Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
15.5.2009 | Článek | Óóó velký bože, modlíme se k tobě...vrať nám starýho dobrýho monstera. Netrvrdím, je tohle hnusný, to určitě ne, navíc v reálu vypadá opravdu líp, než na fotkách, což ale nic nemění na tom, že se mnohem víc přiblížil soudobýmu International stylu ala přední světlo, který nemá aspoň nějaký hrany je vo ničem, všechny díly odlijeme, protože je to levnější, ten díl vememe z toho, tenhle díl z toho a máme motorku, nacpeme tam co nejvíc elektroniky, protože je to teď in, všechno sehrajeme tak, aby se motorka dokázala řídit v ideálním případě sama a máme tu výsledek, na kterým vyděláme. Ale opravdu je motorkaření o tomhle??? Starej monster je nádhernej, jeho syrovost tě mlátí do hlavy od okamžiku, kdy ti přijde na oči, do okamžiku, kdy vypínáš motor. Při pohledu na novej model si člověk řekne...jako jo, je to docela hezký, kola supr, výfuky zajímavý, asi se na tom pojede dobře, ale to nadšení z dokonalosti, surovosti, originality...to schází. Pokud mám vysypat dlouholetý úspory za motorku, dát jí všanc svůj život, tak tohle je slabá páka. Na druhou stranu je mně jasný, že bude hodně lidí, kteří si ho koupí a pro ducati totální inovace modelové řady bude mít pozitivní výsledky, ale pro mně je new cesta ducati jedno velký zklamání |
6.5.2007 | Článek | Taky se přidávám s gratulací. Perfektní jak nasazení, tak taktika v závodě. Díky Lukinovi za supr zážitek u televize |
25.1.2007 | Článek | supr článek chlapi.<br /> for hawk: ty 3 až 4 koně ztráty sou jak máš v článku napsaný u větších motocyklů (tam podle mně juki nepatří). Jasně, že u malejch motorek budou tyhle ztráty mnohem menší. |