Komentáře
Nalezeno 73 záznamů
20.3.2024 | Článek | Svoboda zaboduje. Vostatek to bude mít těžší. |
20.3.2024 | Článek | Bude motoobžérství F 1 mě nezajímají. +1 |
19.3.2024 | Článek | Je to talentovaný jezdec. Sezóna bude dlouhá. V prvním závodě nepřesvědčil. Snad to Ducati neuspěchala. +1 |
11.6.2022 | Článek | Tady soudruhu, Rinaldi 276,2 Oetl 277,6 Bassani 277,6 Bernardi 279,7 |
11.6.2022 | Článek | Maximálky v závodě Bautista 280,5 Rea 271,4 Konig 269.3 |
11.6.2022 | Článek | Pro zajímavost maximálky v kvalifikaci Bautista 278,4 Rea 272,7 Razga 271,4 Konig 270,7 Gerlof 269,3 |
19.5.2022 | Článek | Nevím jak vám, ale Tom Sykes mi tam chybí. Byl to takový veselý inventář Wsbk. Nemá někdo o něm zprávy? +1 |
21.8.2021 | Článek | Opět tři RRR jen škoda že se moc nebojovalo. Turek se prosekal na bednu a už se toho moc nedělo. Tak snad zítra. +1 |
7.8.2021 | Článek | Fritz zase před Karlem ale oba zatím dobrý. Ty časy to je brutus. +1 |
24.7.2021 | Článek | Vypadalo to že Toprak po pádu v superpole mohl startovat poslední bez zajetého času. Celkem jsem se těšil na jeho stíhačku. Nakonec díky mechanikům zajel nakonec jedno měřené kolo na druhé místo, je to borec. Vypadá to na zajímavé závody. +2 |
3.7.2021 | Článek | Turek měl štěstí, že dráha oschla, na vodě by nevyhrál. Gerloff dobrej divočák. +2 |
30.5.2021 | Článek | Hezky to řekl Fabio |
22.5.2021 | Článek | Jinak krásný a férový souboj mezi Alexem a Toprakem. Cluzela a Bautisty je mi líto, škoda že tak dopadli. +2 |
22.5.2021 | Článek | Super závod. Rea +2 |
20.5.2021 | Článek | To šachování s otáčkami mi připomíná dobu minulou, kdy Ducati mohla navyšovat objem. Pak dominovala do doby než Honda udělala taky dvouvál. Kawasaki snížili otáčky, přesto že to není o Kawasaki ale o Reovi. Další Kawasaki skončila až za dvěma Ducati. Ducati byla loni jasně nejsilnější, tak nevím kdo a na základě čeho rozhodl tak jak rozhodl. Nevím proč je problém nenechat závodit motorky z obchodu, se stejnými otáčkami s minimem modifikací .Dělat zajímavé závody od stolu, je iluzorní. +3 |