renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rrss

Offline: 9.9.2015 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Trutnov
Lokalita: Trutnov Králo...
Pomohl: 37x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 2528x
Body komentářů: -1
ID uživatele: 104546
Registrace: 25.9.2009

Adresa profilu:http://rrss.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 316 záznamů

8.12.2014 Článek Pěkný i když povšechný článek a minimálně 2 chyby:

není pravda, že nový model má vyšší výkon než starý... v době přísnějších emisí často ne

zařazení jedničky a pak nastartování je blbost proto, že u motorů se sytičem (i elektronickým) by pak bylo nutno minutu či dvě držet stisklou spojku... a to by neprospělo právě tomu vypínacímu ložisku, které autor zmiňuje
7.12.2014 Článek Vypadá nádherně. Krásná kniha ve správnou dobu.
Teď jen ta diskuse, co se kolem ní rozvíří na veteránských fórech... od lidí, co vědí vše lépe.
2.12.2014 Článek Podepisuji 2P. Lepší tento článek než zjevná PR.
-1
28.11.2014 Článek Tento článek to určitě nevylepší... je to jen sbírka PR + dohadů. Zbytečný, imho.
-1
10.10.2014 Článek Slušná práce, zajímavý styl, a těch nápadů :) Nic proti krásným stavbám v jiných článcích, ale takhle bere za srdce... málokdy mám možnost něco takového vidět v provozu, proto se docela vrylo, že jsme minulou sobotu cestou do Drážďan se 2 náhodně potkanými piloty předjížděli asi 2 km kolonu před Pirnou. Jeden měl čopra, postaveného z Victory, vzadu guma tak 260 :) a druhý měl totálně překopanou Ducnu, ve stylu rat/viking. Dokonalá iluze ratbiku stlučeného ze starých helem - zašlý jakoby dřív lesklý plech, jakobý nýty... jistě z karbonu, protože to bylo kolem celé motorky a jinak by to rám a motor neuvezl... před takovými smekám a též potěší, že se zvědavě ptali, na čem to sedím :)
Jen si při spatření takových věcí říkám, proč si vlastně platím STK na auto a moto?
6.10.2014 Článek Nitro pod Nolanem a na stánku nic neměli? Čert vem abecedu, ale něco o přilbách Nitro bych ocenil.
25.9.2014 Článek Hyosung bych si nekoupil, ne můj styl motorky... nicméně pro Italofila dole a dalšího pod ním: Hyudaiem jezdím, 80 tisíc km bez jakýchkoli potíží a to mám ještě neautorizované LPG :) s tím jsem to kupoval, že to zajedu a hned předělám. A pokud jde o východ, tak totéž Yuki - motor Loncin, kterému BMW zadalo výrobu svých motorů - proč asi? Těch 320 ccm rozhodně není kradených, kopírovaných atd. (samá 20 let stará nesmyslná nařčení) - je to vlastní vývoj a věřím, že motor přežije motorku (najeto 40 tisíc km a s na motor jsem nesáhl).
Prostě se probuďte. Doporučuju. Hlavu do písku nelze strkat věčně.
Pokud jde o řeči dělníků z výroby, ty jsou tady ve škodovce úplně stejné, nejčastěji "kdybys viděl, jak do tohu bušíme, aby to pasovalo dohromady, tak si to nikdy nekoupíš". Přidejte k tomu prokazatelné problémy s korozivzdorností... prostě všude se šetří. Na rozdíl od Hyu se Škoda vrátila k 15 let zastaralé platformě s pevnou zadní nápravou - tomu říkám social wagen :)
12.9.2014 Článek Slušná práce s karbonem. Motorka jako taková se mi nelíbí. Možná alergie na to, že vše, co se podobá půl století anglické klasice a má hrb za sedlem, je nazýváno "kafáč".
28.8.2014 Článek Vošklivý. Čím víc ke konci článku, tím víc UFO (nejen LEDky a tvary masky). Fotky podivně rozmazané, asi "umělecký záměr". Vím, redakce za to nemůže, jen je převzala.
27.8.2014 Článek Moc pěkná mašina. Návrat ke kořenům. Žádné hraní si na retro.
Prakticky: zírám, z čeho má můj čínačopr motor - ta podoba karterů je nepřehlédnutelné. Navíc: sdružený budík jsi nemusel shánět v Německu - Yukina má téměř identický, jen o kontrolku víc. Tvary, ručička i obě počítadla jsou zaručeně dílo té samé čínské fabriky :)
26.8.2014 Článek skalik, wonder: nejdůležitější je zopakovat, že v době, kdy mají Helmuti prázdniny (červen-září), jsou motely na turisticky provařených místech Západu USA totálně zabookované a bez registrace v únoru či březnu se nechytnete... spaní v autě to pak řeší. Buďte připraveni, že vás jednou či dvakrát vzbudí šerif (stalo se nám). Takže ruce na volant a žádné prudké pohyby, až k vám půjde s rukou na kvéru...
-3
20.8.2014 Článek Megacruiser: jsi úplně mimo, i v době stříkaček na moto se s délkou sání a výfuku pracuje, u endur/trialů je to klasika a i na BMWR1100RS, které jsem jezdil, byla kratší sací potrubí (před klapkami) a dala se vyměnit za delší z enduro verzí... stejný motor, jiný průběh krouťáku, u RS výkonová špička v nejvyšších otáčkách, malá, ale byla tam :)
19.8.2014 Článek Sci-fi stříklé steampunkem - čistá práce, pokud to bude tak dobré i v detailech, tak to bude nádhera.
Neodpružení atd. není třeba řešit - tohle si Čech nekoupí, bude to jezdit po pořádných silnicích. Na našich tankodromech by nejspíš prasla ta karbonová kola :)
+1 
19.8.2014 Článek Ošklivý.
11.8.2014 Článek Souhlasil bych s úvodem "Představovat Vespu je zbytečné". Pak jsem přestal číst. Trochu potíž je v tom, že kdybych se rozhodl nečíst o skůtrech, nemám na titulní stránce moc co číst. Není jich poslední dobou představováno nějak moc? Tohle navíc není oblígátní 125 ccm v ĆR prosazovaný pro plechovkáře.
+2 

TOPlist