Komentáře
Nalezeno 82 záznamů
20.8.2013 | Článek | přesně tak, dejte sem něco o těch gumách, jinak foto č. 5, druhý (vínový) adventure, co je to vepředu za gumu se silničním vzorkem? takovou mitasku neznám |
15.8.2013 | Článek | napřesrok to asi taky zkusim +2 -2 |
10.8.2013 | Článek | +4 -7 |
29.7.2013 | Článek | moc fajn článek, přečetl jsem tvé všechny tři a bezva počtení, tak díky a doufám že nějaký ještě přibude |
27.7.2013 | Článek | hezký čtení v pohodlí domova tak ať jawka i jezdec vydrží další útrapy a těším se na pokračování |
11.6.2013 | Článek | Koncepčně zajímavé, oceňuju nový motor, design mě neoslovuje tak jako u MT 01 ale asi nejsem cílová skupina |
31.5.2013 | Článek | Taky jsem myslel že se bude psát o variátoru... +1 |
30.4.2013 | Článek | Pěkná čistá práce a koukám že je to obutý do MITAS E-07 +2 |
24.4.2013 | Článek | trochu jak HP-2, neni to špatný |
21.4.2013 | Článek | GPZ byly ve své době nádhrené motorky. Zajímavý článek. Pouze jedna připomínka PS = německy, HP = anglicky, K = česky. Nevím proč češi v českých článcích a inzerátech neustále používají výraz PS. |
20.4.2013 | Článek | Má to být asi v tom stylu, ale tovární Triumph Scrambler se mi líbí víc. |
19.4.2013 | Článek | Pěkný počtení a ještě lepší fotky, díky. +1 |
18.4.2013 | Článek | Jezdí se ještě na Jawách, nebo už závodníci přešli ke konkurenci? Jinak fabrika se má s novým majitelem každou chvíli prý zase rozjet. |
11.4.2013 | Článek | Asi bych ho nechtěl ale článek jsem si přečetl se zájmem +2 |
5.4.2013 | Článek | Mě se to nelíbilo. Staré mnohem lepší. Ty auta v patrech jsou fakt nesmysl. |