renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

1.4.2013 Článek Krásné fotky, styl psaní a skvěle vybrané destinace prostě je to o propojení více faktorů. Vidím že máme podobné uvažování a podobně fotíme vlastní na cestě postavenou motorku.
31.3.2013 Článek migu: někdy tě zastaví i bez překročení rychlosti. Když už jedu rychleji, tak jsem ochoten zaplatit, ale dle zákonů dané země, ne někomu do kapsy. Přechody hranic, vymazané č. motoru v TP jsi koukám ani nezkusil napadnout - protože je to zcela jasné.
+1 
30.3.2013 Článek Týýý vo... Lanďák, díky němuž to měla být procházka růžovou zahradou (žádné strachy z pádu, zlomeniny, ležení ve škarpě, nebo neopravitelné závady na moto), se stal nejslabším článkem... tak to bude maso, až se uprostřed Mongolska rozbije znovu (nebo motorka). Ty nové křápy už nic nevydrží.

Četl jsem jen po "celník vyžaduje č. motoru v TP". Hoší, jste tam na návštěvě, to on má pravdu, ne vy. Právo EU tam neplatí. V TP můžete mít zapsané č. motoru, pokud si ho nedáte vymazat. Pak se divíte.

Ohledně pokut na Ukrajině, zase platíte a tím zhoršujete situaci všem ostatním. Neplaťte, nechte si napsat předvolání k soudu a nedostavte se. Pokud mají vaše pasy benga v autě, začněte si u motorky vařit polívku a uvidíte, že vás hned pustí.

Ufff... sorry za styl psaní, ale trochu jste mě nazvedli. Pár takových jako jste vy a už nás mají v cizině oprávněně za blbce.

Fotky hezké, o tom žádná, čeština taky pěkná :)
+4 -2
27.3.2013 Článek Cituji z článku: "tenhle stroj je vyroben z nejmodernějších materiálů" a dodávám z té parodie se Sheenem: "a má na palubě nejmodernější radarovou rušičku WS 2000" Přeji krásný let s mikrovlnkou pod prdelí.
23.3.2013 Článek Ještě je tu fakt stále rostoucího počtu FV panelů kryjících parkoviště v jižních zemích. Stínit se tak jako tak musí a proč nevyužít slunce, které tam většinu roku svítí. Je to placeno ze soukromých peněz majitelů obchodáků nebo firem, kde makají normální lidi, docela malých firem - takže žádné dementní dotace jako u nás.
+1 
23.3.2013 Článek Logické vysvětlení je, že v dnešní záplavě dalším 4T 125 ccm skůtrem nezaujmeš, tak proč nenavrhnout tohle? Navíc je to hezké... vyrábět se to nemusí.
Ohledně cen elektřiny doporučuji P.T. čtenářstvu zvážit fakt, že existují i země mimo EU, kde nikdo neplatí dementní dotace, takže elektřina tam je levná. Je to podobné jako s mobily - v ČR nejdražší na kontinentu, z předplacenky na konkurenční voláš za 7 Kč, prý kvůli terminačním poplatkům, přitom z Ukrajiny si zavolám do ČR za korunu na minutu do libovolné sítě... něco bude špatně tady v ČR. Ne venku, ne u KTM
+2 
20.3.2013 Článek ČLÁNEK DESETILETÍ, zaslouží si tenhle caps lock.
+1 
15.3.2013 Článek Láďo, tak tím jsi to úplně zabil... tvé "Vtip je ovšem v
tom, že kdyby se pumpaři začali velkými písmeny chlubit,
že prémiové benzíny neobsahují žádná svinstva, jinými
slovy by tím říkali, že 95ky svinstva obsahují, čímž by si
podtrhli asi tak 95% procent benzínového trhu. Viz obdobná
reakce od IvanDvoutakťákL" - to není argument, vůbec žádný argument. Každý přece ví že v benzínu je celoplosně líh, to proletí tolikrát ročně všemi médii a fóry, že tohle prostě neberu jako argument... neexistuje možnost, že by někdo o lihu v benzínu nevěděl. Tedy že by informování mohlo "podtrhnout prodej N95". Jediné, co by podtrhlo prodej ("prémiových paliv") by bylo zveřejnění údajů z katalogového listu, který si na orlen.pl může každý dohledat.
Biosložka je samozřejmě i ve Vervě, proto není nutno se smát zastáncům "prémiových paliv" jen proto, že to popírají. Dá se jim smát i kvůli tomu, že by si "nikdy do motorky nedali polský benzín (olej atd.)" a přitom jaká je realita? Veškerou Vervu vyrábí polský Orlen :)
13.3.2013 Článek Tam tedy umějí... ještě aby vybudovali síť dealerů a bude to asi nejkrásnější myslitelné retro! jako že jich poslední dobou není málo, tak tohle je echt.
1.3.2013 Článek Čím víc motorek s mohutnou předkoplou vidlí a zadním sedátkem okopírovaným z HD softail, tím raději jsem, že jsem si vybral a jezdím na tom, co mám v profilu. Polovina zábavy za desetinu ceny
-4
25.2.2013 Článek Solidně napsaný, jen pár poznámek - Cesta králů byl jistě vrchol výletu i popisu, ale píchneš tam o vrut do sádráku - civilizace už je prostě vsude. Kravky na neohrazených polích mám 15 km od baráku na polské straně Krkonoš, silnice tankodromy jsou na Ukrajině stejné, cikánské osady na vých. Slovensku cestou na Ukrajinu taktéž... polňačky na Vysočině podobně nehlídané. Četlo se to krásně, ale kromě Cesty králů a zásahu bleskem vlastně jen zbytečné zmínky o politice EU.
+7 -7
23.1.2013 Článek Krásné fotky a konečně článek o firmě a motorce, která bez dotací vyvíjí a prodává.
23.1.2013 Článek Milý článek, dobrý popis, vyvážené motorkaření i užívání všeho ostatního, co může Chorvatsko nabídnout. Ty komentáře dole vůbec neřeš, čiší z nich závist lidí, kteří tam těch 14 dnů nebyli.

>V servisu mi oznamují, že v Hondě špatně utáhli nějaké šrouby.

Co dodat, český autorizák :)

>Jedu si sám po správných horských silničkách samá zatáčka. Dlouhé kilometry asi 60km nepotkávám živáčka ani zmínku žádné civilizace

Jak jsi zjistil, červen už je sezóna, lepší je květen nebo září - to je liduprázdné i pobřeží.

Díky i za užitečný komentář Hera o Bosně. Nádherné liduprázdné vnitrozemí, že? Jako v Srbsku při dobře zvolené trase. Jel jsem vždy na pas, sichr je sichr.
10.1.2013 Článek mesik: to je nám oběma jasné, jak to v reálu funguje při topení a chlazení, ale AS napsal, že to je v novém motoru BMW jako u topení, a to právě není. Bod pro něj, že to ve svém komentáři uznal.

anti: při takové ráně o jäké píšeš (o obrubník), se ti vyvalí ráfky a stojíš, bez možnosti opravy, s jakoukoli motorkou.

Zrovna vyvalené ráfky na BMW jsem nechával u Dokonala rovnat, takže mi můžeš věřit - motor jel dál :)
10.1.2013 Článek Startér motocyklového typu? Tak to je hotovo, teď začnou nářky "rozpadla se mi talošská volnoběžka po 15 000 km, co mám dělat" (ne, BMW neroztlačíš).

Dále k článku: "Přívod po spodní straně a odvod po horní straně je schválně, protože ohřátá voda stoupá vzhůru (tohoto jevu využíváme například teď v zimě u topení), to zlepšuje odvod tepla"

Tak za prvé, v topení je to obráceně, přívod vždy nahoře a odtok dole. Za druhé, u chlazení, přívod je vždy do místa, které chceme nejvíc ochladit. Zteplalá voda pak jde dál na místa, která nejsou tak tepelně zatížená.

Jinak pěkný článek, ale na rozdíl od předchozího, který jsem chválil, je to tady bohužel jako obvykle přehnáno, "alles gute", "změny k lepšímu" atd. - to podle mě ale v žádném případě nejsou.
+5 -1

TOPlist