Komentáře
Nalezeno 164 záznamů
14.3.2024 | Článek | Chodící a jezdící reklamní plocha. |
14.3.2024 | Článek | Jak tak na ty nové stroje koukám, zjišťuji, že už to jde nějak mimo mě. A to nemluvím konkrétně o H-D, ale víceméně o všech. Divný design, spousta elektroniky a asistentů, které nejspíš vůbec nepotřebuji. Nejmodernější moto, na kterém jsem jel, byl loni Indian FTR na předváděcí akci v Písku. Svezení parádní, ale taky bych byl spokojenější, kdyby tam byl klasický budík místo displeje. Brouzdání v menu jsem ani nezkoušel, prostě jsem neměl potřebu se v ničem vrtat. +1 |
28.2.2024 | Článek | Private Gold. |
18.11.2023 | Článek | Zkoušel jsem FTR v Puski na testovacích dnech Indian a je to fakt těžce návykový stroj. Jak psal už někdo níže - jediná US motorka, kterou bych chtěl mít v garáži. A souhlasím s autorem testu, ten dotykový displej sem fakt nepatří. Už jenom než naběhne po zapnutí zapalování trvá věčnost. |
9.10.2023 | Článek | V BMW je uměli už tehdy, viz R100RS navržené Hansem Muthem. |
27.8.2023 | Článek | Nechápu, proč se autor tak vymezuje proti použití chromu a leštěného hliníku. Neshledávám na tom nic pohoršujícího a odpudivého. +4 |
26.4.2023 | Článek | A dovedeš si představit, kolik těch baterek by muselo být v oběhu, aby to fungovalo? Násobky počtu vozidel v provozu. Při každém uvedení dalšího EV do provozu by se musel do systému vložit i odpovídající počet nových baterií a někdo by je musel zaplatit. Zřejmě tedy nový provozovatel EV. Co by to asi udělalo s cenami jak vozidel, tak baterií samotných? |
6.3.2023 | Článek | Pán je zřejmě znalec |
8.2.2023 | Článek | Luxusní motocykl s úplně obyčejným sériovým motorem. To nevymyslíš. +4 |
16.1.2023 | Článek | Mám jednu k1 v garáži. Za dvě sezóny jsem na ní najezdil jen asi dvě tisícovky km. Ten článek vystihuje charakter k1 dost přesně a právě kvůli tomu jsem si k1 pořídil. Jen ještě upřesním, že použitím originálního cestovního zavazadla se z k1 stane jednomístný stroj a možná i to je důvod, proč se k1 nestala prodejním hitem, přestože předpoklady pro dálkové cestování má. Vyčerpávající informace o tomto obdivuhodném motocyklu najdete na stránkách www.bmw-k1.com, které spravuje Andreas Esterhammer, největší světový specialista na k1, mimochodem i majitel sbírky cca 30 kusů tohoto stroje. +1 |
25.10.2022 | Článek | Ale ta cena by mě fakt zajímala. |
22.10.2022 | Článek | Mám už 20 let 1100 RT a málem jsem se ho před časem zbavil, protože jsem si pořídil K 1300 GT. Nakonec jsem to neudělal a jsem za to rád. GT už je dávno pryč a k té mé staré vráně přibyly do garáže dvě ještě starší vrány ze stejného hnízda. Ty moderní vergly mě přestaly zajímat... |
14.7.2022 | Článek | V Ga-Pa jsem byl čtyřikrát a úplně nejlepší to bylo v začátcích před těmi cca 20 lety (jako ostatně vše, když jsme byli o 20 let mladší ...). Spávali jsme ve stanech nebo v penziónech a obojí mělo něco do sebe. Když jsme zrovna nechtěli být u nějaké části programu, stačilo sednout na moto a za pár minut byla všude kolem krásná příroda, hory, jezera, skvělé silnice... A většinou jsme tam zahajovali dovolenou a pak pokračovali někam dál směrem na jih. To, co autor popisuje, mi připadá spíš jako kdysi Intermot v Mnichově zaměřený na jednu značku. Tam jsme taky párkrát byli, ale vždy autem, protože na moto by to nedávalo moc smysl. A s tím Berlínem by to bylo asi stejné, takže bych tam nejspíš vůbec nejel. Toho Garmische je fakt škoda... Ale fabrika za prohlídku stojí, v té jsem byl někdy kolem roku 2010. |
5.7.2022 | Článek | Super článek. A s investicemi do zlata souhlasím, není nic lepšího |
5.7.2022 | Článek | Mám jedno v garáži |