Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Superbiker: Asi to bude kombinace více faktorů, v tom s tebou souhlasím, nová mašina, team etc. Ale pořád mi nejde do hlavy, jak je možný že ve stockovým provedení konkurenceschopná je. Jasně, maj o rok víc zkušeností, ale pořád si myslím že hlavní rozdíl je v tom restriktoru sání. Carlosuv věk bych bral v ůvahu, až ho budou valchovat značkoví kolegové.
bloodydany: Vloni byla 1098 pod hlavičkou Althey plně konkurenceschopná. Letos byla navíc pravidla upravena v jejich prospěch (snížená minimální váha).
Čili: problém není v pravidlech, ale v Ducati. Buď je problém to, že vyvinuli novou motorku, která je horší, než ta předchozí, nebo je problém v zázemí u Alstare, nebo dolehl na jejich hlavní hvězdu Checu věk.
Pro šampionát by bylo dobře, kdyby Ducati jezdila špici, ale bohužel, nezaslouží si to. A pravidla za to opravdu nemůžou.
Carlosovi i Ducati fandím, ale ten optimismus s ním nesdílím. Ztráta přibližně vteřiny na kolo je pořád velká. Nebýt problémů Marca, Leona a Toma, tak by byl opět devátej. To je při současném počtu pilotů někde v polovině startovního pole. Kdy pořadatelům dojde, že omezení týkající se dvouválců je kotraproduktivní? Ta by byla na místě až v případě velkého náskoku na čtyřvály. Jsem pro otevřít sání vzduchu naplno, a teprve když by jim moc ujížděl tak přiškrtit.
Tady je pěkně vidět, že i tentýž jezdec, který získá titul, může na stroji identické značky napříč všem předpokladům totálně propadnout.
Je jedno, jestli se jmenuje Checa, Rossi, nebo Capirossi...
bez "restrikce" som zvedavý na životnosť motorov...Dávam tak cca 3 na víkend
Ano, gpone.com informuje že nebude restrikce, tak su zvědav...!
superbiker: ano, loni byla konkurenceschopná jedna ducati, ikdyž těch pádů bylo na konkurenceschopný stroj až moc
Od Imoly konečně bez restrikce !!! jsem zvědavej na výsledek
Superbiker: Asi to bude kombinace více faktorů, v tom s tebou souhlasím, nová mašina, team etc. Ale pořád mi nejde do hlavy, jak je možný že ve stockovým provedení konkurenceschopná je. Jasně, maj o rok víc zkušeností, ale pořád si myslím že hlavní rozdíl je v tom restriktoru sání. Carlosuv věk bych bral v ůvahu, až ho budou valchovat značkoví kolegové.
bloodydany: Vloni byla 1098 pod hlavičkou Althey plně konkurenceschopná. Letos byla navíc pravidla upravena v jejich prospěch (snížená minimální váha).
Čili: problém není v pravidlech, ale v Ducati. Buď je problém to, že vyvinuli novou motorku, která je horší, než ta předchozí, nebo je problém v zázemí u Alstare, nebo dolehl na jejich hlavní hvězdu Checu věk.
Pro šampionát by bylo dobře, kdyby Ducati jezdila špici, ale bohužel, nezaslouží si to. A pravidla za to opravdu nemůžou.
Carlosovi i Ducati fandím, ale ten optimismus s ním nesdílím. Ztráta přibližně vteřiny na kolo je pořád velká. Nebýt problémů Marca, Leona a Toma, tak by byl opět devátej. To je při současném počtu pilotů někde v polovině startovního pole. Kdy pořadatelům dojde, že omezení týkající se dvouválců je kotraproduktivní? Ta by byla na místě až v případě velkého náskoku na čtyřvály. Jsem pro otevřít sání vzduchu naplno, a teprve když by jim moc ujížděl tak přiškrtit.
Tady je pěkně vidět, že i tentýž jezdec, který získá titul, může na stroji identické značky napříč všem předpokladům totálně propadnout.
Je jedno, jestli se jmenuje Checa, Rossi, nebo Capirossi...
Tak snad konečně se to někam posune