V Aragonii testovaly týmy WorldSBK, Kawasaki zůstává nejrychlejší

Po skončení nedělního programu třetího kola sezony mistrovství světa superbikových motocyklů zůstaly týmové kamiony jezdců SBK v paddocku MotorLAnd Aragónu. Na pondělí měli totiž plánovaný test. Podmínky byly podobné těm z neděle, takže týmy zapracovaly na zlepšení všech bodů s nimiž o uplynulém víkendu bojovali. Mezi testujícími chyběl český závodník Ondřej Ježek, který dostal červenou od lékařů potom, co si pádem v prvním superpole způsobil otřes mozku.

Jezdci a týmy v pondělí využili slunečných povětrnostních podmínek k práci na zlepšeních techniky pro nadcházející podniky světového šampionátu superbiků. Nejrychlejší zůstává Kawasaki, konkrétně pak Tom Sykes (Kawasaki Racing Team), který zajel ze všech nejrychleji časem 1'49,368 sekundy. Jeho týmový kolega a lídr šampionátu Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team) ztratil jen dvacet tisícin.

Velšan Chaz Davies (Aruba.it Racing-Ducati SBK Team) byl třetí nejrychlejší a zároveň poslední s časem pod minutu padesát. Marco Melandri (Aruba.it Racing-Ducati SBK Team) absolvoval komplet dopolední testovací část, kde s týmem pracovali na nastaveních elektroniky a podvozku, bohužel pro Itala krátce po zahájení odpolední části těžce havaroval a zbytek testu proseděl v boxech. Melandri měl potíže s krkem a byl taky hodně potlučený.

Na převodech a podvozku pracovali zejména během dne jezdci Yamahy. Michael van der Mark (Pata Yamaha Official WorldSBK Team) pak v posledním kole zajel čtvrtý čas a na Sykese ztratil sedm desetin. Alex Lowes (Pata Yamaha Official WorldSBK Team) je šestý a ztrácí něco málo přes sekundu. Posledním jezdcem v sekundě je pátý Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia).

Test WorldSBK – 2.část (odpoledne)
Pondělí, 3.dubna 2017 – MotorLand Aragón (SPA)

1. # 66 SYKES Tom Kawasaki ZX-10RR 1'49.368   70
2. # 1 REA Jonathan Kawasaki ZX-10RR 1'49.388 +0.020 42
3. # 7 DAVIES Chaz Ducati Panigale R 1'49.536 +0.168 94
4. # 60 VAN DER MARK Michael Yamaha YZF R1 1'50.074 +0.706 85
5. # 50 LAVERTY Eugene Aprilia RSV4 RF 1'50.306 +0.938 78
6. # 22 LOWES Alex Yamaha YZF R1 1'50.438 +1.070 58
7. # 6 BRADL Stefan Honda CBR1000RR 1'50.685 +1.317 74
8. # 81 TORRES Jordi BMW S 1000 RR 1'50.708 +1.340 103
9. # 69 HAYDEN Nicky Honda CBR1000RR 1'50.837 +1.469 69
10. # 12 FORÉS Xavi Ducati Panigale R 1'50.884 +1.516 48
11. # 33 MELANDRI Marco Ducati Panigale R 1'50.886 +1.518 26
12. # 36 MERCADO Leandro Aprilia RSV4 RF 1'50.978 +1.610 51
13. # 2 CAMIER Leon MV Agusta 1000 F4 1'51.047 +1.679 73
14. # 40 RAMOS Román Kawasaki ZX-10RR 1'51.267 +1.899 56
15. # 88 KRUMMENACHER Randy Kawasaki ZX-10RR 1'51.403 +2.035 29
16. # 21 REITERBERGER Markus BMW S 1000 RR 1'51.596 +2.228 77
17. # 15 DE ANGELIS Alex Kawasaki ZX-10RR 1'52.317 +2.949 32
18. # 86 BADOVINI Ayrton Kawasaki ZX-10RR 1'52.748 +3.380 35
19. # 11 GUARNONI Jeremy Kawasaki ZX-10RR 1'53.475 +4.107 11

 

Test WorldSBK – 1.část (dopoledne)
Pondělí, 3.dubna 2017 – MotorLand Aragón (SPA)

1. # 7 DAVIES Chaz Ducati Panigale R 1'49.839   42 (kol)
2. # 1 REA Jonathan Kawasaki ZX-10R 1'49.901 +0.062 22
3. # 66 SYKES Tom Kawasaki ZX-10R 1'50.103 +0.264 37
4. # 81 TORRES Jordi BMW S 1000 RR 1'50.708 +0.869 51
5. # 22 LOWES Alex Yamaha YZF R1 1'50.875 +1.036 22
6. # 12 FORÉS Xavi Ducati Panigale R 1'50.884 +1.045 26
7. # 33 MELANDRI Marco Ducati Panigale R 1'50.886 +1.047 26
8. # 36 MERCADO Leandro Aprilia RSV4 RF 1'50.978 +1.139 51
9. # 50 LAVERTY Eugene Aprilia RSV4 RF 1'51.157 +1.318 45
10. # 69 HAYDEN Nicky Honda CBR1000RR 1'51.175 +1.336 29
11. # 60 VAN DER MARK Michael Yamaha YZF R1 1'51.209 +1.370 32
12. # 40 RAMOS Román Kawasaki ZX-10R 1'51.267 +1.428 56
13. # 88 KRUMMENACHER Randy Kawasaki ZX-10R 1'51.403 +1.564 21
14. # 21 REITERBERGER Markus BMW S 1000 RR 1'51.596 +1.757 34
15. # 2 CAMIER Leon MV Agusta 1000 F4 1'51.675 +1.836 32
16. # 6 BRADL Stefan Honda CBR1000RR 1'51.823 +1.984 31
17. # 15 DE ANGELIS Alex Kawasaki ZX-10R 1'53.330 +3.491 20
  # 86 BADOVINI Ayrton Kawasaki ZX-10R     2

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist