Komentáře
Nalezeno 45 záznamů
6.12.2018 | Článek | Já bych byl vděčný za nějakou pneu podobnou Metzeler Sixdays v rozměru 150/70 R18 |
23.2.2018 | Článek | ED250 Road Enduro jsem měl, po otevření koncovky výfuku a výměně karburátoru lítala slušně. Fajn vzpomínka. Díky za článek. |
15.6.2016 | Článek | Přátelé díky za článek Nejsem zastánce nějakého tuningu, ale zajímala by mě položka výfuky. Od výroby mám na motocyklu koncovky Akrapovic s gravirovanou homologaci, ale nemám k nim žádný popis, či kartu atp. Co s tím? Budou na STK dělat levoty? Ikdyž do výfuku nasadím eurotlumivky, i tak je lauf pruchozi durch. |
26.8.2015 | Článek | Né že bych na sebe byl až moc opatrný, ale když už vyjíždím na výlet, třeba někam k vodě, tak si na sebe beru vše co mám, tedy boty, kalhoty, budnu atp. Větrací systém má dostatečný, tak proč ne. Zdraví mám jen jedno. |
25.8.2015 | Článek | Přátelé co dělat, když mám dlohé nohy a při volně položeném chodidlu na stupačce se mi špička chodidla dostává pod brzdnou páku? Zkoušel jsem páku povolit, aby se dostala níž a podrážka ležela volně na páce, ale zase nástup brzdného účinku je až moc pomalý, tedy páka má dlouhý propad, než začne zabírat a nohu si při brždění v kotníku moc vylamuji směrem dolů? A nehci nic slyšet o zkrácení nohou |
4.11.2014 | Článek | Kluci, máte samozřejmě pravdu, ale myslím si, že účelem této motorky a její výroby je oslovit širší sortu spotřebitelů. Je to jistě marketingový tah. Ale proč ne, jistě si najde své nadšence. Třeba se dočkáme a spol. začne dělat i nějaké rally repliky i s obsahem 1290 s moderními vymoženostmi. +1 |
3.7.2013 | Článek | Taky mám zkušnost, zaplatil jsem, a pak až jsem chtěl vrátit peníze. Poslali mě do ... Ob.Zákoník a emaily na CKP neplatili a stale to resim. uz je to cca pul roku :( |
20.6.2011 | Článek | Není to docela škoda? Morinky byly svého času vyhlášené motocykly. Pamatuju si jejich dvouválcové, vzuchem chlazené enduro. |
2.3.2011 | Článek | Jistě, změny jsou přínosné. Ale mám pocit, že nehodovost celkově nesníží. Max. se zvedne věk. průměr nehodovosti. Stále je to o lidech a zkušenostech, né o věku. |
5.2.2011 | Článek | Hans.41 Děkuju, přesně to jsem měl na mysli. O přestavbě jsme začali s klubem přemýšlet, ale zatím je to vše jen ve stádiu nápadu a zjišťování informací. Článek, který máš připravený by byl jistě velkým přínosem pro fandy oldtime motocyklů popř. KVH kluby atp. Díky moc za info. |
5.2.2011 | Článek | Ještě mám jeden dotaz, dost v poslední době je na reenact akcích vidět přestavby z motocyklů Dňepr. Jaký stroj se hodí pro tuto přestavbu? Mám na mysli do jakého roku výroby apt. Mohl by mi někdo poskytnout bližší info? Předem díky. |
5.2.2011 | Článek | Krása, takové čtení potěší každého. Nejen fandy a členy KVH, ale i laiky ;) |
18.11.2010 | Článek | Tento nový zákon, max. zvedne věkový průměr nehodovosti. Bohužel, nedělá se zde žádná osvěta mezi řidiči "plechovek". Copak oní ví, jak nám pomoct, když budeme zranění? Ví třeba jak nám sundat helmu? Pokud by jsme chtěli snížit nehodovost motocyklu, mělo by se plánovat o navýšení cen autoškol, ale to proto, aby byla výuka jízdi kvalitněší. Ne jen nastartuj, zařaď a jeď! Ale, naučit žáky motocykly i řídít v kriz. situacích. Popř. nějaká motoškola na okruzich, autodromecha, zdravověda atp. Toto by podle mě mohlo snížit nehodovost. |
18.6.2010 | Článek | Krajda: Nemáš vůbec zač. Jsme jen lidi, splést se může každý Schwimmwagen je oproti Kübelwag. pomerně kulatý: stylizovaně, připomíná vanu na koupání s motorem na čtyřech kolech ;) Ikdyž je pravda, že oba tyto vozy jsou postaveny na stejném podvozku |
18.6.2010 | Článek | Moc pěkný článek a hlavně fotky, ale chtěl bych upozornit autora, že ve článku se nachází jedna chyba. A to u WW2 vozidla, VW Kübelwagen, v tomto případě tohoto vozu se nejedná o obojživelné vozidlo. Obojživelný vůz používaný za druhé války byl: Schwimmwagen Prosím, neberte tento komentář jako poukazující na nedostatek v článku, ale jako přátelskou radu a prosbu o opravení. Díky, všem přeji pěkný den. |