-
Údržba po letní sezóně.
Úrodné léto a spousta najetých kilometrů. Na dovolené jsem na motorce při offroudění provedl první defekt - naražený svod, který se odrazil od hlavy válce -motorka dostala tuning a řvala jako prsk
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Údržba Vloženo: 30.09.2015 Uskutečněno: 30.09.2015 Tachometr: 32000km -
Probuzení ze zimního spánku.
Po zimě bylo třeba udělat řadu věcí. Přední brzda - Odborná konzultace přinesla zajímavé zjištění - třmen je z jedný strany zatuhlý a kotouč má v sobě brutální drážky. Na bazaru jsem za 1500 seh
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Údržba Vloženo: 21.05.2015 Uskutečněno: 21.05.2015 Tachometr: 27000km -
Hotové plexi + nové pneu
Samotná výroba plexi byla zajímavá a moc jsem nevěřil že se to povede, a už vůbec ne na první pokus. Výsledek je na fotce, myslím že to nejní špaténka, když je štít namontovaný na motu, tak ani není v
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Montáž doplňku Vloženo: 09.07.2014 Uskutečněno: 09.07.2014 Tachometr: 22000km -
Do Českého Krumlova a zpět.
Kamarádi odjely na vodu, že prý sjíždět Vltavu. Sám jsem plánoval nějakou delší vyjížďku, tak jsem si řekl, že bych to mohl směrovat právě k Českému Krumlovu, kde budou přespávat. Nakonec se z toho
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Vyjížďka Vloženo: 09.07.2014 Uskutečněno: 20.06.2014 Tachometr: 22000km -
Výměna oleje, příprava na výrobu plexištítu.
Přestalo pršet, je 18:00, nemám do čeho píchnout, a v motorce starý olej, který měl 200 km do vyjetí. Za hodinu jsem to vyměnil i s filtrem. Olej 10w40 Ipone. vlezly se tam 3 litry. Z netu jsem objedn
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Údržba Vloženo: 28.05.2014 Uskutečněno: 28.05.2014 Tachometr: 20800km -
Padáky + podpěry brašen.
Nakonec montáž padáků takový oser nebyl, i tak jsem si musel povolat věrného motokamaráda, aby zaasistoval. Jinak vzhledově se motorka proměnila, rozšířila, dokonce jsem si na padáky dal menší brašnič
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Montáž doplňku Vloženo: 02.05.2014 Uskutečněno: 02.05.2014 Tachometr: 20000km -
Montáž padáků ...
Tak jsem se do toho dal, zjistil že systém uchycení je naprosto uživatelsky nakokot, musí se rozložit uchycení motoru, aby se dal rám upevnit, a následně se člověk nedostane pod boční plasty, respekti
Motorka: Kawasaki KLE 500 Typ: Montáž doplňku Vloženo: 17.03.2014 Uskutečněno: 17.03.2014 Tachometr: 19300km