Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
18.7.2012 | Článek | Výborná pověra, o nepřítomnosti biosložky v "prémiových" palivech, přitom se každý může přesvědčit, test jsem popsal, je jednoduchý, doma proveditelný a průkazný. Zkoušel jsem takhle paliva, která prodávají u nás ve městě, tj. pouze Shell, Benzina a OMW - prakticky stejný výsledek, v 9 ml benzínu je nejméně 0,1 ml vody, spíš 0,2, takže vždy ke 3% procentům. |
18.7.2012 | Článek | dewwil: vyšší OČ znamená taky pomalejší hoření, takže se víc ohřívají výfukové ventily a výfuk. Osobně vyzkoušeno v letadle s EGT (teploměr výfukových plynů). V článku nezaznělo, že nejlevnějším zvyšovačem oktanového čísla je ... líh. |
18.7.2012 | Článek | Dobrý článek, až na to, že kdyby "prémiová" paliva neobsahovala líh, chlubili by se tím pumpaři na každém stojanu velkými písmeny. Stačí ovšem dát 9 ml benzínu do zkumavky s 1 ml vody a protřepat Zkuste si to a pokud po tomto pokusu bude mít vodní frakce o 0,1 ml větší objem, je vám snad jasné, že těch 0,1 ml je líh obsažený v původním "prémiovém" palivu. Velká pravda v článku je možnost snížit spotřebu a zvýšit výkon mazivostní přísadou. Stačí si koupit flashlube nebo podobný přípravek určený pro motory s LPG (typy, kde ventilová sedla nevydrží, jako např. staré Fordy). Ten maže, neškodí motoru a hlavně máte jistotu, že "tam je" (protože si ho tam sami nalejete, ne že přijede cisterna na Shell a na Makro pumpu a protože samozřejmě veze úplně stejný benzín, zadřou se motory oběma táborům motoristů, kteří v jeden den tankovali na 3 km vzdálených pumpách - stalo se např. v Hradci Králové). +1 |
3.7.2012 | Článek | Podle článku dokonalé jako vždy, v případě BMW bych tomu věřil, ovšem poté, co čas prověří kvality motoru a elektroinstalace. Aby se neopakovaly předchozí průšvihy. Parametry na papíře parádní, všechny novinky jsou volitelné nebo vypínatelné - každý si vybere. |
20.6.2012 | Článek | Díky za tuto zprávu, poslední ročník byl skvělý, škoda jen poloprázdného sálu. A toho, že budu mimo ČR, jinak bych určitě přijel. Organizátoři neporadí, kde v ČR nebo v jiném termínu lze ty filmy vidět? |
19.6.2012 | Článek | Drahá, alë pěkná. Teď ještě spolehlivost "po změnách 2/3 součástek v motoru". |
10.6.2012 | Článek | Já mu v jeho rozhodnutí fandím, na rozdíl od 99.9% diskutujících něco dokázal a pokud se těší na rodinu a farmu, tak je to jeho věc no a na benál a gumy už má do důchodu vyděláno. Jezdit určitě nepřestane, jen vypadne z toho uměle roztáčeného kolotoče. |
3.6.2012 | Článek | Fuj. Ta váha, to bude ohromná "zábava". |
30.5.2012 | Článek | Vše důležité už zaznělo - neprodává se to, proto je to počtvrté za jaro na skle. Přejde sezóna a štěk po tom nepesne |
16.5.2012 | Článek | Trochu ufo design, ale jinak vypadá pěkně (motorově). |
15.5.2012 | Článek | K dalším dotazům ohledně ekologie - pokud je e-bike bez řetězu, tak je zcela bezúdržbový, netrhá gumy tolik jako 4V, natož jako 2V (rázy od motoru nepřímo úměrné počtu válců, známá věc v motorařině), menší opotřebení brzd (rekuperace), žádné výměny olejů (uvědomte si že pokud moto sežere litr mezi výměnami, je to skoro poměr 1:100 k benálu a tak se mažou některé dvoutakty). Atd. atd. |
15.5.2012 | Článek | deep-sk: jsou lidi co mají na baráku FV a tohle je ideální aplikace - když svítí, dobíjí se, když slunce nesvítí, počkáš si Hafo lidí taky jezdí na mašině do práce, proč by se nemohli každý den vydat jinou cestičkou, 50-80 km, v práci nabijí /zadara a pomalu, tj. šetrně k baterkám/. Ekologické je to první (žádné dotace), pro chudé je vhodné to druhé. |
15.5.2012 | Článek | Ten čas už pomalu nadchází. Děda měl auto v době, kdy byly 3 v městečku, nejelo to, žralo to, sralo se to no a dnes to má každý. Vývoj je teď malinko ryhlejší než před 80 lety, takže toho rozšíření se ještě dožijem |
8.5.2012 | Článek | Grifick: sorry, ale čínský design (ač se tvrdí, že je rakouský, v reálu je takový, aby to číňan snadno vyrobil za míň než korunu) a klasické vzhledové vady typu "20 let staré čínské tacho a ovladače" (číňan dávno umí udělat celoplechový tachák, jeden takový mám denně před očima). Prostě - redaktoři se poučili, na rozdíl od minulého článku už nenapsali, že to nejede. Poměr kvalita/cena samozřejmě zůstal, protože už první pohled (design) a druhý pohled (úroveň detailů, které jsou vidět zblízka) tvoří podstatnou součást kvality. To vše u stroje, kde si to "rakouská firma pohlídala", působí úplně jasně, alespoň na mě ano. Za 10 vyrobit, za 40 prodat. Šílenost. |
28.4.2012 | Článek | Jirka: to je celkem mimo téma článku (ten skůtr má 2T motor a nakopávačku). |