Komentáře
Nalezeno 316 záznamů
18.10.2011 | Článek | Váha BMW, i ten zadní odlitek, který by italofil nechtěl čistit, je ve stylu BMW. Takové detaily jako nálitek pro snímač ABS mohou těžko vypadat jinak, než přesně jako na BMW |
18.10.2011 | Článek | BMW si zadalo výrobu motorů a vida, jak stojí v článku, Kymco je rázem "u zdroje inspirace". Vyrobili koráb ve stylu BMW, vlastně jim přímo konkurují, motor je to na běžné ježdění jistě ideální. A nikomu to nevadí, že kopírují - protože Kymco není Čína a kopíruje vlastně JEN Čína, žejo? Musím se smát. Jinak moc pěkný článek, pěkně volená slova nejspíš k fotkám od importéra, je jasné, že půjde o celou sérii článků. Dobře se četlo. Díky. |
8.10.2011 | Článek | Krásný článek, díky. |
4.10.2011 | Článek | BMW ví, jak na to. Uvede model, který když se nebude dobře prodávat, mohou snadno vylepšit podle připomínek zákazníků, které ovšem znali dávno předem. |
3.10.2011 | Článek | Nejlepší článek poslední doby tady na m.cz! |
1.10.2011 | Článek | Tu kopii číňan vyrobí za desetinu ceny (u nás to překupním prodá 3x dráž) a na nádrži nemusí šetřit - má letecký uzávěr, zamykací, nereznoucí a s fungující aretací krytky klíčku - to jsou věci, které bych ani já od levné čínské kopie nečekal. Nepátral jsem po tom, ale dost pravěpodobnou příčinou je, že jde o stejný uzávěr, který ve stejné fabrice nechává vyrábět nějaký japonský, německý či jiný slavný výrobce a žádný se k tomu samozřejmě dobrovolně nepřizná, nicméně výsledek je kvalitka. |
1.10.2011 | Článek | 311F: však taky využíváš svého práva jezdím na "čínské kopii", kterou ve skutečnosti obšlehl a do Číny zadal pan Johnny Pag, stačí použít google na jeho jméno, chlubí se tím. Překvapivě je tedy autorem kopie... Američan. Nejlepší je, že při hledání na googlu, daytona kopie site:motorkari.cz, na mě vypadlo: Nádherný Triumph Daytona. ... Výfuk a prdel uplná kopie... Triumph už v roce 99 kopíroval tenkrát novou CBR 600. No nekecám Je to třetí odkaz. |
30.9.2011 | Článek | Pěkný článek a roztomilé video, i když už to dávno není o fichlech... jen víc takových článků. |
30.9.2011 | Článek | Pěkná recenze, asi chtěla vychválit, ale když člověk čte, že výhodou kufrů je, že jsou zamykací, a pak čte, že víčko nádrže zamykací není - a obojí je velká výhoda tak to si pak jeden musí říct, proč proboha H-D musí šetřit zrovna na tomhle místě. |
28.9.2011 | Článek | Doufám že nedostanu banán, už vůbec nevidím článek o Coldkillers, pod který jsem si dovolil napsat, že to je PR výrobce, ne článek Jsem rád, že přijedu domů, ještě posekám trávu a pak jako 35. v pořadí (opravdu jsem nikoho nenaváděl) čtu, že ta "motorka" je skůtroidní paskvil. Je to teď takový trend, že? Příští rok u nás chce Honda prodat hodně 125 ccm skůtrů, tak čemu se divíme. Trendem bude udělat motorku na dobu záruky a půl roku k tomu. Za sebe napíšu - hliníková hřídel vahadel - to nebude hliník, vždyť zrovna tahle hřídel se netočí, ale je namáhána kyvně (suvem otvoru ve vahadle) v malém rozsahu - to je buďto chyba v článku, nebo kurvítko výrobce - taková hřídel se musí časem nesymetricky vymačkat a ohnout nahoru. Jsou jiné povrchy s větší výdrží a nižším třením, než "hlíník". Pokud tedy v Hondě chtěli něco vylepšít... |
28.9.2011 | Článek | Výborný PR článek, zadavatele asi nepotěší, když se tu bude psát o výborných zkušenostech s tímto materiálem (mám) a také o tom, že kompletní sortiment se dá koupit přímo ze zahraničí a mnohem levněji. |
1.9.2011 | Článek | Moc pěkné mašinky. Pěkně napsaný článek. Chybí jen názory zákazníků na servis značky v ČR. Na ty se tady v komentářích těším. |
30.8.2011 | Článek | Jo jasně, takže když vyjede Škoda Leon nebo Škoda Passat, bude podle tebe vše v pořádku: ?ůj poslední příspěvek, než nás admin zařízne, tohle už je hodně mimo téma článku. |
30.8.2011 | Článek | Číňani taky dostali z USA objednávku na Daytonu a tak ji jen vyrobili nic nekopírovali, to jen podnikavý Amík okopíroval HD. Nebudeme se tady o tom doufám hádat. Prostě továrna něco vyrobí, a ti, co to doma nemají a chtějí kritizovat, to pak zcela bez znalosti věci kritizovat zkoušejí Pokud jde o rozdíly v maximálce, tak pokud výrobce dostal plány včetně řešení převodu, tak nejspíš návrhář přizpůsobil rám motoru a pokud je rám po 125 a 300 ccm stejný, tak prostě rám nesmí být "pomalejší než motor", proto 300 ccm zpřevodovali tak, aby to moc rychle nejelo, já se tomu nedivím. |
30.8.2011 | Článek | Design ++ i když tady někomu vadí, že je to "okopírované"... a pak se nadává na číňany Motor ++, ale být to na elektriku za tuhle cenu, tak to je ještě lepší. Zas tak extrémně rychlé to podle recenze i podle tabulky parametrů výrobce není. Na druhou stranu se nedivím ceně 125 ccm verze - vezměte v úvahu, že od 1.1.2012 může na 125 ccm skůtr každý, kdo má jen ŘP B - to zas bude mrtvol... nebo naopak přibude skůtrů a relativně ubude nehod, protože začnou na 2 kolech jezdit normální lidi? |