Testum na Phillip Islandu vládli jezdci Suzuki

Dvojnásobný Mistr světa Troy Corser a šestinásobný šampión USA Mat Mladin, vládli testování na australském okruhu Phillip Island, kde se představilo několik jezdců světového superbikového šampionátu.

Dva Australané – Troy Corser, s motocyklem Suzuki GSX-R1000 pro Mistrovství světa Superbike, tedy s pneumatikami Pirelli a Matthew Mladin, s motocyklem Suzuki GSX-R1000 pro AMA U. S. Superbike, tedy s pneumatikami Dunlop, zcela dominovali testování superbikových strojů na australském okruhu Phillip Island, kde se za několik týdnů představí skupinka testujících ve druhém závodě letošního šampionátu WSBK (pochopitelně bez Mladina). Vedle zlepšení času na jedno kolo, které zaznamenal Corser oproti svému testovacímu času v loňském roce, dokázal tento nestárnoucí Australan zlepšit při závodní simulaci i svůj čas z loňského března, kdy zde absolvoval úspěšné představení ve světových superbikách. Výborných testovacích výsledků zaznamenal i Corserův týmový kolega Yukio Kagayama, který skončil v neoficiální tabulce dosažených časů na čtvrtém místě.
Troy Corser
"Vloni jsem byl s výsledkem našeho testování na Phillip Islandu spokojený, letos jsem ještě spokojenější. Tyto čtyři dny byli pro mne velmi pozitivní, udělalo se velmi mnoho užitečné práce. Letošní motocykl již vypadá ještě lépe než ten loňský, ačkoliv na něm není mnoho významnějších změn, pracuje lépe a já se na něm cítím pohodlně. Motor je lepší ve střední a poté v nejvyšší úrovni, díky tvrdé práci vypadá lépe i elektronika. Na tomto motocyklu se nyní lépe nastavuje spousta věcí. Alstare Suzuki GSX-R1000 z roku 2005 byl ohromný motocykl a proto není potřeba dělat radikální změny, přesto letošní stroj opravdu vypadá dobře. Jsem také spokojený s vývojem pneumatik Pirelli, jsou lepší a mají před sebou další možnost zlepšení. Celkově jsem s těmito testy spokojený, jsem připravený na tomto motocyklu závodit třeba již zítra."
Yukio Kagayama
"Testy byly pro náš tým velmi dobré a pozitivní. Nebyla zde žádná havárie, ani žádný problém, ačkoliv poslední den byl trochu nebezpečný kvůli silnému větru. Když jsem jezdil závodní simulaci, měl jsem velmi silný vítr do zad, najíždět do první zatáčky bylo trochu děsivé, ale nebyl to pro mne žádný větší problém. Bylo tam pár jiných zatáček, kde jsem musel jezdit opatrněji, ale já jsem měl v plánu dokončit tuto závodní simulaci. Nemohl jsem ovšem jezdit tak tvrdě, jak jsem chtěl, protože jsem nechtěl havarovat. Myslím si, že letošní stroj oproti tomu loňskému přináší další zlepšení. Vidím zlepšení na motoru, který je nyní silnější, ale také na uchycení předního kola. Během těchto čtyřech dnů jsme testovali mnoho věcí, zejména elektroniku. To je oblast, na kterou nezbývá o závodním víkendu čas, a proto bylo dobře, že se dokázal v této záležitosti učinit další pokrok. Stejně jako Troy, jsem i já spokojený a připravený na první závod."

POZNÁMKA: Jen na doplnění informací okolo dění továrního týmu Alstare Suzuki Corona Extra je nutno poznamenat, že se včera odpoledne objevil na jejich stránkách nový náhled článku. Není u toho absolutně žádný text, ale je tam pouze fotografie portrétu Maxe Biaggiho. Proč?
Nejlepší časy dosažené během čtyřdenního testu
1.- Mat Mladin (AUS-Yoshimura Suzuki) 1:32.2 – pneu Dunlop
2.- Troy Corser (AUS-Alstare Suzuki) 1:32.79
3.- Steve Martin (AUS-Foggy Petronas Racing) 1:33.4
4.- Yukio Kagayama (JPN-Alstare Suzuki) 1:33.5
5.- Norick Abe (JPN-Yamaha Motor France IPONE) 1:34.0 – kval. pneu
6.- Sebastien Gimbert (FRA-Yamaha Motor France IPONE) 1:34.2 – kvali. pneu
7.- Shinichi Nakatomi (JPN-Yamaha Motor France IPONE) 1:35.1
8.- Craig Jones (GBR-Foggy Petronas Racing) 1:35.6

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist