Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
8.1.2013 | Článek | Ono by ke zvýšení prodejů nových mašin stačilo, kdyby STK na motorky skutečně prováděly kontroly. Kolik by zmizelo bazarovek (ani by o ně nebyl takový zájem), mašin s přeraženými čísly, svařovanými rámy, nedržícími stopu, nefunkčním ABS, vyndaným katem (sám jsem ho taky vyndal)... +1 -5 |
7.1.2013 | Článek | Krásně napsaný článek, ne ten běžný bezduchý totální obdiv. Ten dojezd 1,5 hodiny je tragédie, v zemích, kde nejsou pumpy tak hustě jak u nás, bych se bál. Přeci jen za tu cenu to není motorka na ježdění pouze pro rohlíky/na pumpu na kafe. jelcinr má pravdu s tím simsonem, takhle nízké sedlo, štíhlá a lehká motorka ti bude přesně jako simson připadat. Je to příjemný pocit, takový 2x rychlejší simson s 2x krásnějším zvukem - taky na jedné takové jezdím +1 |
14.12.2012 | Článek | Strhující popis. Všichni přežili. Kyslík nedošel, benzín jen jednou. Byliny z hor Paráda. |
12.12.2012 | Článek | Otázka je, co přijde za 2/4 roky. Autoškoly a úřady přece musí z něčeho žít. Poplatky, poplatky, poplatky... |
5.12.2012 | Článek | trajsiči, několikrát jsem absolvoval třítýdenní výlet po USA v autě s automatem, různé typy a žádné z nich bych si nekoupil, až u Camara v té sociální verzi 3.6L 323 šemíků mi přestávalo vadit, že to nejede a cuká, protože k tomuhle typu auta to zrovna docela patří. A celé to přebila stažená střecha Ano, možná máš jiný názor, bližší k většinovému, že ke sporťáku automat nepatří, ale já už vysvětlil, proč jen u téhle káry mi automat nevadil. U střední a nižší třídy vede vždy k tomu samému - neumí řadit, neumí vyjet kopec (podřazuje pozdě a často o dva stupně úplně zbytečně). Vrať se prosím na začátek, k článku, a vysměj se spolu se mnou původnímu tvrzení, že někdo ztratil závod kvůli ohnuté řadičce. Ano, stává se to, ale všichni dobře víme, co se stává takové značce jako BMW u posledních elektronikou přecpaných modelů. Řadička bude vždy spolehlivější než tuna elektroniky a plastové čudlíky. Povíme si to za 100 let, až budou stále jezdit bugatky a fordy T, zatímco ze současné produkce už nic. |
5.12.2012 | Článek | Někdo přišel kvůli ohnuté řadičce o první místo? No tak to až se mu zabahní nebo rozkřápnou a přestanou fungovat tlačítka řazení, to bude teprv nasra.ej "Na základě těchto informací vypíná spojku a při přeřazení na vyšší stupeň dokonce upravuje zapalování, aby přeřazení bylo co nejhladší. V zájmu ochrany motocyklu vám řídicí jednotka nepodřadí, pokud by to znamenalo přetočení motoru" - ano, při podřazování už žádné střílení do výfuku, které zabíjelo malá ptáčata v příkopech a ničilo křehkou psychiku dětí v okolních mateřských školkách. Teď už jen zakázat pneumatiky a s holýma ráfkama jezdit po kolejích - to je také revoluční novinka, světlá budoucnost a při pohledu na silnice jediná možnost dalšího rozvoje, který nás dovede až do šťastných komunistických zítřků. +2 -4 |
1.12.2012 | Článek | GSX: z nějakýho důvodu to dělají na solných jezerech a ne na neotevřené dálnici argument že tam jsou kilometry místa není tak úplně přesný, je to oblast nějakých 50 km v průměru a kraje jsou celoročně dost bahnité (ten smrad tam fakt stojí za to). Většinu lidí myslím zajímá rychlost, které mohou v provozu dosáhnout, tj. nějaká dvoukilometrová rovinka na okresce mezi Mělníkem a Kladnem (dálnice jsou u nás pořád do kopce a z kopce). |
1.12.2012 | Článek | NENÍ pravda, že váha motorky nemá vliv na maximálku - silnice ani okruh NEJSOU zcela hladké a tedy se část výkonu propálí v tlumičích - stačí si přece sáhnout, po ostré jízdě nebývají studené čím větší setrvačná hmota, tím větší ztracený výkon při stejné "hrbolatosti" vozovky. +1 |
26.11.2012 | Článek | A ta reakce, o kterou sis řekl: už zde opakovaně zaznělo, že bude o hubu, když ti to podřadí v zatáčce. Je jedno, zda budeš přidávat plyn do zatáčky do kopce nebo jen na výjezdu, prostě pokud nevypneš automat, tak jsi jednou nohou v pangejtě. Tj. automat je vhodný tak na dálnici, ne? Nebo do města v rychlostech, které zvládne 2T 50 ccm nebo 4T 125 ccm skůtr. -1 |
26.11.2012 | Článek | Busa na předjíždění oktávek v levém pruhu? to dá málem každá dnešní šestka, netřeba veteránských 1300 ccm. Na 2500 vibruje i to BMW, se kterým bylo a bude srovnáváno. Pokud to má stejných 6 kvaltů jako Busa, tak to nemůže mít o moc větší odpich, leda že by to mělo podstatně nižší maximálku, pak se s tím zase nechytneš na rovné dálnici Ale bez ironie obdivuju, co všechno ti kámoši půjčí. |
26.11.2012 | Článek | seikosi na začátku - to jen pro tebe je 1200GS to pravé. Já si vybral 11ku a ne GS a myslím, že jsem dobře udělal :) |
26.11.2012 | Článek | Vypadá to skoro jako BMW, jen to má kyvku na nesprávné straně taky váha je vyšší. Motor musí být mazec. Celkově mi to pořád připadá jako mašina pro majitele ŘP B Jakmile se zjistí, že se skůtrů 125 ccm (masivně reklamovaných na tomto serveru) zase tolik neprodalo, jistě přijde další lobbing za jednostopá vozidla bez páčky spojky na ŘP B. -2 |
25.11.2012 | Článek | imoladu: ta nejmenovaná firma bude muset na konci projektu zveřejnit účto a jsem zvědav, zda ty "všechny plánované kusy již zamluveny" budou i zaplaceny (zákazníkem, ne mnou a tebou přes slavnou EU). |
13.11.2012 | Článek | CR je obludný, bohužel - je to jen můj dojem, už R (písmeno za za číslem) mi připadají ošklivé, zatímco všechny ostatní, i LT, RT, se mi líbí. Že si Bimota vybrala motor BMW, dávám , ovšem její zákazníci jí za to nejspíš dají |
15.10.2012 | Článek | Pěkný článek, takhle má vypadat dobré PR Proti motorce nic nemám (na rozdíl od níže diskutujících) - jsem rád, že se myslí i na evropské postavy a ne jen na mouchy na bonbonu (tak mi připadají mnohé z kolem se řítících vysavačů). |