PROFIL UŽIVATELE

Dusms

Offline: 8.6.2014 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Zličín
Lokalita: Praha hl.m. S...
Komentářů: 1x
Napsal příspěvků: 81x
Body komentářů: 102
ID uživatele: 154702
Registrace: 29.12.2011

Adresa profilu:http://dusms.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 71 záznamů

7.6.2014 Článek Skvěle zajetá kvalifikace , tak držím palce Míro, ať se povede i závod.
+2 
4.6.2014 Článek keny46: To že nezdílím některé názory Karla st. přece neznamená, že nemůžu fandit jeho týmu. Jsou to dvě naprosto oddělené věci. Sice je majitelem AB Cardion, ale techniku a výsledky na trati dělají jiní členové týmu. Nebo snad závodí Karel st. ?
V neděli byl Karel nejúspěšnějším jezdcem na produkční Hondě. Zdá se ti to málo na poměry českého týmu. Opět to není jen o financích které tady stále přetřásáte, ale o kontaktech, možnosti sehnat techniku, schopné mechaniky a pak se musí na trati sejít spousta jiných faktorů. Ani tyto zdroje nejsou neomezené. Pokud se Karel dokáže kvalifikovat do závodu, tak prostě do této kategorie patří. Kdyby to nedokázal, tak bych ty negativní reakce pochopil.
Co se týká výsledků díky upadnuvším jezdcům, že to nikdo neřešíte, když se tímto způsobem posune vpřed Kuba v Moto 3. To je ale ok protože jeho závodění nesponzoruje tatínek.
Kdo ví, kde by se dnes coural Rossi a jemu podobní, kdyby jim jejich tátové neprošlapaly cestičku vydlážděnou éčkama. Sport dnes prostě takový je. všude závodí spousta jezdců, kterým tátové financujou závodění a nejezdí ani na top desítku. V hokeji když nepřineseš "balík" bude tvůj synátor sedět na střídačce a klidně může být talent. Nikoho to nezajímá.
A porovnávat čas Karla na produkční motorce s top továtním strojem MM, to snad nemyslíš vážně, že?
+2 
3.6.2014 Článek Nechápu proč někteří stále řeší zda má Karel jet Moto GP nebo ne. Buďme rádi, že máme svého českého zástupce v této prestižní třídě a že jede na co má a má ho kdo financovat. Nejenom v motosportu, ale i v jiných sportech sedí talenti u TV protože nesehnali finance a závodí spousta jezdců, kteří mají vše těžce vydřené a nikdy na špici nebudou. Měli jen to štěstí, že mají "své" schopné mecenáše či manažery.

Nejsem příznivcem Karla st., ale budu vždy fandit českému týmu a českému jezdci. Co by jiné státy daly za výsledky jezdce jako je Karel. Přes své zdravotní problémy, která ještě pár měsíců budou zlobit jede Karel velice slušně, sbírá body a v posledních závodech nelze říct, že se jen vozí. Tak za mě držím palce Karle a je naprosto fuk, kolik jezdců to před tebou položí. Je to jejich problém a spousta jiných hvězd tímto způsobem dojíždí na slušných bodech a nikdo to neřeší. Tento sport je prostě takový.
+3 -2
3.6.2014 Článek Karel opět platí nováčkovskou daň. Naučit se jezdit v tlačenici, najít si to pravé místo kam se protáhnu vpřed je jen otázkou zkušeností, důvěry v sebe sama a rychlého zhodnocení situace. Každá špatná volba s následným zaklapnutím znamená propad a mnoho sil se probojovat zpět na dobré pozice. Jinak ale skvělý výkon Karle .
+1 -1
3.6.2014 Článek Pokud bude chtít Kuba na bednu nezbude mu nic jiného, než jet na doraz a věřit si, že to ustojí stejně jako ostatní střelci. Pokud chce tak trošku "vyčkávat" za bukem bude terčem italských střelců každý závod . Ti prostě chtěj dopředu a kdo jde dřív na brzdy než ostatní rychlíci koleduje si o takovouto ránu. Tím nechci říct, že to nebyla jezdecká chyba ze strany Itala.
Tak Kubo 98% nasazení a tlačit to dopředu, v této lize není místo na taktizování .
30.5.2014 Článek Tak Karle gratulace k zvládnutým státnicím a ať se daří i na trati. Další body by byly super dárek
+1 -1
21.5.2014 Článek Já pouze dodám k předešlému příspěvku Tremesenskysoka. Je naprosto normální, že při takovýchto úrazech dochází tzv. šoku organismu. Zraněný vnímá své okolí, ale navenek nejeví žádné známky života. To je i případ Michala. Whitedog byl na místě zásahu stejně jako já, tak snad víme co se dělo. Co se týká času, každý jej v tu chvíli vnímá jinak, pro někoho se neskutečně vleče, pro jiného utíká. Určitě není čas koukat na hodiny, tak ty minuty berte orientačně. Dál asi je zbytečné o dané situaci diskutovat.
+2 
19.5.2014 Článek Tak jen na vysvětlenou i když pro Akra a podobný "Yetiovce" to snad nemá ani smysl.
Program se natáhl z mnoha důvodů, jako třeba přezouvání Mon a Twinů z "důvodů bezpečnosti", přesto že byl vyhlášen mokrý závod. Následně jsme téměř půl hodiny vyčkávali na náměstí, až si přivolaná záhranná služba převezme k ošetření místní občany. Jeden postižený bylo dítě a tak snad pochopíte, že to jinak nejde.
Díky tomu se po pádu u vodojemu ošetřoval zraněný jezdec pod prapory a riskovalo se zranění lékařů, protože by Akro a další chytrý nepřenesli přes srdce další zastavení závodu. To co se stalo MP prostě patří k závodění. Letecká záchranka byla volána okamžitě po zastavení Medical caru, protože bylo na první pohled jasné, že to nebude dobré.Michal byl oživován 5 minut a pak byl po celou dobu při vědomí. O "fanoušcích", kteří se snažili dostat co nejblíže zásahu a ještě i fotit raděj mlčím. Michal měl štěstí, že měl hned k dispozici odbornou pomoc. Včera prodělal několik operací, jeho stav je stabilizovaný, ale stále nemá vyhráno. Při jeho zraněních lze očekávat nečekané komplikace. Každopádně doba léčení bude dlouhá a v letošní sezóně určitě na moto již neusedne a je možné, že už to nebude třeba ani nikdy více. Nicméně mu všichni přejeme brzké zlepšení.
Rád bych vyzdvihl profesionální zákrok přítomných záchranářů, kteří se bez nadsázky postarali o to, že je Michal ještě stále mezi náma a velký dík patří i traťákům z tohoto úseku.
Závěrem jen toto. Měli by jste ocenit rozhodnutí Jury, že se závod litrů restartoval. Tito lidé na sebe vzali velikou odpovědnost, proto aby nemuseli poslouchat další řeči o zrušeném závodě, který je třešničkou na dortu. Pokud by totiž došlo k další vážné havárii, tak by nebyla k dispozici letecká záchranná služba a dotyčný by nemusel mít štěstí jako Michal. Co by Akrové a jim podobní psali poté, že to bylo špatné rozhodnutí a měl by se najít viník?
Letos je to desátá sezóna, kdy sloužím při 300 ZGH a ČTT v Medical caru a toto byl poslední závod. Nehodlám již riskovat zranění jen aby se zavřela pusa Akrovi a jemu podobným, kteří nikdy žádnou odpovědnost neměli, ale dobře vědí, co by jsme meli dělat a jak.
Prima večer Dusms
+7 -1
9.5.2014 Článek Akro ono to asi bude o tom, že jiný "mistři" řídítek nemají zapotřebí prezentovat své výsledky. Tak máš na očích jen články Indiho, Veroniky,Kamila nebo kluků z Liberce,kteří vědí, že jedině tímto způsobem si udržíš, nebo získáš sponzory. Pak může mít i Vláďa motorku polepenou jako "hvězda". Zatí hvězdou ještě není, možná ani nikdy nebude, ale snaží se do toho jít naplno, tak jak se má a to bych spíš ocenil než kritizoval. Jiné "hvězdy" českého RR asi propagaci nepotřebujou.
Tak dej hvězdám pár cenných rad a pokud tě vezmou vážně, nebudeš muset číst články o jezdcích na "chvostu".
+2 -1
4.5.2014 Článek I když tým mechaniků vše "několikrát" překontroluje nikdo nezaručí, že k závadě i banální nedojde a řeší to většina týmů, především soukromníci. To k tomuto sportu prostě patří.
Pokud nebyla funkční přední brzda, bylo rozhodnutí Karla OK tak snad příště bude líp. Držím palce Kájo
A jinak jsem překvapenej, že pokud napíše Kuba své pocity, tak je to super a je borec, ale pokud to napíše Karel tak z něj děláte neschopného jezdce. Divím se, že ještě vůbec nějaké info dává. Ale jsme "češi" tak čemu se divím.
+10 -2
4.5.2014 Článek Každý musí uznat, že vzhledem k startovní pozici Kuba zajel velice dobrý závod, dokázal se dotáhnout na vedoucí skupinu a dokonce se pokusit zabojovat o lepší umístění. To dotáhnutí ale stojí čas, síly a opotřebení techniky tak velká šance na progres v závěru není. Zhodnocení situace vyčkat na chyby soupeřů a udržet místo a body bylo rozumné rozhodnutí. Kubo super
+5 
4.5.2014 Článek Tak nevím co kdo od Martina očekával, na svůj věk, zkušenosti a první závod výsledek dle očekávání. Nějak vás Kája loni naladil na vyhrávání, ale tady si budete muset rok počkat.
Martine držím palce .
+4 -2
27.4.2014 Článek Pokud chce být Kuba na bedně, musí konečně začít jezdit "na lokty" jinak bude stále mimo trať a na zemi. Karel platí daň začátečníka, kdo chce zrychlit, musí hledat hranice stroje i své a pak je riziko pádu velké. Dejte tomu čas.
A Karel AB snad všem konečně předvedl, že jezdit umí a je jen otázkou jak dlouho jej bude limitovat rameno. Ještě možná měsíc, půlrok, rok, nebo i napořát. Nicméně dnes si zaslouží . Skvěle Kájo
+5 -2
15.4.2014 Článek Ten kdo si myslel, že Karel bude jezdit v úvodu seriálu do 5 místa, tak toho asi o tomto sportu moc neví.
Něco jiného je závodit v RBRC s ostatníma jezdcema, kteří jsou sice nejlepší z nejlepších juniorů, ale stále se učí a něco jiného je nastoupit do startovního pole zkušených borců, kteří již znají svou techniku, tratě, prostředí .. a soupeřům nedarují cm tratě. Všichni chtěj být na bedně.
No a taky je něco jiného zajíždět při testech skvělé časy, simulovat závod na počet kol, ale tohle všechno bez přímého kontaktu s ostatními jezdci. Závod je jiný a vše je jiné i v jeho průběhu. Velkou roli zde hrají zkušenosti a sebevědomí.

Karel je na svůj věk skvělý jezdec, je ve skvělém týmu, má techniku a zázemí, ale to jej nepasuje do role favorita. Pokud bude dojíždět do 10 místa, tak mu tleskám a je pro mě borec. A pokud bude na sobě makat jistě příjdou i lepší a lepší výsledky. Chce to prostě čas.
Tak Kájo držím a vše nej k narozkám.
+1 -1
20.3.2014 Článek Tak Kájo držím palce a v klidu to tam nasázej. Sezóna je dlouhá a není se kam hnát. Důležitý je doléčit rameno a dojíždět.

+4 
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist