Komentáře
Nalezeno 60 záznamů
18.4.2023 | Článek | Vypadá to, jako kdyby už tak dost hnusnou motorku trochu přejel vzadu tank +3 -3 |
13.2.2023 | Článek | Komu by prospělo použití čtyřtaktu?, při stejné velikosti a hmotnosti by měl ještě menší výkon, sice menší spotřebu a kultivovanější chod, ale to bylo pro daný účel asi každému uprdele. P.S. vážně si myslíš, že ten samohyb konstruovaly ženské?, že máš ve slově "nepoužily" ypsilon? |
9.2.2023 | Článek | V odstavci "Motor" jsem se dočetl, cituji: "Ze dvou válců vystupuje hezké lesklé výfukové potrubí ", buď jste se špatně dívali nebo jsou ti číňani ještě větší podvodníci než obvykle a vydávají dvoutaktní motor za čtyřtaktní. Výfukové potrubí u čtyřtaktu je vždycky přimontováno k hlavě motoru. |
7.2.2023 | Článek | Kdo si všiml ještě lépe, tak slyšel, viděl a četl, že to má v ose zadního kola hned dvě kuželové spojky (na obou stranách, každá pro jeden ze dvou různých sekundárních, řetězových převodů) a dvě pásové brzdy. |
30.1.2023 | Článek | Asi nebude velký problém nechat si udělat dva klíčky bez imobilizéru, svázat je kouskem provázku (tenké padákové šňůry) a mít je v nějaké malé kapse v bundě jen na tankování. |
30.11.2022 | Článek | Ona ještě žije? |
11.6.2022 | Článek | To je ale blábol, co vyjadřuje ta nová jednotka "kW/h"?, asi nic, protože to je nesmysl. Co se týká té rekuperace, tak ta u vozidla, jako je motocykl moc velkou úsporu energie a tím zvýšení dojezdu nepřinese (jedině snad v městském provozu, při poskakování od semaforu k semaforu, při oblíbené červené "vlně", tak jak většinou všude funguje), ale značně prodlouží životnost brzdových destiček a kotoučů. Převodovka s více než jedním převodem je vhodná u pohonů s velmi malým výkonem, jako jsou elektrokola, aby se to utáhlo i do kopce, i když hodně malou rychlostí. |
9.6.2022 | Článek | Do každého kufru si dáš malou, lehkou (8,5 kg), čtyřtaktní elektrocentrálu s výkonem 800 W, to je 3 x 800 W, k tomu pár bandasek s benzínem a za takových 12 až 15 h to máš nabité. |
3.12.2021 | Článek | Pro Targuse: nezapomeň, že ojniční ložiska jsou na rozdíl od rotorů dmychadel v komorách, valivá a neběhají při otáčkách 30000 ot/min. |
3.12.2021 | Článek | No, tak vidlicový jednoválec, to by nedokázal zkonstruovat ani tak geniální konstruktér, jako je pan Marek Foltis a o řadovém motoru se dá mluvit taky až když má alespoň dva válce, aby mohly být v řadě. |
31.8.2021 | Článek | Audi, to je prd, já jsem jednou viděl v Olomouci u benzínky Rolls Royce, ze kterého vylezl ruský mužik v teplákách. |
26.4.2021 | Článek | Ukrutný výkon 2,5 kW, to je vtip?, to je málo i pro elektrické kolo, pokud nemá jezdit jen po rovině nebo s kopce +2 |
31.3.2021 | Článek | Při tom nastartování zamčeného auta bych se asi jenom lekl, že ho někdo krade, ale když mi kdysi asi před zhruba patnácti lety popelnice s pí*ou na masce Renault Magnum v zatáčce při rychlosti 90 km/h začala sama od sebe dost silně brzdit, tak to jsem se málem po*ral, kdyby nebyla suchá silnice bůhví, jak by to dopadlo, kdybych měl v tu chvíli po ruce toho idiota, parodii na konstruktéra, který takovou nebezpečnou hovadinu zplodil, tak bych ještě teď seděl v kriminále. |
25.3.2021 | Článek | Fakt to má pohon vačkové hřídele ozubenými koly?, v článku píšou, že rozvod nemá žádný řetěz, je to OHV a ozubený řemen v olejové lázni se moc nepoužívá. |
21.1.2021 | Článek | To je zajímavý, mám připojení celkem nahovno, počítač, spíš počítadlo, je pěkná vykopávka a videa běží naprosto bez problémů, jak tady na motorkari.cz, tak i jinde. Asi bude problém v něčem jiném. |