renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

27.5.2013 Článek Proč každý cafe racer vyvolá takovou vlnu virtuálního zájmu, když si ho pak nikdo z lidí tady nekoupí? Podle mě jen další prázdný pokus o studii pro studiï. Hezké to není, vše, co je na tom hezké, jsou prakticky neupravené tovární díly, jako kartery motoru nebo třeba řidítka.
-3
15.5.2013 Článek Já netvrdím, že by tě příště nepozvali, jen si říkám, že jsem se dozvěděl pouze to, kolik km najede novinář na takové akci. Představení v tomto stylu už zařídil výrobce na svém webu.
+2 -2
15.5.2013 Článek Chybí tam informace o motocyklech, motorech... jediný údaj, 300 l benálu na 50 motorek = 6 litrů na motorku, to je hodina v terénu nebo 100 km na silnici. Podle mě to má ohromnou vypovídací hodnotu. Novináři sednou, vypijí kafe, napíší článek.
+1 
13.5.2013 Článek China motor? Já vím, taiwanský, ale stejně... za to nemůže Huska, za to může jen a jen BMW. Motorka naleštěná, o kvalitách metz gum na mokru bych pochyboval, jen cena potěší, to je mašina fakt za pusu. Nebude žrát, bude se na ní super jezdit (po silnici), otázka je jen, jak dlouho.
-1
8.5.2013 Článek Ještě k testu - ¨bylo předem jasné, že pravdu má Pepa, a v praxi jsou rozdíly ještě větší, když motorku znáš (nejsi novinář, ale jezdíš řadu let na své - stejné).
+3 -6
8.5.2013 Článek Měl jsem BMW a do páčky kopalo velmi pomalu, před zatáčkou (tím myslím daleko, třeba 30 m před zatáčkou v 60 km/h) se aktivovalo a úplně přestalo brzdit.
Než se někdo začne smát rychlosti 60 km/h, tak na mých oblíbených cestičkách na polské hranici a za ní jsou často se rychle střídající povrchy, často staré kostky a na nich asfalt a tam prostě ABS neubrzdí - to je životu nebezpečné.
Uzavřu to tím, že na české straně v zatáčkách předjíždím motorky i auta na aktuální yukině, protože to je o tom, zda znáš trasu a "vidíš" co je za zatáčkou.
To je přesně ten případ, kdy ABS někoho, kdo trasu nezná, pošle sice bezpečně, bez smyku, ale rovně do lesa. Nebo protijedoucí tatrovky.
+1 -2
8.5.2013 Článek To s kozama - dobrá hláška. Když se omezím na téma, tak podle fotky v článku to vůbec nevypadá, že by zrcátko bylo bezpečné a v periferním zorném poli. To je, jak známo z profesní medicíny, v horizontu velmi široké a naopak vertikálně velmi úzké.
+1 
27.4.2013 Článek DeCarli: jedeš na Man? Už zas? Kolik to je let, co jsme to jeli spolu? Byla sranda, jak se ti tu přihlásila kupa lidí a nakonec jsme jeli ve dvou. Typické. Tak budeme oba sledovat, kam ten PavelEC300 z jm.info dojede, žejo? Držím jim palce.
16.4.2013 Článek Tomu říkám Návrat Správným Směrem díky za článek.
9.4.2013 Článek krfe na úplném začátku: moje BMW najelo přes 50 000 km se mnou za necelých 5 let. Od té doby mi psali 2 další majitelé, že pořád jezdí, a co jsem na něm za 5 let servisoval.

K článku: Krásný článek, se vším souhlas, až na úplný konec, tam nesouhlasím:

"motor se prý líp zahřeje klidnou jízdou na menší zatížení" - proč prý? Takhle napsané to snižuje hodnotu článku. Podložit to něčím nebo to nepsat...

"Řazení jedničky, hlavně u studeného motoru, jde provést ještě před spuštěním motoru a převodovce to bude, věřte, milé"

No jo, ale co axiální zatížení ložiska při studeném motoru (tj. hustý a steklý olej + jiné než provozní vůle)?
+1 
7.4.2013 Článek Ano, viz níže, škoda že nejzajímavější kousky jsou až nahoře a tedy nejsou vidět... nicméně změna byla nutná, kdo chvíli stál, již močí opodál.
Zájemcům o prohlídku, kteří nejsou z MB, doporučuji Den otevřených dveří ve Vrchlabí, 27.4. t.r.
Je to převodovkárna, kde se vyrábějí automatické převodovky DSG pro celý koncern. Zcela nová fabrika na místě původní automobilky s dlouhou tradicí.
7.4.2013 Článek I když HD nemám a akci nehodnotím, líbí se mi článek - tohle je už skoro novinařina, ne skrytá reklama - takže díky.
3.4.2013 Článek motormichal: tak ti nevím... v tebou doporučované bundě za 2500 mu bude tak příjemně, že po zastavení může vylévat pot z rukávů. Totéž rukavky za 800 - ty se roztrhají těsně po záruce jen tím, že je používáš, aniž bys v nich spadl. 2500 je desetina ceny nového skůtru. Nejprodávanější 4T 125 ccm skůtr v ČR loni stojí 19 999 Kč a není to žádné Kymco, natož Yuki, na které nadávají ti, co ho nemají.

Možná by to chtělo psát komentáře k článku, ne reakce na komentáře. Stejně bude mít každý svou pravdu.
-3
3.4.2013 Článek Než oblečeš Moiru, v článku doporučované chrániče, přes to motohadry, v dešti pláštěnku, návleky na ruce a boty, tak máš po úspoře Nepočítám nutnou sprchu v práci, pokud přesto promokneš.
-6
3.4.2013 Článek Hmm... další reklama. Víte, já si myslím, že lidi, kteří hledají spotřebu do 3 litrů při cestě do práce, prostě nedají za blembák, rukavice, oblečení a boty dalších 30 tisíc, tj. půl ceny nové motorky nebo celou cenu ojeté.
+4 -5

TOPlist