Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
8.12.2014 | Článek | Pěkný i když povšechný článek a minimálně 2 chyby: není pravda, že nový model má vyšší výkon než starý... v době přísnějších emisí často ne zařazení jedničky a pak nastartování je blbost proto, že u motorů se sytičem (i elektronickým) by pak bylo nutno minutu či dvě držet stisklou spojku... a to by neprospělo právě tomu vypínacímu ložisku, které autor zmiňuje |
7.12.2014 | Článek | Vypadá nádherně. Krásná kniha ve správnou dobu. Teď jen ta diskuse, co se kolem ní rozvíří na veteránských fórech... od lidí, co vědí vše lépe. |
2.12.2014 | Článek | Podepisuji 2P. Lepší tento článek než zjevná PR. -1 |
28.11.2014 | Článek | Tento článek to určitě nevylepší... je to jen sbírka PR + dohadů. Zbytečný, imho. -1 |
10.10.2014 | Článek | Slušná práce, zajímavý styl, a těch nápadů :) Nic proti krásným stavbám v jiných článcích, ale takhle bere za srdce... málokdy mám možnost něco takového vidět v provozu, proto se docela vrylo, že jsme minulou sobotu cestou do Drážďan se 2 náhodně potkanými piloty předjížděli asi 2 km kolonu před Pirnou. Jeden měl čopra, postaveného z Victory, vzadu guma tak 260 :) a druhý měl totálně překopanou Ducnu, ve stylu rat/viking. Dokonalá iluze ratbiku stlučeného ze starých helem - zašlý jakoby dřív lesklý plech, jakobý nýty... jistě z karbonu, protože to bylo kolem celé motorky a jinak by to rám a motor neuvezl... před takovými smekám a též potěší, že se zvědavě ptali, na čem to sedím :) Jen si při spatření takových věcí říkám, proč si vlastně platím STK na auto a moto? |
6.10.2014 | Článek | Nitro pod Nolanem a na stánku nic neměli? Čert vem abecedu, ale něco o přilbách Nitro bych ocenil. |
25.9.2014 | Článek | Hyosung bych si nekoupil, ne můj styl motorky... nicméně pro Italofila dole a dalšího pod ním: Hyudaiem jezdím, 80 tisíc km bez jakýchkoli potíží a to mám ještě neautorizované LPG :) s tím jsem to kupoval, že to zajedu a hned předělám. A pokud jde o východ, tak totéž Yuki - motor Loncin, kterému BMW zadalo výrobu svých motorů - proč asi? Těch 320 ccm rozhodně není kradených, kopírovaných atd. (samá 20 let stará nesmyslná nařčení) - je to vlastní vývoj a věřím, že motor přežije motorku (najeto 40 tisíc km a s na motor jsem nesáhl). Prostě se probuďte. Doporučuju. Hlavu do písku nelze strkat věčně. Pokud jde o řeči dělníků z výroby, ty jsou tady ve škodovce úplně stejné, nejčastěji "kdybys viděl, jak do tohu bušíme, aby to pasovalo dohromady, tak si to nikdy nekoupíš". Přidejte k tomu prokazatelné problémy s korozivzdorností... prostě všude se šetří. Na rozdíl od Hyu se Škoda vrátila k 15 let zastaralé platformě s pevnou zadní nápravou - tomu říkám social wagen :) |
12.9.2014 | Článek | Slušná práce s karbonem. Motorka jako taková se mi nelíbí. Možná alergie na to, že vše, co se podobá půl století anglické klasice a má hrb za sedlem, je nazýváno "kafáč". |
28.8.2014 | Článek | Vošklivý. Čím víc ke konci článku, tím víc UFO (nejen LEDky a tvary masky). Fotky podivně rozmazané, asi "umělecký záměr". Vím, redakce za to nemůže, jen je převzala. |
27.8.2014 | Článek | Moc pěkná mašina. Návrat ke kořenům. Žádné hraní si na retro. Prakticky: zírám, z čeho má můj čínačopr motor - ta podoba karterů je nepřehlédnutelné. Navíc: sdružený budík jsi nemusel shánět v Německu - Yukina má téměř identický, jen o kontrolku víc. Tvary, ručička i obě počítadla jsou zaručeně dílo té samé čínské fabriky :) |
26.8.2014 | Článek | skalik, wonder: nejdůležitější je zopakovat, že v době, kdy mají Helmuti prázdniny (červen-září), jsou motely na turisticky provařených místech Západu USA totálně zabookované a bez registrace v únoru či březnu se nechytnete... spaní v autě to pak řeší. Buďte připraveni, že vás jednou či dvakrát vzbudí šerif (stalo se nám). Takže ruce na volant a žádné prudké pohyby, až k vám půjde s rukou na kvéru... -3 |
20.8.2014 | Článek | Megacruiser: jsi úplně mimo, i v době stříkaček na moto se s délkou sání a výfuku pracuje, u endur/trialů je to klasika a i na BMWR1100RS, které jsem jezdil, byla kratší sací potrubí (před klapkami) a dala se vyměnit za delší z enduro verzí... stejný motor, jiný průběh krouťáku, u RS výkonová špička v nejvyšších otáčkách, malá, ale byla tam :) |
19.8.2014 | Článek | Sci-fi stříklé steampunkem - čistá práce, pokud to bude tak dobré i v detailech, tak to bude nádhera. Neodpružení atd. není třeba řešit - tohle si Čech nekoupí, bude to jezdit po pořádných silnicích. Na našich tankodromech by nejspíš prasla ta karbonová kola :) +1 |
19.8.2014 | Článek | Ošklivý. |
11.8.2014 | Článek | Souhlasil bych s úvodem "Představovat Vespu je zbytečné". Pak jsem přestal číst. Trochu potíž je v tom, že kdybych se rozhodl nečíst o skůtrech, nemám na titulní stránce moc co číst. Není jich poslední dobou představováno nějak moc? Tohle navíc není oblígátní 125 ccm v ĆR prosazovaný pro plechovkáře. +2 |