Sériové motory a motocykly nepojedou MotoGP

Na tiskové konferenci v Brně řekli dnes Maurizio a Paolo Flammini zcela jasně, že v MotoGP nepojedou žádné sériové motory či motocykly.

Ty nejdivočejší fámy putují v současné době v padocích obou šampionátů. Stejně jako v MotoGP tak i ve WSBK se starají nové reglementy MotoGP na rok 2012 o pořádný rozruch. Na TK dnes v Brně vysvětlili Fabrizio a Paolo Flammini, jak to vlastně ve skutečnosti je: 

"Nejprve bych chtěl říci, že superbiky leží hluboko v srdcí mém i Paolově. A my máme vše pod kontrolou. Dnes bychom chtěli jasně říci, jak je to s naším vztahem k MotoGP", řekl na začátek TK Fabrizio Flammini.
 
"Myšlenka byla už od začátku úplně jasná, raději dva šampionáty, než jen jeden. Stejného názoru je ostatně i Valentino Rossi. Vztah mezi MotoGP - superbiky - FIM je velmi dobrý. Přesto se stále vynořují fámy o tom, že v MotoGP budou startovat motory a motocykly z naší série. Zeptali  jsme se proto u FIM a ti nám potvrdili, že se to nestane. Prostě nepřipadá v úvahu, že by v MotoGP byly nasazeny sériové motory a motocykly a to máme písemně", řekl na dnešní TK v Brně Flammini.


"Vzájemný vztah mezi námi, tedy Infrontem a Dornou, mezi mnou, Paolem a Carmelem (Ezpeleta) je velmi dobrý a my mezi sebou hovoříme a také hledáme společně kompromisní řešení. Pokud by došlo k případu, že by byly v MotoGP nasazeny sériové motory etc., tak bychom museli použít právní cesty. To se ale nestane. Všechny smlouvy s  FIM jsou hodně tvrdé a FIM nám také napsala, že se to nestane", řekl dále Fabrizio Flammini. 

Všechny tři strany se navzájem respektují, což dnes bratři Flamminiové ještě jednou podtrhli: "Už v roce 2002 chtěl tým WCM nasadit seriový motor do prototypového šasí. Oznámili jsme to FIM a ta tento projekt okamžitě stopla. Jiná ale byla situace s Moto2! Carmelo přišel za námi a řekl, co můžeme společně udělat? Bylo totiž jasné, že 250-ky už nemají žádnou budoucnost. S tímto novým projektem Moto2 jsme souhlasili s tím, že pokud budou použity jednotné motory, resp. pokud nebudou na motorech žádné jména továren. Takže klidně to mohou být v budoucnosti Ducati, Yamaha, Kawasaki nebo Honda, jen tam nesmí být jméno továrny. A s tím jsme srozuměni".

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (6x):



TOPlist