Komentáře
Nalezeno 96 záznamů
3.6.2010 | Článek | Mamba54 - Kuba musí se svou vahou a výškou jezit jen velké objemy! MOTO 2 je hlavně záležitost váhy jezdce, všimni si, jak pomalu jede motorka s Abajou a to neváží zdaleka tolik, jako Kuba. Na MOTO 2 by se jen trápil a byla by to ztráta času! |
3.6.2010 | Článek | Tak kdyby v MGP jelo nějakým zázrakem 40 jezdců, tak by těch 17 rekreantů a kroužilů, mělo hodně velké problémy! |
3.6.2010 | Článek | Těch 40 je dobré číslo! Nakonec v MOTO 2 to stejně příští rok ubyde! |
3.6.2010 | Článek | Docela se to mění, ještě by se to mohlo začít vyměňovat i u MGP, tam je to potřeba nejvíc! |
3.6.2010 | Článek | Tak schválně, jestli to Stoner zase položí! Jestli ano, už bude v MS asi na posledním místě. |
31.5.2010 | Článek | To je zajímavé, jak ty Dukati nejedou! Co jim třeba zvýšit objem motoru na 1300 ccm? |
31.5.2010 | Článek | Desmo69 : Myslím, že nemáš pravdu! IRTA a spol, mohou něco navrhnout, ale SPZetka s tím musí souhlasit. On je vlastně skutečným majitelem MOTO GP, podobně jako Eclestone vlastní Formuli 1 a Flamminni WSBK. Kdyby to byli jen vlastníci mediálních práv, tak bys nemohl nadávat ani na Flamminniho, že likviduje WSBK! |
21.5.2010 | Článek | Na to, že na TT jsou taky pomalé zatáčky, kde se jede skoro krokem, je těch 211 km/h průměr něco neskutečného! |
21.5.2010 | Článek | Marex - Klidně čtyřválec Ducati, proč ne? Sice by mě ty dvouválce taky chyběly, ale zvykl bych si! |
21.5.2010 | Článek | Mamba54 - Máš pravdu, že SBK, MOTO 2 a 125tky jsou na koukání lepší, ale snad se to u SSP taky vylepší! MGP je na tom nejhůř, to je skoro každý závod mizérie! |
21.5.2010 | Článek | Mamba54 - Žádný zázrak ty SSP nejsou, ale tak hrozné to není, pořád se na to nechalo dívat a v porovnání s bídou MGP jsou to kvalitní závody! |
21.5.2010 | Článek | Desmo69 - Proč by příchodem litrů měly skončit SBK? Nakonec litry se už v MGP jezdily a SBK fungovalo dobře a jezdců bylo víc než letos. Kromě toho nebudou mít tisícovky v MGP se sporťáky nic společného, bude to zase astronomicky drahých 6 motorek a zbytek o něco levnějších "hrobek" zadarmo drahých, zvaných satelity. Bude to zase aspoň 20x dražší než budou SBK a pojedou prakticky stejně rychle nebo možná o dvě vteřiny pomaleji, takže ty dvě vteřiny budou u MGP asi o 60 milionů dražší, v případě satelitů a u továrních asi o 15 milionů více! Prostě pokrok musí být! |
21.5.2010 | Článek | Pity GPX - Říkáš to dobře! |
20.5.2010 | Článek | Tak já zase doufám, že to zase Rossiňol nevyhraje! |
20.5.2010 | Článek | Rado - Já tedy na Ducati docela nadávám, protože si zvykli vyhrát každý rok nejmíň polovinu závodů a když konečně dojde k tomu, že je ostatní motorky srovnají, tak je hned něco špatně a ječí se, že reglement je špatný i když jim to léta vyhovovalo. Zase si ale myslím, že by ten poměr 1000 4V/1200 2V mělo zůstat a každý by si s tím měl poradit jak umí a i váha motorky by měla být stejná a ne o 6 kilo v neprospěch Ducati. Pak se nemusí během sezóny měnit váha jako je to teď. Nakonec když se to Ducati nelíbí, tak ať si taky postaví čtyřválec. |