Komentáře
Nalezeno 179 záznamů
24.3.2015 | Článek | S tou přilbou na benzínce bych si dovolil nesouhlasit. Mockrát jsem to četl a tak jsem se na to celkem zaměřil. Přijde mi to trochu jako nezastavitelně se šířící babská povídačka. A nebo to neplatí pro Moravu... Za nějakých 10 let (jasně, žádnej rekord, vím...) jsem nikdy s tímto problém neměl a naopak jsem se i mockrát ptal obsluhy, jestli to nevadí. Většinou vůbec nechápali, na co se ptám a nikdy neodpověděli negativně. |
4.10.2012 | Článek | Je pravda, ze od te doby, co to az tak nesleduju, tak nemam prehled, jak dlouho je na trhu konkurence, ale vim, ze minuly rocnik se zacal prodavat 2003 a soucasna generace prisla 2007. Vychazi mi, ze novy model mel prjiti kolem roku 2011. |
4.10.2012 | Článek | Ne ze bych to letos cekal, ale docela by me zajimalo, jestli Honda jeste nekdy uvede novou 600RR |
3.8.2012 | Článek | PavelR1: Presne jsi to vystihl! Lorenza nemusim prave kvuli tem saskarnam. Libi se mi, kdyz jezdec po vyhranem zavode hodi divakum rukavici, projede se po zadnim, zagumuje... Ale litat nekde s vlajeckou... Nevim no, to uz se zavody nema spolecneho vubec nic. Jinak fandim Nickymu (kdo vi, kde by byl, nejezdit na Ducati - podobne, jako Kaja!) a Pedrosovi |
25.7.2012 | Článek | Tak tak, rozhodne nejlepsi trat vubec! Lepsi by mohl byt snad jen stary Nurburgring |
22.7.2012 | Článek | Jaka byla navstevnost v minulych letech? Zajimalo by me srovnani, protoze horsi pocasi snad ani v cervensi byt nemuze Nejlip udelali ti, co vynechali ranni rozjizdky a nepromrzli na cely den... |
16.7.2012 | Článek | Mar_o-46: Material, ktery byl usit na miru Valemu presne podle toho, co si rekl. Nebo se to alespon tak rikalo, ja vim samozrejme prd. Ale prijde mi to logicke uz jen z marketingoveho hlediska. |
16.7.2012 | Článek | Strasne me nastvalo, kdyz Nickymu nevysel v poslednim kole utok a nakonec se propadl az za Rossiho. Zajimalo by me, jake by mel vysledky, kdyby se mu venovala takova pozornost, jako Rossimu. Snad jeste v Moto GP vydrzi! |
25.6.2012 | Článek | Puvodne jsem chtel sportsmarty, ale jelikoz jsou S20 novejsi a v testech docela valcuji + se daji sehnat dokonce i o par stovek levneji (to moc nechapu, obzvlast u Bridgestonu), tak do nich pujdu. Jen doufam, ze vydrzi o poznani vic, nez Qualifiery, u kterych jsem pri dojizdeni do prace docela rychle vyjel drazku uprostred (byly na motorce z vyroby...) |
15.5.2012 | Článek | Jo jo, je to velkej prestupek, dat tomu do nazvu Rko (ted si predstavte, ze by dali treba rovnou hned dve!). Hlavne ze Kawasaki prodava Ninju 250R, ktera je sportovni jeste min nez CBR125R a 250R, ale to asi nikomu nevadi, protoze to neni Honda! Ono stavet "supersport" v takove kategorii moc nema vyznam, alespon si to u nas nedovedu predstavit - docela by me zajimalo, kolik Yamaha prodala YZF-R125, ktere stoji nove 105 000! Za to uz si muzete koupit zrovna od Hondy tu 250 i s ABS... Taky se mi libi, jak plno lidem chybi ostre dvoutaktove malorazky - ze by vetsina "mladochu" dneska sahla po uspornym, spolehlivym a levnym ctyrtaktum, kdyby mela na vyber, to uz nikoho nezajima, protoze to prece melo koule! Bylo by dobre uvedomit si, jake ma priority a moznosti nekdo ve veku 16-18... +1 |
14.5.2012 | Článek | meti: Montuje, jen je schovany, stejne jako u 600RR. Mimochodem vyborna vec |
14.4.2012 | Článek | PepekSV1000: Nechci se te dotknout, to urcite ne. Rika ti neco pojem delba prace? Cely svet se posunuje kupredu mimo jine taky proto, ze se hodnoty vytvari tam, kde je to nejprirozenejsi a ekonomicky nejvyhodnejsi (on ten trh opravdu dokaze sam udelat hodne!). Napr. ze v USA kazdy ve velkem nesije boty a ze v Afghanistanu zase ve velkem nevynalezaji nove hi-tec veci. Je to logicke uz jen kvuli ruznym nakladum na lidskou praci, ruzne kvalifikaci... Jinak rukavice vypadaji paradne, musim si je vyzkouset, jak jsou dlouhe (kombineza je mi pres ruce o neco kratsi) a urcite o nich budu uvazovat! |
5.4.2012 | Článek | Kdyby takhle Nicky zajel i zavod, tak bych byl naprosto spokojeny! Hlavne aby byl pred Rossim a ukazal, ze ma taky jeste co rict! |
26.2.2012 | Článek | Furai mela rotacni motor - nevim presne, kolik mela rotoru, ale zvuk napovida tomu, ze to asi nebylo uplne slabe auticko http://www.youtube.com/watch?v=oEOHn7rspsk Jinak existuje docela dost extremnejsich uprav RX-7 a RX-8 s napr. 3 rotory, to je pak totalni porno predevsim po strance akusticke. Jinak koho jednou Wankel chytne, tak uz nepusti. |
26.2.2012 | Článek | CSholka: To ja zase pevne verim, ze Mazda porad Wankelu veri a pracuje na nem, i kdyz se ji to nedari tak, jak chtela a mela v planu. Ono se ani neni cemu divit - staci si uvedomit, jak jsou prisne emisni normy (jestli je to potreba, to sem nepatri ) a je jasne, ze motor, ktery spaluje docela dost oleje, muze mit problem - obzvlast, kdyz k tomu pridame jeste "od prirody" vyssi spotrebu. Leda by to "zamaskovali" nesmyslne dluhymi prevody nebo nejakym softturbem (jako vetsina automobilek dnes), ale tohle Mazda zatim (klepu na drveo) nikdy neudelala a tak doufam, ze se toho nedockam. Ono uz jen ta castka, kterou v tom Mazda ma, nebude asi mala. Nemluve o tom, ze poptavka porad existuje - i kdyz se RX-8 v poslednich letech neprodavala jako rohliky, porad to nebyl ztratovy projekt. |