit stroji jako nikdo jiný, prostě zatím nevidím. Ducati asi nebude tak snadno ovladatelná mašina, jako je třeba Yamaha. To samozřejmě nesoudím z toho, že jsem na nich jel. To odhaduji z toho, že většina nováčků je na Yamaze velice rychlá téměř od začátku(viz Zarco, nebo teď Quartararo a Morbidelli. A kde jezdil takovej Quartararo v Moto2, že? Naprostej průměr kolem 10. místa. No a naproti tomu Bagnaia nastoupil jako Moto2 šampion do MotoGP k Ducati a rozhodně nemá takovou výkonnost. Pro další příklady nemusím chodit daleko, když třeba takovej Lorenzo se na tom začal zlepšovat až druhou půlku druhé své sezony u Ducati, jinak jezdil až v druhé desítce a to byl několikanásobnej mistr světa na Yamaze. Prostě Ducati není pro každýho. Dovi na ní ale jezdit umí, páč kdyby neuměl, tak nebude třikrát vicemistr za poslední tři roky. +10 -2 |
5.4.2020 | Článek | Zrovna ty, kterej dole pises tohle : Mann (364) napsal 04.04.2020 v 10:05+2 Mě by spíše překvapilo kdyby Marquez u Hondy nezůstal Vždyť mu tam hraje všechno do karet a tituly chce Honda, Repsol i Mareček Tak kam jinam by měl jít? Zcela jasne tady pises o odchodu od Hondy. Nikoliv o ctyrlete smlouve vs dvoulete. |
4.4.2020 | Článek | Pánové, evidentně nikdo z vás nepochopil, co Dovi řekl. On se totiž diví té čtyřleté smlouvě, ne tomu, že zůstane u Hroudy. Ostatně ruku na srdce, 99% z vás, co se tady kasáte, že to bylo jasný předem, tak jste předpokládali prodloužení smlouvy o 2 roky, tak jak tomu obvykle bylo a bývá. A já jsem to též předpokládal. Tak mi tady netvrďte, že to není žádné překvapení. +2 -2 |
10.2.2020 | Článek | Jsem rád, že tu je vyjádření všech jezdců a ne jen prvních tří až pěti. Bylo by super tu mít toto po každém závodě + špica by byla i čtvrteční tiskovka. +4 |
5.11.2019 | Článek | Ducati má superbike ve verzi R o objemu do 1000ccm, takže lžeš. To, že si může kdokoliv koupit i verzi jinou o objemu 1100ccm, je snad věc poptávky a nabídky. A lidi to chtějí a má to svoje výhody. |
9.5.2014 | Akce | Tak včera moje první akce a bylo to supr. Musím říct, že takový počet motorek jsem ani nečekal. Organizace supr. Příště jedu zas. |
7.10.2019 | Článek | Myslis to, jak Cossi vyhraval s velkym naskokem, viz to video, ktery tady postujes? Bylo to jeste horsi nez dnes a rozdily jeste vetsi. |
6.10.2019 | Článek | Ani zdaleka nejsem fanda Námahy, ale rict, ze je konstrukter toho motoru traged, to je neznalost nejvyssi kategorie. Radovej ctyrvalec ma urcity vyhody a urcity nevyhody a stejne je to i s konstrukci do V nebo L. Nebyt toho kompaktniho radovyho motoru, tak by nebyla tak rychla v zatackach a mozna ani na stupnich vitezu. Kdo vi, ja to nevim. A proto bych si netroufl tvrdit, ze je konstrukter motoru traged s vedomim, ze jsou dva na bedne. |
6.10.2019 | Článek | Krome Mrkve nebyla videt zadna jina Honda ani dalekohledem, coz ostatne ve vetsine zavodu. Tvou logikou bych mohl rict, ze Honda je srot, protoze na tom neumi zajet nikdo nic, krome Mrkve. |
4.9.2019 | Článek | Co ten testovaci jezdec? Prezil to, je v poradku? Vypada to dost vazne. |