renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Gorby

Offline: 16.6.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Praha 10-Záběhlice
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 10x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 205x
Body komentářů: 5 / 3
ID uživatele: 121641
Registrace: 4.7.2010

Adresa profilu:http://gorby.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 24 záznamů

16.6.2019 Článek Doderojův vývojář.
10.9.2018 Článek Dost mě překvapuje tohle...

"Dnes bylo mnohem TEPLEJI ...a přilnavost nebyla ideální, takže jsme museli zvolit TVRDŠÍ pneumatiku..."
2.7.2017 Článek Farage> A právě proto zde existuje cajk zvaný blokování. Nechceš číst sračky, stačí pár kliků a nečteš je, protože je nevidíš. Takže nechápu ten nářek...
9.11.2015 Článek Toecutter> Co by bylo, bohužel nikdy nevíš.
9.11.2015 Článek Pohled nezaujatého:

1) VR byl po jistou část sezony výkonnostně lepší, než JL, pak se role otočily. Přesto by vytvořený náskok možná stačil, kdyby Vale nezačal s tím vystoupením po Austálii. Ať už se dělo cokoliv, jako veterán a profík měl udržet nervy na uzdě. Takhle spustil řetězovou reakci, která mu bouchla do obličeje.
2) Kdyby po Sepangu JL držel hubu a zachoval se jako Pedrosa (Crash? Nevím, neúčastnil jsem se, ale je to zvláštní a nemělo by se to dít), měl by vyhráno. Takhle je v mých očích pan jezdec (obdivuju jeho techniku a preciznost) a zároveň absolutní morální troska.
3) MM je hovado, jehož jediná jeho snaha byla škodit.

Shrnutí:
VR: Dobrý, fakt dobrý, výkony, charisma, všechno, ale bohužel sis to dost posral. Zbytečně.
JL: Super vzepětí v druhé části sezony, pecka. Mimochodem, jsi charakterová žumpa.
MM: Jsi absolutní kokot.
DP: Chlape, držím ti palce v příští sezoně.
+1 
5.11.2015 Článek Jorge, Jorge...mlčeti zlato. Kdyby ses po Sepangu zachoval jako Dani Pedrosa, měl bys vyhráno. Takto už zůstaneš jen křivákem.
+1 
24.8.2015 Článek Bothrops: "tak ja si tak klidne koukam na novy registrace a srdecni arytmie, sucho v krku, mzitky pred vocima, erekce,ejakulace a .. tohle je vrchol techniky a drzosti gratuluju chlape,tohle nenapadne kazdyho

http://www.motorkari...=komentare&scr=0
"

Trochu konzistence by to chtělo
31.5.2015 Článek Jo, v pohodě, netvrdím, že mám pravdu. Jen jsem přepsal to, co jsem slyšel během přenosu na BT.

NIcméně, to, co píšeš, není citace z pravidel, ale pouze nějaký přepis. Oficiální pravidla zde: http://www.fim-live.com/en/library/download/53874/no_cache/1/

A i tam je uvedeno, že pravdu asi nemám

1.18 Start Procedure, bod 14:
Any rider who anticipates the start will be required to carry out the ride through described under article 1.19.

The motorcycle must be stationary at the time the red lights are turned off. Anticipation of the start is defined by the motorcycle moving forward at the time the red lights are turned off.

In the case of a minor movementand subsequent stop whilst the red lights are on, Race Direction will be the sole judge of whether an advantage has been gained.

Race Direction will decide if a penalty will be imposed for taking advantage by anticipating the start and must communicate the penalty to the rider before the end of the fourth lap.
31.5.2015 Článek Podle Juliana Rydera z BT Sports platí od letoška pravidlo, že jezdec je při ulitém startu penalizován jen tehdy, když získá výhodu.
-1
31.5.2015 Článek Iannone ulil start zcela nepochybně.
4.7.2014 Článek Viděl jsem ji loni jezdit s Racetrackem v Brně. Se zcela sériovou GSX-R 1000 spráskala všechny. Jediné dvě výjimky byli Balázs Németh a Gino Rea na Moto2

Časy zde: http://www.racetrack.cz/file_handler/b017470b254b9e251f0f4ee48b0c9791
+2 
29.4.2014 Článek Vzhled je subjektivní dojem, takže netřeba řešit. Ale přesto, jen tak pro zajímavost - pokud by tento motocykl navrhli v Číně, byli byste konzistentní a stále tvrdili, že je to krásná motorka? Fakt?
-1
5.4.2014 Článek Někdo má rád brunety, jiný blondýny. Někdo je konzerva, někdo je futurista. Tak už to prostě je. Když v roce 1971 Bertone navrhl Lambo Countach, taky si spousta lidí myslela, že spadl z višně. Tolik k designu.

Na druhou stranu, zdá se mi to málo radikální. Respektive, když už udělali něco takto extravagantního, je škoda, že se zastavili jen u vzhledu.
2.9.2013 Článek kratod> Tomáš Mikšovský - výška 174 cm

Motocykly krásné , ale tím ucukaným nepředvídatelným ride-by-wire plynem to u MV fakt zabíjejí. Když se s tím vytasila F3, byl to třeba pro mě jeden z důvodů, proč jsem ji nakonec nevzal. Pokud se to děje i tady, je to opravdu zlo.
+1 
22.7.2013 Článek Mr.Dreamer: jenže on tento motocykl prostě je špičkový kousek v rámci své kategorie a zápory se hledají velmi, velmi těžko. Ve verzi R má navíc komponenty, o kterých si ostatní middleweights mohou nechat zdát (s výjimkou F3 Serie Oro a do jisté míry 848 EVO). A oproti F3 netrpí dětskými nemocemi elektroniky.

Já k němu mám jedinou výhradu, a to je vzhled oproti předchozím verzím (ač v reálu vypadá lépe, než na fotkách). Jenže to už záleží na vkusu každého soudruha.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist