Komentáře
Nalezeno 4 záznamů
6.8.2018 | Článek | Mám, už asi tři roky, párkrát jsem použil. Faktem je, že to funguje, i když pocit vlhka tam je, což mi asi vadí nejvíc. A navíc pro dlouhé tripy složité ukládání, když ji už nepotřebuješ a je stále vlhká. Přemýšlel jsem o ní, že bych ji využíval i suchou místo mé softsheelové, ale nějak jsem se k tomu nedostal, abych to vyzkoušel. Asi zvyk ... . Prostě v horku nejezdím, protože to není jen o těle, ale i hlavě, která se fakt v přilbě paří. A vlastně i celý zbytek těla. Pro mě je jízda na motorce o pohodě ... Takže jsem Vám vlastně moc nepomohl, ale pokud někdo mermomocí potřebuje i teď jezdit, tak tak je to pro něho asi dobrým řešením. Jo a já mám něco takového ... https://www.gemplers.com/product/165504/Evaporative-Cooling-Vest Adyby se někomu zdálo, že od BMW je drahé, tak může vyožít třeba AMAZON ... https://www.amazon.de/Ergodyne-Verdunstungsf%C3%B6rdernde-K%C3%BChlweste-Chill-Its-6665/dp/B002BDU3PG/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1533562795&sr=8-7&keywords=chlad%C3%ADc%C3%AD+vesta |
6.8.2018 | Článek | Projel jsi to hezké, co se dá v těchto končinách najít ... Nezoufej, jak píšeš, to špatné odejde, jen z toho musíš vzít ponaučení ... Navigace co nejvýš na budíky, trasy naplanované a nahrané do navigace na každý den, pak už to je pohoda ... A hlavně, nesnaž se stihnout vše za jeden den, za prvé ti to stejně splyne a za druhé, v kopcích je 300 km vražedných. Když ubereš, dáš kafco, pokocháš se výhledy, tak to jsou samá pozitiva ... +1 |
4.11.2014 | Deník | Tak ještě jednou ... teď jsem dohlédl na komentář maroth71. Takže stejné zkušenosti ... A ten pocit bezpečnosti = důvěry gumě. No co dodat, u 300 kg biku bych řekla tak trošku duležité |
4.11.2014 | Deník | Gumy ... nekonečná debata všech motorkářů ... Co se týče Michelinu, tak jsem zkoušel všechny tři předchozí řady, 1 a 2 na BMW RT, 2 na BMW GT a nedošel jsek buhvíjakým výsledkům. Od cca 5 - 6 tis začaly výrazně odcházet, životnost na zadku cca 9 tis km, předek neřeším, měním vždy obě najednou. Takže jsem dospěl do stejného stádia jaké řešíš. Paradoxně k vyřešení přispěla zkušennost z auta, kdy jsem na své BMW obul něco, o čm jsem si myslel, že bude opravdu dobré (GoodYear). Výsledek byl strašlivý, gumy šly po 500 km !!! dolů a vrátil jsem se ... k doporučené specifikaci od fabriky, myslím výrobce gum i BMW. A na své GT jsem to udělal stejně. Na stránkách výrobců mají většinou konfigurátor na konkrétní typ mašiny a podle toho si myslím je dobré se řídit. Pirelli tyhle gumy na GT vůbec neudává ... s Micheliny nemám dobrou zkušenost, takže jsem skončil u starých dobrých Metzeler Z8. Ale pozor, ve specifikaci dle výrobce. Zejména zadek. A výsledek? Hmm ... 11 tis na zadní gumě a ješte by nějaký km určitě zvládla. Ale co je pro mě důležité ...při více méně shodných vlastnostech (berte prosím s rezervou) po celou dobu životnosti. A jestli jít do nových PR4? Těžko říct, testy hodnotí dobře, ale co to udělá po 5-7 tis km? Někde přeci musí ty vlastnosti na vodě dohnat ... Za mě, Metzeler Z8, vpředu 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL (M) , vzadu 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (K) ... jen s drobnou odchylkou, foukat o cca 0,1 - 0, 2atm méně. Ale to už je každého věc. |