PROFIL UŽIVATELE

Broňa-st.

Offline: 20.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 61
Město: Žeravice
Lokalita: Hodonín Jihom...
Body komentářů: 2 / 1
ID uživatele: 130489
Registrace: 16.12.2010

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/brona-st. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

27.9.2020 Článek Děkuji za pěkný článek o u nás opravdu málo známé značce.
Broňa Trusík
25.9.2015 Článek 12.9. na akci v Soběslavi jsem pana Hadrávka zdravil a přál mu hlavně zdraví. Jak se to dokáže zvrtnout. Pokud něco můžeme udělat tak je na čase to udělat. Začnu tím, že jdu zkontrolovat všechny pásky, které mám doma a které používáme v práci.
Rodině zemřelého přeji upřímnou soustrast a všem ostatním brzké uzdravení.
Broňa
+1 
3.8.2012 Článek Pěkná akce , super parta, i ta část anglického počasí sedla.
Lituju, že jsem nejel ale snad to vyjde příště. Broňa
27.8.2011 Článek Pro jakuba.cr (217.77.161.xxx)
stránky o řemenáčích třeba:http://www.vintagemotorcycle.cz/index.php?id=14&id2=42
27.8.2011 Článek Ahoj, pro všechny kdo se chtějí podívat na prezentaci z akce i s komentářem, tak se nachází zde:
http://www.vccuh.estranky.cz/clanky/zucastnili-jsme-se/remenaci-na-hrade-kamen---2011.html
Měl jsem tu čest zůčastnit se a opravdu to bylo perfektní. Těším se na pokračování a děkuji pořadatelům, hlavně panu Marčíkovi.
12.7.2011 Článek Nechápu název Sport a už vůbec ne výraz nová. Za Sport se dá považovat asi jen když to budou tlačit! Ti co jméno JAWA budovali se teď otáčí v hrobě nebo hořce pláčou. A to ani nemluvím o ostudě v kolébce motorismu - Anglii. Kdo vůbec povolí něco takového vyrábět, to už i čína je o třídu výš ( aj dvě ).
+1 
14.4.2011 Článek Polopost : Máš pravdu, vše je o lidech. Proto se volí krajský komisař na rok a ostatní jej mají právo odvolat při podezření na nesprávný postup či machinace. To, že se v tom ukládají peníze se nám nikdy líbit nebude a asi to neovlivníme. Ale znám nadšence který za velký peníz dovezl z USA zpět do ČR motocykl ORION 1906 a takových si vážím. Ten lidský faktor je bohužel ale i bohudík nutný. Letos poprvé proběhlo školení všech krajských komisařů a právě tam se "kalibroval" názor na to, jak co posuzovat. Je to začátek dlouhé cesty, ale opravdu to nejde jednoznačně stanovit vyhláškou či metodikou. A že se někteří lidé mající moc neumí chovat? Asi mají vzor v našich politicích! Bohužel...
14.4.2011 Článek Michale dík a jsem rád , že jsme našli společnou řeč - a vo tom to je
13.4.2011 Článek Vážený pane Michale. Domýšlíte si závěry které jsem neřekl. Kategorie technického stavu nám sdělí v jakém je veterán stavu ale to neznamená, že to pustíme na silnici. Byl bych rád, kdybych mohl na školení testačních komisařů podřimovat ale bohužel to nejde, neboť jak jistě víte od letošního roku školíme komisaře v krajích právě my krajští. Ano, zástupci MD jasně řekli, že vozidlo se dá testovat i v předrenovačním stavu ale neřekli že to automaticky půjde na značky ( mimochodem ani nevím jak otestovat šrot přivezený na káře). Moravu bych nenapadal, ta kývačka neprošla zrovna ve východních čechách a já osobně mám přátele dokonce i v Praze . A mimochodem neudělám z vraku veterána, když po silnici jezdí desítky daleko pěknějších s normálními RZ - to by bylo proti zdravému rozumu. To, že vyžadují na motocyklech z 20.let dodatečnou montáž světel - bohužel je věc daná legislativou, já osobně nesouhlasím třeba se sdením svícením, ale musím dodržovat literu zákona 355/2004 §4 + vyhl.341/2002 §18. Na "Véčka" sice může být přihlášeno vozidlo vyrobené před rokem 1986, ale musí mít statut "historického". Za historické ovšem může být prohlášeno dle kodexu FIVA pouze vozidlo starší 30-ti let. Naše legislativa zatím nebyla schopna rychle zareagovat a změnit to. Ano souhlasím, že Š120 má na testaci úplně stejný nárok, jako Wanderer W24 K - ale nedovedu si představit jak by to na silnici vypadalo kdyby s véčkama jezdilo třeba tisíc Š120. I proto nepustíme kde co v původním stavu. Nazýváte mě dědkem, mě to neuráží, ale já každé rozhodnutí musím odůvodnit nejen krajské komisi ale mé rozhodnutí podléhá kontrole ze strany FKHV. Věřte,že za poslední dobu jsem otestoval tolik amerik a Mercedesů, že mi to mnozí vytýkají. Jo a k tomu tachometru jen tolik, když jedete na STK tak Vám stav taky zapisují a mám pocit že je za to nenapadáte. I pro nás je to pouze jeden ze signálů jak se na vozidlo dívat. Řada vozidel ani tachometry nemá nebo jsou nefunkční, sdělení stavu je věc dobrovolná. Pokud mi někdo řekne, že jel na cestu kolem světa, tak to beru a nic nenamítám. Bohužel jsem již měl možnost řešit dané téma deního užívání s Policií a docela rád bych Vám to přál vysvětlovat. Zapsáním stavu km se takto chráníme pouze my komisaři stejně jako technici STK. Vaše názory jsou pochopitelné od mladé generace, která nezažila na vlastní kůži boj o veteránské čísla. My jsme rádi, že je máme a děláme co musíme pro to, aby nám zůstali. Takže mě klidně dál napadejte, ale já diskuzi na toto téma končím, neboť by se dalo diskutovat pořád dokola. Přesto se těším, že si někde budeme moci pokecat - jezdím s Arielem 350 OHV z roku 1931 a vy?
13.4.2011 Článek Dovolte mi abych jako jeden z 14 jmenovaných krajských testačních komisařů vyvrátil a vysvětlil některá tvrzení.
Denní používání - jedná se opravdu o každodenní provoz - například do práce. Při ročním prodlužování průkazů se mimo jiné zjišťuje i počet ujetých kilometrů a z toho vyplyne četnost užívání. I když je vozidlo váš majetek a nikdo nemá právo vám nařizovat jak s ním budete nakládat, tak skutečnost, že je uznáno jako historické z něj dělá "kulturní a technickou památku", kterou je majitel povinnen chránit a udržovat. Vzhledem k nákladům na renovaci stroje není žádný vlastník veterána takový blázen, aby si ojel historické vozidlo za 5 let. Z vlastní zkušenosti - nevím o případu kdy se tento problém řešil s vozidlem vyrobeným pře rokem 1960. Ti kdo ho denně používají testují jen aby ušetřili na pojistném a nejsou to praví veteránisti.
Jaké se dá uznat vozidlo na véčkové čísla? Je to celkem jednoduché, existuje technický kodex FIVA (2010), který jasně definuje co se považuje za historické vozidlo. Testační komisaři jsou školeni co uznat a co ne. Často se totiž dobový stav zaměňuje s dobitým stavem. Příklad - např. u JAWY 250 - kývačky v původním stavu neprojde promáčklá nádrž, ale u motocyklu z roku 1905 v původním stavu je oprava nežádoucí. Nad celou touto problematikou ovšem stojí bezpečnost provozu. Krajský komisař nepustí na silnici vozidlo nesplňující kritéria pro bezpečný provvoz - např. brzdy, řízení, pneumatiky, silná koroze atd.
Odpověď pro: polopost (88.103.220.xxx)- Takže zase kdo nemá známý a dost na úplatky tak je v čoudu...
Tímto jste urazil poctivé testační komisaře, kteří tuto činost vykonávají dobrovolně a ve svém volnu. Drtivá většina zadarmo či jen za minimální náhrady cestovného a ještě musí za odměnu trpět tyto názory.
Doporučení pro všechny, vždy kontaktujte některý z klubů a konzultujte tyto otázky s příslušnou testační komisí. Vyhnete se možným nepříjemnostem. Více o testacích a podmínkách i na http://www.vccuh.estranky.cz/clanky/testace-klubove_-krajske/
Na pravou míru uvádím i formulaci v příspěvku - Klubová testační komise schvaluje historickou původnost vozidla a Krajská testační komise schvaluje vozidlo do provozu (místo STK) na pozemních komunikacích.
Téma je problematické a má mnoho možných odpovědí, proto doporučuji zájemcům navštívit veteránské servry, kde bylo mnohé zodpovězeno. S pozdravem a přáním mnoha šťastných kilometrů bez nehod - BT
16.12.2010 Článek Právem je tento podnik považován mezi veteránisty za jeden z vrcholů sezóny. Děkuji pořadatelům, že je to stále pořádají. Každý správý motorkář se rád podívá na to "jak šel čas a vývoj techniky".

TOPlist