V testu byl Rea hodně rychlý, Lowes pokročil s nastavením

Dva dny v Jerezu nevyužili jezdci Kawasaki Racing úplně na sto procent. Alex Lowes jel každý den odpoledne a Jonathan Rea byl na dráze jen druhý den po obědě. Přesto Rea zaznamenal nejrychlejší čas 1'38,851 sekundy, který byl výrazně rychlejší než v případě jeho týmového kolegy. Lowes pracuje na základním nastavení a dle týmu si vede velmi dobře. Další test oba jezdci absolvují 8. a 9.února v portugalském Algarve.

Ve čtvrtek zvládl Jonathan Rea celkem 61 kol a v 57. nastavil své maximum. Jak ale uvedl, teď se na časy ani postavení v pořadí nehraje. „Na časech a umístění v tomto ročním období příliš nezáleží, ale bylo moc dobré být zpět v sedle motorky,“ uvedl Rea. „V prosincovém testu jsem se na motorce cítil rychlý a silný. Po fyzické stránce to ale po dlouhé dovolené nebylo ideální. Před Vánocemi jsem s trenérem zahájil intenzivní trénink a na motorce se cítil mnohem lépe.“

„Také jsme už dělali simulaci závodu. Máme na motorce pán novinek a ty bylo dobré otestovat právě jízdou na delší vzdálenost. Moc se mi do toho nechtělo, ale nakonec jsem se cítil dobře. Testovali jsme některé díly podvozku a také Pirelli tu přivezlo novou pneumatiku, kterou jsme mohli vyzkoušet.Teď musíme znovu testovat na jiné trati. Do Portimaa se vrátíme začátkem února a už se těším na to, jak tam bude naše Ninja ZX-10RR model 2022 fungovat,“ dodal Rea.

Britský závodník Alex Lowes nastavil první den 41 kol, druhý den jich bylo 59. Co se času týče, tak jeho maximum bylo na hodnotě 1'40,266 sekundy, takže druhý v pořadí, ale 1,4 sekundy za týmovým kolegou. „Druhý den byl hodně nabitý, protože jsme museli stihnout spoustu věcí a za odpoledne to nebylo vůbec snadné,“ komentoval test Lowes. „Něco bylo lepší, některým věcem se bude třeba věnovat víc, ale co se týče elektroniky, tam jsme udělali několik kroků zpět, abychom se posunuli někam dál. Bylo dobré všechny informace předat klukům. Teď budou muset před dalším testem tvrdě pracovat, abychom pokročili, ale test to byl dobrý. Na přední vidlici jsme provedli nějaké změny s vidlicí Showa a v nastavení podvozku. Bylo to lepší zejména při nájezdu do zatáček. Příště se zaměříme víc na zadní část motorky.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 3 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
IvanDvoutakťák přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist