renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

18.7.2012 Článek Výborná pověra, o nepřítomnosti biosložky v "prémiových" palivech, přitom se každý může přesvědčit, test jsem popsal, je jednoduchý, doma proveditelný a průkazný. Zkoušel jsem takhle paliva, která prodávají u nás ve městě, tj. pouze Shell, Benzina a OMW - prakticky stejný výsledek, v 9 ml benzínu je nejméně 0,1 ml vody, spíš 0,2, takže vždy ke 3% procentům.
18.7.2012 Článek dewwil: vyšší OČ znamená taky pomalejší hoření, takže se víc ohřívají výfukové ventily a výfuk. Osobně vyzkoušeno v letadle s EGT (teploměr výfukových plynů).
V článku nezaznělo, že nejlevnějším zvyšovačem oktanového čísla je ... líh.
18.7.2012 Článek Dobrý článek, až na to, že kdyby "prémiová" paliva neobsahovala líh, chlubili by se tím pumpaři na každém stojanu velkými písmeny. Stačí ovšem dát 9 ml benzínu do zkumavky s 1 ml vody a protřepat Zkuste si to a pokud po tomto pokusu bude mít vodní frakce o 0,1 ml větší objem, je vám snad jasné, že těch 0,1 ml je líh obsažený v původním "prémiovém" palivu.
Velká pravda v článku je možnost snížit spotřebu a zvýšit výkon mazivostní přísadou. Stačí si koupit flashlube nebo podobný přípravek určený pro motory s LPG (typy, kde ventilová sedla nevydrží, jako např. staré Fordy). Ten maže, neškodí motoru a hlavně máte jistotu, že "tam je" (protože si ho tam sami nalejete, ne že přijede cisterna na Shell a na Makro pumpu a protože samozřejmě veze úplně stejný benzín, zadřou se motory oběma táborům motoristů, kteří v jeden den tankovali na 3 km vzdálených pumpách - stalo se např. v Hradci Králové).
+1 
3.7.2012 Článek Podle článku dokonalé jako vždy, v případě BMW bych tomu věřil, ovšem poté, co čas prověří kvality motoru a elektroinstalace. Aby se neopakovaly předchozí průšvihy.
Parametry na papíře parádní, všechny novinky jsou volitelné nebo vypínatelné - každý si vybere.
20.6.2012 Článek Díky za tuto zprávu, poslední ročník byl skvělý, škoda jen poloprázdného sálu. A toho, že budu mimo ČR, jinak bych určitě přijel. Organizátoři neporadí, kde v ČR nebo v jiném termínu lze ty filmy vidět?
19.6.2012 Článek Drahá, alë pěkná.
Teď ještě spolehlivost "po změnách 2/3 součástek v motoru".
10.6.2012 Článek Já mu v jeho rozhodnutí fandím, na rozdíl od 99.9% diskutujících něco dokázal a pokud se těší na rodinu a farmu, tak je to jeho věc no a na benál a gumy už má do důchodu vyděláno. Jezdit určitě nepřestane, jen vypadne z toho uměle roztáčeného kolotoče.
3.6.2012 Článek Fuj. Ta váha, to bude ohromná "zábava".
30.5.2012 Článek Vše důležité už zaznělo - neprodává se to, proto je to počtvrté za jaro na skle. Přejde sezóna a štěk po tom nepesne
16.5.2012 Článek Trochu ufo design, ale jinak vypadá pěkně (motorově).
15.5.2012 Článek K dalším dotazům ohledně ekologie - pokud je e-bike bez řetězu, tak je zcela bezúdržbový, netrhá gumy tolik jako 4V, natož jako 2V (rázy od motoru nepřímo úměrné počtu válců, známá věc v motorařině), menší opotřebení brzd (rekuperace), žádné výměny olejů (uvědomte si že pokud moto sežere litr mezi výměnami, je to skoro poměr 1:100 k benálu a tak se mažou některé dvoutakty).
Atd. atd.
15.5.2012 Článek deep-sk: jsou lidi co mají na baráku FV a tohle je ideální aplikace - když svítí, dobíjí se, když slunce nesvítí, počkáš si
Hafo lidí taky jezdí na mašině do práce, proč by se nemohli každý den vydat jinou cestičkou, 50-80 km, v práci nabijí /zadara a pomalu, tj. šetrně k baterkám/.
Ekologické je to první (žádné dotace), pro chudé je vhodné to druhé.
15.5.2012 Článek Ten čas už pomalu nadchází. Děda měl auto v době, kdy byly 3 v městečku, nejelo to, žralo to, sralo se to no a dnes to má každý. Vývoj je teď malinko ryhlejší než před 80 lety, takže toho rozšíření se ještě dožijem
8.5.2012 Článek Grifick: sorry, ale čínský design (ač se tvrdí, že je rakouský, v reálu je takový, aby to číňan snadno vyrobil za míň než korunu) a klasické vzhledové vady typu "20 let staré čínské tacho a ovladače" (číňan dávno umí udělat celoplechový tachák, jeden takový mám denně před očima).

Prostě - redaktoři se poučili, na rozdíl od minulého článku už nenapsali, že to nejede. Poměr kvalita/cena samozřejmě zůstal, protože už první pohled (design) a druhý pohled (úroveň detailů, které jsou vidět zblízka) tvoří podstatnou součást kvality.
To vše u stroje, kde si to "rakouská firma pohlídala", působí úplně jasně, alespoň na mě ano. Za 10 vyrobit, za 40 prodat. Šílenost.
28.4.2012 Článek Jirka: to je celkem mimo téma článku (ten skůtr má 2T motor a nakopávačku).

TOPlist