Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
9.4.2010 | Článek | scalla: no tak BMW už na řaďáky a vodu přešlo, HD V-rod je taky vodník (vývoj vedl Porsche, včera jsem je navštívil ve Stuttgartu). Motorka s polovičním výkonem může být vzducháč, ale takovou si nikdo nekoupí "protože nejede". |
13.3.2010 | Článek | Taky bych řekl, že to Prahu nezachrání, když jsem mšl možnost číst komentáře k předchozím článkům. V Praze je příliš málo značek motorek, když odečtu ty čínské. |
12.3.2010 | Článek | Přesunout Bohemia Custom do Brna, a v Praze příští rok nic nebude. Možná to zachrání Letňany. |
12.3.2010 | Článek | Já byl v Brně a zábava na 2 h slušná. Benzín jsem měl zadarmo, resp. byl jsem v Praze vyzvednout pasy s ruskými vízy a na Václaváku mi místo 431 E v ČSOB dal směnárník éček 464 - o 33 víc, takže jsem jel TU-PHA-Brno a zpět zadarmo Prahu jsem viděl loni, jel jsem vlakem, protože parkování pro mimopražské a pro mě Praha skončila - nával, nedýchatelno, a pokud jde o věci k vidění, tak Bohemia Custom (airbrush a stavby), tak ano, super, ale to byla samostatná výstava, která s Motocykl 2009 sdílela jen areál, ani ne halu... |
12.3.2010 | Článek | Předch. přísp. jsem zkopíroval z jm.info. Bazy, stánky na výstavě jsou, není nával a ceny řekl bych tomu odpovídají (nižší) a hlavně s každým se dá v klidu pokecat. Doporučuju. Parkování přímo u Pavilonu P (a zadarmo). |
12.3.2010 | Článek | Šimon... tak tu jsem viděl jít od vchodu a celkem přitahovalal pohledy... příjemná změna v záplavě černých lesklých šortek a vysokých bot. Kdyby se ale měla pořádat soutěž modelek, tak se přikláním ke kategorii "nejlepší břišní tanečnice" ( http://img202.imageshack.us/img202/1042/p3110060.jpg ). Výstava jako taková byla určo lepší v Brně než v Praze, motorky od rýžařů/cikánů (japíků/talošú) mě neberou, tak by mi úplně stačilo vidět Brno, BMW ( http://img641.imageshack.us/img641/1196/p3110068.jpg ), HD... ale nakonec i v Brně byly hlavní japonské značky, líbily se mi Hondy NR s oválnými písty. Ale od výstav už moc nečekám, když je vše na internetu, jezdím tam hlavně kvůli takovýmhle momentům -> ( http://img6.imageshack.us/img6/5484/p3110128.jpg ) Na závěr - přeju všem hlavně ať nedopadnem takhle ( http://img641.imageshack.us/img641/3011/p3110063.jpg ) - cesta včera z Brna na Svitavy maso, 3 nehody, 2 a 2 a 9 aut v sobě. |
11.3.2010 | Článek | "paskvilní velorex...flusanec do xichtu českejm bajkerům?" no nevím hochu, včera mluvil na kameru autor původního Veloroxu a prohlašoval, že se mu to designem i zpracováním líbí... podle mě toho o Velorexech ví víc než ty a já dokupy |
3.3.2010 | Článek | Překonání zámku? Googlujte Bumping - jakýkoli zámek otevřete za pár sekund bez poškození, pojišťovny pak neplní, protože na zámku nejsou žádné stopy. Sorry že to sem dávám, podle mě to tady čtou i zloději. Ale když už jste sem napsali o rušičkách mobilů... tak je vše marno. |
12.2.2010 | Článek | Je to pěkný, na indickou motorku (Bajaj vlastní 30% a KTM chce prodat svých 60% za cash, viz http://economictimes.indiatimes.com/Exclusive-KTM-approaches-Bajaj-for-buyout-deal/videoshow/4991508.cms) |
9.2.2010 | Článek | c.capri: mám najeto dost na BMW, kterému je často vytýkáno, že ja 1. slabé 2. těžké 3. drahé. Ani jedno není pravda v porovnání s tímto výtvorem od Yamahy. |
9.2.2010 | Článek | Na chopper je to ošklivé a na cokoli se slovem Max v názvu je to slabé - 190 k z jedna trojky? To i BMW udělá 200 k z necelého litru. Možná tím chtěli upozornit na Max hmotnost (300 kg). -1 |
5.2.2010 | Článek | Myslím, že dobrý pokus, i když to není můj šálek kávy, přimlouvám se za to, aby se tady takové krátké články objevovaly. |
30.1.2010 | Článek | Pěkná akce, možná trochu krátký popis, ale nedivím se, 90% času se trávilo za řídítky. Při zmínce o shánění kroužků jsem vzpomínal na to, jak jsem na chrchlu vezl kámoše 200 km Trutnov-Brno, zastavili jsme před Mototechnou, vešli dovnitř, on řekl "Máte hlavu na Jawu 21?", oni řekli "Nemáme" a jeli jsme zase 5 hodin domů |
18.1.2010 | Článek | Malá technická: "Zákazník byl odkázán na československou produkci, dovoz cizích strojů byl z důvodů politických, ale i hospodářských, prakticky nulový" No to je jen půl pravdy, stodoly byly plné DKW, BMW, Haryků, Nortonů... prostě vojenských motorek. Dost se jich dochovalo dodnes. |
14.1.2010 | Článek | Redaktor: přeneseš svou chybu na jiného? Na zdroj statistiky nebo na úředníky na registru vozidel? Tohle problém neřeší. Příklad: třeba Yuki má u nás na okrese 2 dealery, vůbec se neprodává v obchoďáku, takže když vůbec není ve statistice, je to špatná statistika. A hotovo, dál se není o čem bavit. Jezdím na BMW, Yuki nemám, ale dost jich na silnicích potkávám. Mladí kluci je drtí, co to jde. Totéž v lehkém terénu na krosových tratích. Připadá mi, že jako server jen sloužíte jen velkým značkám, je mi jedno proč, ale působí to až trapně. Můžeš se vyjádřit konkrétně k tématu? Dík |