Komentáře
Nalezeno 372 záznamů
7.4.2014 | Článek | umění k nám promlouvá v různých formách jeho práce je a zůstane jednou z nich R.I.P +1 |
3.4.2014 | Článek | přál bych mu úspěch a titul +3 -1 |
2.4.2014 | Článek | taková skoromultistrada |
1.4.2014 | Článek | velká pecka to musí driftovat jako pánbůh +2 |
28.3.2014 | Článek | úžasný článek dal jsem to jedním dechem pan Kanemoto je nepochybně jedním z brilantních techniků staré školy lidí kteří dokázali z materialu dostávat maximum i bez IT podobně jako třeba Harald Bartol nebo bratři Vicherové +3 |
23.3.2014 | Článek | úžasná záležitost manévry Marka mě prostě brali dech Lorenza jsem politoval škoda no a Vale prostě doktor co víc dodat +2 |
13.3.2014 | Článek | velmi pěkné jen bych na tom raději viděl drátová kola +1 |
11.3.2014 | Článek | wauu to je mazec luxusní záležitost |
1.3.2014 | Článek | výjimeční piloti ať už na silnici nebo v terénu umí kromě dokonalého ovládání stroje také komunikovat s týmem inženýrů kteří jim stroj nastavují na každou jednu trať, telemetrie dokáže učinit jistý hrubý obraz toho co se v hlavě pilota děje, nicméně přesnou intepretaci charakteru stroje a jeho technický posun k lepším časům a celkoví výkon týmu v závodě leží na pilotovy, v tomto "byl" bohužel, brilantní schumacher je rossi a třeba everts pilot musí v každém okamžiku vědět co od stroje chce a jak toho dosáhnout musí znát dokonale techniku kterou používá pokud tomu tak není nikdy nemůže dosáhnout na kvalitní výsledky protože ostatní to zvládají +1 -2 |
28.2.2014 | Článek | Zklamaní je ze ducati tím říká na GP nemame jsme dřeváci a proto jedeme vokres +2 -4 |
25.2.2014 | Článek | Supák je v klídku Marc může klidně ležet do červena na malorce a plácat španělky po zadku pač jemu na titul bude s letošním harcem stačit půlka sezony +2 -2 |
25.2.2014 | Článek | je mladej tam to srůstá doslova před očima bude určitě OK +3 |
24.2.2014 | Článek | lukin86 až budeš mít něco odjeto tak to možná pochopíš páč spousta obyčejných hobíků jezdí s nerezem v holeni nebo v rameni jo semtam to píchne ale když musíš tak musíš no vo tom ty motorky sou anesteziologu +1 -5 |
24.2.2014 | Článek | Evo: MAX je brilantní pilot mnohonásobný mistr světa v řadě kubatur jeho frustrace při soubojích s Valentinem plynula výhradně a hlavně s toho že Yamaha v té době na Hondu prostě technicky neměla v celé řadě parametrů. Pokud jde o koncentraci soustředění a fyziologické procesy které se dějí v tělech těchto vrcholových sportovců, za vše hovoří když si pilot sundá přilbu běžná je ztráta kilogramu hmotnosti a více než litru tekutin tepová frekvence pilotů F1 se mnohdy blíží 200, motokros ale i silniční disciplíny jsou dnes na úrovni atletiky a gymnastiky té nejvyšší úrovně ,nuže Evo víš vo tom prd a krafeš blbosti. +1 -4 |
24.2.2014 | Článek | Evo: hele hlavně by stát neměl ze zdravotního pojištění proplácet nečí závodění, ale to je na jinou diskusi no a k tý bolesti můžeš si to klidně vyzkoušet až budeš vědět že na to s přítelkyní jako skočíte, nachystej si k posteli kladívko no a místo předehry se flákni do prstu ale pořádně a pak nech slečnu dělat svojí práci a uvidíš co s tebou ten endorfin a adrenalin bude dělat bolest není nic jiného než chemická reakce v hlavě +2 -3 |