Pirelli podrobí pneumatiku Razgatliogla hloubkové laboratorní analýze

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLAY (829) napsal 01.08.2023 v 18:36-1

Mohlo to být zajímavější, takhle se to dostává do oblasti teorie. Ale pořád to ještě není hotové Pro Toprak je to postaveno jasně nic než výhra

kawafil (1108) napsal 01.08.2023 v 14:49+2

Místo 44 je rozdíl 74 bodů a dle mého tahle závada rozhodla letos,stát se může ještě cokoliv ,ale ta pravděpodobnost hodně klesla,turek by do toho ve zbytku dál všechno ,aby se s yamahou rozloučil ve velkým a navíc od Aragonu pojede Kawasaki konečně 15100 ot a i Rea by mohl do toho víc kecat ,škoda

jan26 (3711) napsal 01.08.2023 v 11:58-1+2

Podle mého to má Bautista pevně v rukou a definitivně odrazil možné ohrožení od Topraka.
Pro šampionát je tato Toprakova 0 velká škoda.

Orgovany (832) napsal 01.08.2023 v 09:07+1

Měli by se s Toprakem vyrovnat. Asi to byla jeho poslední šance kdy ještě zaútočit na boj o titul mistra světa ..... S BMW se nadře daleko víc než s R1 ......

Tim58 (680) napsal 31.07.2023 v 21:12+6

Těžko teď hádat co bylo příčinou. Já měl v Mostě pech, když jsem na rovince pod depem málem šel k zemi, neb se mě jako TR vyfoukla zadní pneu. Následně jsem zjistil, že někomu na trati upadl šroubek a moje zadní pneu ho sebrala. Být v náklonu, šel bych také k zemi. U TR bych to viděl na vadnou pneu, co nevydržela tu zátěž. Hlavně, že se mu nic nestalo!

TDM851 (4148) napsal 31.07.2023 v 20:53+4

Fomaxi, napiš jak Dorna peče pro Ducati. Prosím prosím

jbem (214) napsal 31.07.2023 v 19:32+3

To někdo ještě dojezdí na volných

papiboy (1268) napsal 31.07.2023 v 17:59+4

Prehriať sa to nemohlo, Toprak chladil pred každou zákrutou, keď mal zadné koleso vo vzduchu.
Skôr mu to zamrzlo...

Romanko (1218) napsal 31.07.2023 v 17:47+1

A jsou takoví, co by si na to vzali přezouvačku.

robfor (28) napsal 31.07.2023 v 15:53-1+3

Sorry jako, ale Pirelli ted mlzi a dela damage control. Fakta jsou takova, ze Pirelli dodalo pro Most zcela novou zadni pneumatiku SC1 - presneji SC1 C0567 a presne tato pneumatika selhala.
Podle toho, co je na internetu, se jednalo o nejtvrdsi smes a tudiz by teoreticky mela nejvice vydrzet z hlediska namahani teplem, ale nevydrzela. Uz nejakou dobu se vi, ze teamy zamerne podhustuji pneumatiky, aby dosahly lepsi prilnavost, coz jm ma zatrhnout nove pravidlo o jednotnem dodavateli tlakovych senzoru a system penalizaci za nedodrzeni predepsaneho tlaku, ktere ale jeste neveslo v platnost. Samozrejme, ze podhustena pneumatika ( i kdyz nejtvrdsi smes) se vice zahriva, odtud "puchyre" na povrchu. Ale zadne puchyre nemohou zpusobit ztratu tlaku, maximalne ztratu prilnavosti. Cili je tu zamenana pricina a nasledek. Puchyr je pravdepodobne jen nasledek prehrati, pricina defektu je pravdepodobne destrukce kostry, nasledkem cehoz se pneumatika vyzula z rafku. Na fotkach je videt sezuta pneumatika jeste drive, nez Toprak spadl. Proc kostra nevydrzela zavodni tempo je velmi spravna otazka a mel by to prozkoumat nekdo nezavisly. Bud se jednalo o vadny kus, ale spise to vidim na odflakly vvvoj, coz Pirelli samozrejme nikdy neprizna. Samozrejme v tom muze byt Pirelli nevinne, mohl na neco najet, pneumatika se mohla propichnout a vyfouknout a az posleze sundat z kola, ale podle fotek se mi to moc nezda. Pripadne mohl team podvadet a prehnat to s podhustenim, ktere muze taky zpusobit svleceni pneumatiky, ale pokud v motorce maji nejaky system na oblbnuti senzoru tlaku, tak se to stejne nikdy nedozvime :D




TOPlist