Komentáře
Nalezeno 476 záznamů
22.11.2017 | Článek | Nádherná motorka, pokud si odmyslím tu odpornou chladící "televizi" před motorem. Ale taková je doba, radost z žádného výrobku nesmí být stoprocentní |
17.11.2017 | Článek | Sebevědomou značku BMW dvakrát nemusím, ale pořád je to lepší, než ti velbloudi, kteří ty motorky v brzké době nejen v Německu nahradí +2 -1 |
12.11.2017 | Článek | Na konci článku čtu, že si mohu nadiktovat spoustu úprav dle vlastního vkusu podobně jako u Rollse. Dobrá, takže chci to vzduchem chlazený, s mechanickým rychloměrem a bez ABS ! |
9.11.2017 | Článek | Postupně jsme si pořídili do rodinné sbírky tři Enfieldy a mysleli jsme si, že tím to skončilo. Teď vidím, že ne +1 |
3.11.2017 | Článek | A příští level: motorka si určí, kdy mi dovolí si na ní zajezdit |
3.11.2017 | Článek | Opravdu divná móda, kdy ohyzdné chladiče, dimenzované pro náklaďák, zakrývají většinu motorky +2 |
2.11.2017 | Článek | Začínám už na tu elektřinu být alergický, zítra zajdu na ČEZ, ať mi odpojí barák |
26.10.2017 | Článek | Tak toho by se lekl i Robocop Věc zbytečná a navíc odporná, ať se na mě nikdo nezlobí -2 |
26.10.2017 | Článek | No teda ten chladič to je fakt hnus !! Vzduchem chlazené motorky všech zemí spojte se !!! +1 -1 |
26.10.2017 | Článek | Další krásný příklad, jak postupně musí cokoliv výjimečného a ikonického zaniknout v davu ... takhle to Velký bratr totiž chce |
22.10.2017 | Článek | Tak už nám za chvíli bude chybět jen digitální hajzl s minimálně deseti řídícími jednotkami na různé typy h.v.n ... a samozřejmě s filtrem pevných částic ... a ještě pak přesné instrukce od Velkého bratra, kdy a na jak dlouho si na to můžeme sednout ... neměl bych to jako gynekolog říkat, ale svět jde do p.č. +3 |
18.10.2017 | Článek | Jak vidím ten "vývoj", tak rozhodně neprodám už nikdy žádnou ze svých vzduchem chlazených motorek i kdybych umíral hlady ... +2 |
16.10.2017 | Článek | ... že by cesta k autonomní motorce ?? ... |
15.10.2017 | Článek | Typ 455 byl vlajkovou lodí Čezety v 60. letech i když s poddimenzovaným blokem motoru a z toho plynoucími některými úskalími, ale jinak skvělý stroj. A myslím, že je velká škoda jej pohřbít způsobem, který popisuje článek. Ale samozřejmě, se svým motocyklem si každý může naložit jak se mu zlíbí, jen tady mě to asi o něco víc bolí +1 |
13.10.2017 | Článek | Nepotřebuji ke svému životu žádné turbo, ani v autech a v motorkách už vůbec ne +1 -1 |