Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
18.9.2018 | Článek | Buznapsi: Nepochopeno, myšleno tak, že pokud chci "něco" konkrétního z výbavy, ceny jsou záměrně tak vysoké, aby zákazník koupil celá paket. Např. tempomat za jářku 9000. Náklady na tempomat budou v řádu stokorun. Pokud ho chci, musím zaplatit 9000 nebo koupit paket "Touring" za 22 736 Kč. Dostanu k němu ječtě držák topcase a ESU. A to se jistě "vyplatí" ještě víc. A ohledně ceny, je to o tom, ať si samozřejmě každý sám před sebou zhodnotí, jestli to či ono mu stojí za nákup. Sám jsem pro sebe před lety kupoval 2 nové motorky BMW a politika téhle značky na trzích na východ od Německa se za poslední roky dost změnila a není pro mě už zajímavá. Stalo se z toho spotřební zboží a zákazník je nucen ( pokud u BMW chce zůstat ) platit a cena už není úměrná kvalitě a životnosti. Toto je jen můj názor a mé zkušenosti a nikomu ho nevnucuji. +1 |
18.9.2018 | Článek | A kolik ta nová legrace v podobě 1250 bude stát? Určitě budou i "plnotučné příplatky" za něco, co někdo ani nepotřebuje;) Pevně věřím, že mechanicky to mají odzkoušené na životnost aspoň 50 tis km a pak děj se vůle boží...Za mě je to další součástka, která se může po nějakém desetitisíci po...kazit. Pokrok ale nezastavíš... +1 -1 |
14.8.2017 | Článek | No to se tak nekdy stane. Kdyz si investor vybere Generálního dodavatele podle ceny a ten pak subdodavatele uplne stejnym způsobem. Pak je průšvih na dosah... +2 |
17.5.2013 | Článek | Radku po dlouhé době výborně napsaný a nafocený cestopis. Přeji hodně dalších zážitků hlavně s lepším počasím ;) Tom |
7.3.2011 | Článek | Já tu neporovnával kupní sílu. Ale podle mě je dobré nad tím zapřemýšlet. Je to spíš o tom, co chci nabídnou a jízda "stunterů" v úzkém pásu, kde se lidi koukají z okolních uřezaných stromů, kontejneru a sloupku u vypuštěného bazenku...to je opravdu o kupní síle? Holešovice ve stavu v jakém jsou už nemohou nabídnout solidní výstavní plochy. Letňany by měli být náhradou, ale jak je vidno, tak se peníze rozutekly jaksi jinam než do areálu. S tím parkovným máte pravdu, jde parkovat všude jinde a zadarmo nebo za 10,- na P+R , ale pokud má mít výstaviště své parkovací plochy, nejde tam nasadit 150,- a pak dojet na pole. Ještě že je mráz a není to v blátě!Nemám offroad ani traktro. A o WC v přistavěném kontejneru, s posr*** záchodem, voda na podlaze...To snad není nutné komentovat více. A netvrďte mi, že je tohle o kupní síle! ;) Jinak loňská akce v Brně v nové hale byla povedená. Solidní a čisté prostory, spousty místa a nikomu nevadilo, že to je jen jedna hala. Takže Brnu zdar! |
7.3.2011 | Článek | Po shlédnutí obou výstav mi bylo do pláče. To co musí vytrpět a zaplatit chudák návštěvník a co za to uvidí. Skoro se mi chce říci hanba až na půdu! Nevím, kdo z vás se dostal na podobný podnik někam za hranice. Ale pro porovnání s podzimním Intermotem v Kolíně: + 8 hal plných k prasknutí vším možným + za dvoudenní vstup jsem dal kolem 13 Eur!!! + doprava z výborně dostupných parkovišť u areálu je řešena busem a zdarma!! + spousty doprovodných akcí, na které je skvěle vidět!!! + usměvaví lidé na stáncích, kteří mají zájem o každého návštěvníka + výstavní slevy skoro u každého výrobce + nespočet propagačních materiálů + na všechny motorky možno sednout (až na výjimky jako byl Vyrus v ceně nového domu;O)) + přijatelné ceny za občerstvení! ( u nás prejt s bramborem za 110,- !) Takže do budoucna mám opět jasno. U nás je to spíš o vybrání peněz z lidí než o seriozní akci. A ať mi netvrdí vystavovatelé, že byli spokojeni! Za něco, kam za mnou jede potenciální zákazník několik desítek až stovek kilometrů, zaparkuje za 150,- Kč a pak se táhne skoro 15 min kolem rozmontované haly přes prach...nezlobte se na mě, ale tohle snad nemyslí někdo vážně!!! |