renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

8.1.2013 Článek Ono by ke zvýšení prodejů nových mašin stačilo, kdyby STK na motorky skutečně prováděly kontroly. Kolik by zmizelo bazarovek (ani by o ně nebyl takový zájem), mašin s přeraženými čísly, svařovanými rámy, nedržícími stopu, nefunkčním ABS, vyndaným katem (sám jsem ho taky vyndal)...
+1 -5
7.1.2013 Článek Krásně napsaný článek, ne ten běžný bezduchý totální obdiv. Ten dojezd 1,5 hodiny je tragédie, v zemích, kde nejsou pumpy tak hustě jak u nás, bych se bál. Přeci jen za tu cenu to není motorka na ježdění pouze pro rohlíky/na pumpu na kafe.
jelcinr má pravdu s tím simsonem, takhle nízké sedlo, štíhlá a lehká motorka ti bude přesně jako simson připadat. Je to příjemný pocit, takový 2x rychlejší simson s 2x krásnějším zvukem - taky na jedné takové jezdím
+1 
14.12.2012 Článek Strhující popis. Všichni přežili. Kyslík nedošel, benzín jen jednou. Byliny z hor Paráda.
12.12.2012 Článek Otázka je, co přijde za 2/4 roky. Autoškoly a úřady přece musí z něčeho žít. Poplatky, poplatky, poplatky...
5.12.2012 Článek trajsiči, několikrát jsem absolvoval třítýdenní výlet po USA v autě s automatem, různé typy a žádné z nich bych si nekoupil, až u Camara v té sociální verzi 3.6L 323 šemíků mi přestávalo vadit, že to nejede a cuká, protože k tomuhle typu auta to zrovna docela patří. A celé to přebila stažená střecha
Ano, možná máš jiný názor, bližší k většinovému, že ke sporťáku automat nepatří, ale já už vysvětlil, proč jen u téhle káry mi automat nevadil. U střední a nižší třídy vede vždy k tomu samému - neumí řadit, neumí vyjet kopec (podřazuje pozdě a často o dva stupně úplně zbytečně).
Vrať se prosím na začátek, k článku, a vysměj se spolu se mnou původnímu tvrzení, že někdo ztratil závod kvůli ohnuté řadičce. Ano, stává se to, ale všichni dobře víme, co se stává takové značce jako BMW u posledních elektronikou přecpaných modelů. Řadička bude vždy spolehlivější než tuna elektroniky a plastové čudlíky. Povíme si to za 100 let, až budou stále jezdit bugatky a fordy T, zatímco ze současné produkce už nic.
5.12.2012 Článek Někdo přišel kvůli ohnuté řadičce o první místo? No tak to až se mu zabahní nebo rozkřápnou a přestanou fungovat tlačítka řazení, to bude teprv nasra.ej
"Na základě těchto informací vypíná spojku a při přeřazení na vyšší stupeň dokonce upravuje zapalování, aby přeřazení bylo co nejhladší. V zájmu ochrany motocyklu vám řídicí jednotka nepodřadí, pokud by to znamenalo přetočení motoru" - ano, při podřazování už žádné střílení do výfuku, které zabíjelo malá ptáčata v příkopech a ničilo křehkou psychiku dětí v okolních mateřských školkách.
Teď už jen zakázat pneumatiky a s holýma ráfkama jezdit po kolejích - to je také revoluční novinka, světlá budoucnost a při pohledu na silnice jediná možnost dalšího rozvoje, který nás dovede až do šťastných komunistických zítřků.
+2 -4
1.12.2012 Článek GSX: z nějakýho důvodu to dělají na solných jezerech a ne na neotevřené dálnici argument že tam jsou kilometry místa není tak úplně přesný, je to oblast nějakých 50 km v průměru a kraje jsou celoročně dost bahnité (ten smrad tam fakt stojí za to).
Většinu lidí myslím zajímá rychlost, které mohou v provozu dosáhnout, tj. nějaká dvoukilometrová rovinka na okresce mezi Mělníkem a Kladnem (dálnice jsou u nás pořád do kopce a z kopce).
1.12.2012 Článek NENÍ pravda, že váha motorky nemá vliv na maximálku - silnice ani okruh NEJSOU zcela hladké a tedy se část výkonu propálí v tlumičích - stačí si přece sáhnout, po ostré jízdě nebývají studené čím větší setrvačná hmota, tím větší ztracený výkon při stejné "hrbolatosti" vozovky.
+1 
26.11.2012 Článek A ta reakce, o kterou sis řekl: už zde opakovaně zaznělo, že bude o hubu, když ti to podřadí v zatáčce. Je jedno, zda budeš přidávat plyn do zatáčky do kopce nebo jen na výjezdu, prostě pokud nevypneš automat, tak jsi jednou nohou v pangejtě. Tj. automat je vhodný tak na dálnici, ne? Nebo do města v rychlostech, které zvládne 2T 50 ccm nebo 4T 125 ccm skůtr.
-1
26.11.2012 Článek Busa na předjíždění oktávek v levém pruhu? to dá málem každá dnešní šestka, netřeba veteránských 1300 ccm.
Na 2500 vibruje i to BMW, se kterým bylo a bude srovnáváno. Pokud to má stejných 6 kvaltů jako Busa, tak to nemůže mít o moc větší odpich, leda že by to mělo podstatně nižší maximálku, pak se s tím zase nechytneš na rovné dálnici
Ale bez ironie obdivuju, co všechno ti kámoši půjčí.
26.11.2012 Článek seikosi na začátku - to jen pro tebe je 1200GS to pravé. Já si vybral 11ku a ne GS a myslím, že jsem dobře udělal :)
26.11.2012 Článek Vypadá to skoro jako BMW, jen to má kyvku na nesprávné straně taky váha je vyšší. Motor musí být mazec. Celkově mi to pořád připadá jako mašina pro majitele
ŘP B Jakmile se zjistí, že se skůtrů 125 ccm (masivně reklamovaných na tomto serveru) zase tolik neprodalo, jistě přijde další lobbing za jednostopá vozidla bez páčky spojky na ŘP B.
-2
25.11.2012 Článek imoladu: ta nejmenovaná firma bude muset na konci projektu zveřejnit účto a jsem zvědav, zda ty "všechny plánované kusy již zamluveny" budou i zaplaceny (zákazníkem, ne mnou a tebou přes slavnou EU).
13.11.2012 Článek CR je obludný, bohužel - je to jen můj dojem, už R (písmeno za za číslem) mi připadají ošklivé, zatímco všechny ostatní, i LT, RT, se mi líbí.

Že si Bimota vybrala motor BMW, dávám , ovšem její zákazníci jí za to nejspíš dají
15.10.2012 Článek Pěkný článek, takhle má vypadat dobré PR
Proti motorce nic nemám (na rozdíl od níže diskutujících) - jsem rád, že se myslí i na evropské postavy a ne jen na mouchy na bonbonu (tak mi připadají mnohé z kolem se řítících vysavačů).

TOPlist