PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

20.12.2009 Článek Nádherně napsané, bohužel nemám takový nadhled .) a říkám si - krást korán, když je u nás běžně ke koupi za pár desetikorun? (chápu ale toho, kdo ho chtěl mít ošmataný a v arabštině) A ta destička - určitě je pro vaši karmu lepší se zajet podívat na perské artefakty do Pergamon Musea nebo British Museum.
28.11.2009 Článek Paráda, čte se to jedním dechem, jen tipuji dost komentářů "ńo jo zbohatlíci" - to kvůli té zmínce v prvním dílu o nakupování na úvod.
Jinak mi to mluví z duše. Jezdění po městě s mapou z půjčovny, hotel v Inglewoodu - ten "s výhledem" na dálnici I405 a s rachotem z letiště? Střlelo se v noci v okolí, jako když jsme tam byli mi? Zašli jste si přes ulici k Číňanům na mňamku? Je tam ještě ten obchod s chlastem a vedle porno videopůjčovna?
A co pobřeží - míjeli jste Hearst Castle - nelákal vás?
No nechám těch dotazů, jdu makat a za hodinu si jdu číst druhý díl. Tak kvalitní čtení si člověk musí šetřit.
25.11.2009 Článek Tak nějak, nechte mrtvý spát. Nebo jinak, na prvni komentář "vypitko": existují i jiné firmy s výlučnými motorkami, napadá mě třeba Voxan, a ani v krizi nekrachují. Takže chyba bude v buellu jako takovém nebo v Erichovi, soráč, ale je to tak.
14.11.2009 Článek Pěkný článek, hezké zážitky, jen těm kurvám na čáře nic nedávejte. Vy dáte a kdo jede po vás, pak musí dát taky.
Sám jsem to v létě projel bez problémů, na budce bylo vyvěšeno číslo protikorupční linky ve Lvově, ani jsem na něj nemusel hlavou ukázat, jen jsem se na něj dlouze zadíval... jasně, chce to ale umět rusky, pak si o bakšiš neřeknou.
2.11.2009 Článek Přesný článek a ještě zbývá dodat, že největší obrat paliva má Tank ONO. Veškeré kecy šhelvy apod. o kvalitě paliv jsou jen kecy - viz poslední v TV uváděný případ, kdy se v cisterně od distributora přimíchala do N95 nafta z předchozího plnění. No a kde se pak zákazníkům zadřely motory? Překvapivě Makra a u Shellu (tu cisternu spotřebovali napůl tam a napůl tam).
30.10.2009 Článek Přišlo mi to hodně přitažené za vlasy - jel jsem to předloni na otočku a nemohu souhlasit s vaším "Jak jsme se dostávali dál na východ, tak jsme si místy opravdu nebyli jisti, že už nejsme v Rumunsku-občas to byl fakt masakr." Projel jsem celý průsmyk a jezdil i po vedlejších asfaltkách a sem tam jsem zajel po poli k tankům nebo letadlu. Cesty jako u nás v pohraničí. A ještě jedna výhoda, tenkrát - dnes už to neplatí - na Slovensku se v obci mohlo šedesát, každý jezdil osmdesát a cajti nikde. (Taky ještě neměli ten buzerační požadavek na "kartu prvej pomoci" - co zavedli 50 km/h a tohle, už do SR nepáchnu, není ani důvod)
27.10.2009 Článek Dobrý výken, držím palce na dalších cestách, ať MZ zase vydrží. Nedá mi to nezeptat se - spal jsi různě venku, kde jsi nabíjel GPS? Máš zásuvku pod sedlem?
22.10.2009 Článek Nebude to fake, je to docela běžné, na Isle of Man taky žil sběratel, který celý život skládal sbírku, pak se těsně před umřením rozhodl ji prodat, nabídl ji místnímu muzeu, ale neplácli si - motorky šly do světa každá zvlášť.
20.10.2009 Článek Mě je jedno, že Buell končí. Spousta mých klientů kvůli krizi skončila a já také málem přišel o práci. Trh se musí pročistit. Chtěl jsem jen napsat "je mi to jedno", ale když čtu celou diskusi, dodám, že jsou stejně staré motorky se stejně starou technikou a se stejně silným charismatem, akorát jsou rozšířenější (i vertikálně, do výroby aut) a tím mají větši šanci přežít. pro mě je to BMW, na tom jezdím, tím je řečeno vše. Fňukání Buellistům nepomůže.
2.10.2009 Článek Ta fotka úplně dole vlevo - slušně okopírovali slavného Pařeza. Ale čemu se divit, japončíci od Jawy kopírují už od 60. let.
29.9.2009 Článek Zbytečně strašíš, podle mě, formulář na hranicích jsem v klidu vyplnil anglicky /muž=male/ a adresu vynechal úplně. Na pumpách šlo tankovat a až pak platit podle natankovaných litrů.
30.7.2010 Článek to.riddle: tys nepochopil, že kousek ČEZu sice patří státu, ale je to firma, která si nejen u nás dělá kdy chce co chce. Pokud nevěříš, že v roce 2012 budou po celé republice stát jejich stanice, tak si přečti třeba http://www.futuremotion.cz/cs/strategicke-smery/elektromobilita.html
I kdyby to bylo jen proto, aby využili dotace, tak do toho půjdou. Dají úředníkům pár set e-aut zdarma a ti jim i nadále dovolí šroubovat cenu elektriky. Pro stát to po zavedení uhlíkové daně bude super vejvar. Samozřejmě nám nedovolí přihlásit se k odběru "jaderné energie" (s možností neplatit "příspěvek na zelenou energii"). I když tohle už je filozofická otázka, která asi nepatří na tento server - všichni platíme příspěvek na zelenou energii, někteří ještě dobrovolně platí desetník z každé kWh na podporu obnovitelných zdrojů - a přitom už i EU uznala jádro jako bezemisní technologii a všichni dobře vědí, že bezemisní zdroj energie je lepší než jakýkoli obnovitelný zdroj.
2.8.2010 Článek Poučení z toho všeho - za 2 let budete benzín zase kupovat v drogerii jako v roce 1910 a všichni jezdit na elektriku. Nevěříte tomu, ale bude to tak. Ropné šejky je potřeba poslat zpět do středověku, kam patří.
2.8.2010 Článek Tohle je generační problém, nic víc. Před 40 lety se HDčkáři smáli japíkům, že to je shit, před 30 lety je rozbíjeli krumpáčem (a někteří to dělají dodnes), přitom japka je dnes dál než HD (před V-Rodem, ale ten motor navrhovalo Porsche). Před 20 lety se smát přestali.
Podobně s čínou - před 10 lety bych si ji nekoupil, ale když už BMW dělá motory do aut i motorek v Číně, jsem od letoška hrdým majitelem Yuki 350. 7 tis. km za 3 měsíce (-dovolená) a jen leju benzín (a měnil jsem olej a větrák chladiče).
8.8.2011 Článek paja a petr - hmm, měli jste jet letos na jaře na Slovač na festival motorkářských filmů do Ružomberoku, tam byste viděli 4 mladé Poláky na 4 funglovkách KTM - 2 "endura" do Magadanu nedojela, v Kazachstánu svařovali rámy atd. - velké enduro se rozpadne po půl milionu kilometrů a rám se vaří až po 100 tisících velké enduro je BMW

TOPlist