renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

5.12.2013 Článek Ale ale... nemusí se to líbit každému, myslím ale, že na ježdění po a u okruhu, kde on je každou chvíli, je to o moc lepší než skůtr (které běžně používají).
+1 -1
29.11.2013 Článek Krásný doklad toho, jak deformovaný je "trh" v EU. Není to divné, že v zemi původního výrobce stojí jeden tlumič 900 Kč, samotný ráfek 1300 Kč a ještě se musíš děsit, jaká novovýroba to je? Smutné srovnání třeba s:

19 500 Lesozavodsk výměna zadního kola včetně osy; výměna sek. řetězu EK + pastorku cca 1 300 Kč
19.11.2013 Článek Jo jo, FGR sbalilo dotace a frrr do zapomnění.
Českou pověst zachraňuje Mitas + na některých akcích jako zde ještě Ferodo/Goldfren. A pak už jen ti malí. Díky aspoň za ně.
+2 
15.11.2013 Článek Já tomu fandím, ten model s řetízkem z minibiku bych nebral (zkušenost s mizernou životností z Blatina - mimochodem nechcete ho někdo, přibalím novou řetězovku...).
Naopak na planetovou převodovku integrovanou s motorem bych přešel hned, věřím že to bude naprosto bezúdržové a dává to nové funkční možnosti (rozhodně se ušetří váha, může se vynechat zadní brzda).
Na světě je plno zemí, kde se vyrábí většina elektřiny z jádra nebo většina v hydroelektrárnách, takže tohle je cesta do budoucnosti.
Pokud jde o enduro vyjížďky, tak co vím se hafo lidí stejně omezuje na 30 km od baráku a zpět - tj. no problem. Na krosové trati jich může lítat z 10 vždy 9 a ten poslední dobíjí... stačí 1 zásuvka.
19.9.2013 Článek Garmin uber alles? To těžko. Reaguju zejména na: "o a výpočetní výkon je u 660 tak akorát, než se na "přehledové" mapě zobrazí hodně složitá celá trasa, tak to docela trvá a je potřeba mít trpělivost. Proto docela chápu, že pokud by někdo chtěl stejné možností po levnější navigaci se slabším výpočetním výkonem, tak spláče ..."

Když mi na 8 let starém Mio Moov zůstala nastavená adresa domu známého (Santa Cristina d Aro, Španělsko) a chtěl jsem si zjistit délku trasy z jihu Chorvatska na sever Ukrajiny, zobrazilo se mi něco ke 4000 km(!) do 30 sekund(!), což není vůbec špatný výsledek, když uvážím, že bylo zapnuté "mimo dálnice", tj. ani bych nechtěl vidět, kudy by se jelo :) - celé pobřeží Středozemního moře přes IT, FR do Španělska a pak vnitrozemím nejspíš přes FR, CH, DE, CZ, PL nahoru na UA.

Víte, oni dříve lidi uměli programovat, takže i na z dnešního hlediska slabém hardwaru programy běžely (ne že se ploužily) a nepadaly.
+3 
18.9.2013 Článek Trochu péče, prosím. "Cenu navigace Zümo 350, která patří zrovna mezi nejnižší na trhu,..."
K novému designu webu - líbí se mi.
12.9.2013 Článek petao: hladový rozpočet? Elektřina je zdaněna, plyn taky, není problém daň zvýšit. Zdaněny jsou i ostrovní solární systémy, to nevíš?
Energie budou zdražovány plošně, nezávisle na typu - vždyť přece nepotřebujeme nic vyrábět, stačí dovážet - zdroj bezpracného "zisku" z cel, přinejhorším montovat - další zdroje úplatků z nabídnutých daňových prázdnin.
12.9.2013 Článek Krásný článek. Konkrétní klady i zápory, žádné marketingové kecy. Díky.
+5 
11.9.2013 Článek Jakékoli úvahy o ceně jsou zcestné, když ji nikdo nezná.
Cenu určuje trh. Když si koupím Hujdu po součástkách, od nyplů na kolech, taky bude stát půl mega. Kdo nevěří, ať to zkusí :)
Masovostí za rekordy, říkalo se. Přijde doba, kdy budou elektromotorky běžné a ty na benzín zakázané, ať už kvůli hluku nebo emisím (kolik úrovní Euro se ještě může dát technicky realizovat), nebo finančně neutáhnutelné (jak bude končit prodej benzínu v běžné síti). Stačí, aby náklaďáky přešly na plyn, a začnou se dít věci.
11.9.2013 Článek Je to monstrum, ale to už tak u BMW bývá :)
Energetická bilance dobíjení je jasná, 80% účinnost jednoho cyklu nabití akumulátoru je dost slušná, lepší to nikdy být nemůže - akumulátor, který by při dobíjení nehřál, prostě neexistuje a nikdy existovat nebude, dokud uvnitř budou probíhat chemické reakce.
8 kWh je u mě doma 20 Kč na 100 km, takže kdyby aku vyráběli číňani za pár kaček a nepakovali se na tom evropští prodejci, ten stroj se velmi brzy zaplatí.
Paraglidisti už na elektriku houfně přecházejí, modeláři dávno přešli - je to jen otázka měřítka, kdy se to vyplatí i běžnému uživateli silničního dopravního prostředku.
+1 
22.8.2013 Článek Vzhledově 1* a s ohledem na nákup značky Benelli už žádný kritik nemůže říct, že "něco okopírovali".
Dále k článku - velmi pěkný popis, tentokrát podepřený redakčním minitestem (pár měsíců) - žádné půjčení motorky na den jako u KTM, které nedovolí napsat jiný než trapně reklamní článek.
Ohledně brzd - jako jediné chyby - teď by sem měl naběhnout zástup drsných motorkářů, kterým vadí nařízení EU o ABS u větších motorek a praxe výrobců prosazujících současnou aktivaci obou brzd...
Konečně motorka, která mladé něco naučí, ne?
Mimochodem, také je naučí nepřežírat se, protože nosnost dle TP bude někde u 150 kg, ne-li méně. Tak nějak na úrovni fichtlů, které jsme v 15 letech mládí drtili ve dvou, co to šlo.
Návrat ke kořenům, ovšem na motorce bezpečné v dnešním provozu.
+1 -1
23.7.2013 Článek Spadli z jahody... ano, peníze na svůj projekt by chtěl každý, jenže jaksi zapomněli, jaká je doba. Tohle je neprodejné i za polovinu. I v Německu - sice je to dimenzované na váhu germána, to ale nestačí...
+1 
18.6.2013 Článek DocatistaCZ - taky kvalitní příspěvek, vidím, že nejsem sám, kdo se vrtá v elektronice, hypersvítivá LED v budíku napojeném na ŘJ mé současné mašiny taky v noci prosvítá, a řešení je prosté, 20 halířů za paralelní odpor, který ji stáhne na kostru :)
18.6.2013 Článek Super článek, takové mi to hodně chyběly. Podloženo realitou, ne marketingové hlášky.
Ty zkušenosti jsou brutální, loupající se chrom z vahadel - to se může stát každému výrobci motoru - špatný olej - to se může stát každému, že koupí správnou lahev a v ní špatný olej, protože značka je jen nálepka.
Co mě ale rozsekalo, je cena 50 000 Kč za to, že ztratíš červený klíč /nemusíš s ním jezdit, ale můžeš, pokud s ním nejezdíš, tak ti vykradou byt, pokud jezdíš, tak ti ukradnou na motosrazu bundu - mně se to nestalo, ale řadě jiných motorkářů bohužel ano/.
27.5.2013 Článek Jirko, když na bočním pohledu v článku nevidíš kartery, tak je něco špatně. BMW R bude mít vždy motor místo rámu, kotevní body těch věcí navěšených kolem jsou pevně dané, protože kartery přenášejí většinu zatížení mezi předkem a zadkem motorky.

TOPlist