Miller Motorsports Park - závodní pondělí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
memphis.unv (17) napsal 31.05.2011 v 22:23

Kubát: spravedlivý by to přece bylo až by se ducny vůbec neumisťovaly

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 20:42

demon3: tak co jsem sledoval asi všechny tréninky, tak aprilka jezdila top speedy od 308-311, yamaha, bmw 305-309, checa 305 a ostatní ducati 295-305.
navíc to moje tvrzení o té maximálce byla trošku nadsázka. asi tak, jak někteří tvrdí, že ducati vyhrává jen díky 200ccm navrch. to je taky totální kravina. prostě na některé tratě se hodí to a na druhé ono. kde byla v monze váhoda 200ccm navrch? he?
jinak možná kdybys neměl v nicku tu trojku, tak bych tě bral trošku seriozně, ale takhle...

PityGPX (949) napsal 31.05.2011 v 20:21

A to já ani nevěděl, že ducati.com dává reportaže a fotky z wsbk. Takže to už bych po tom vůbec nic netvrdil že althea je privátní, když jejich fotky jsou na hl. strance ducati.com prostě změna je jen takova, že misto xeroxu je tam althea napis. S nadsazkou, když to řeknu tak to je asi tak vše. ja totiž vždy čtu vyjadřeni na althearacing.com nenapadlo me chodívat na ducati.com kde je to to samé :)

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 20:10

Piky . ale jo, máš recht, dnes se už Althea továrností netají, to je fakt...

PityGPX (949) napsal 31.05.2011 v 19:49

Doufám, že to bude na nově jako borec nakonec.

//www.youtube.com/watch?v=pQhe3AKNtbs&feature=player_embedded

Demon3 (74) napsal 31.05.2011 v 19:43

Kubát: Než něco začneš plkat, tak si zjisti fakta.
Jestli je Aprilka nelepší mašina v poli, tak proč jí Ducny tak zválcovaly ?
A jen tak mimochodem pár maximálek z 2.jízdy - Melandri a Camier - 309, Sykes, Rea a Laverty - 308, Haslam, Haga, Badovini a Corser - 307, Guintoli - 304, Smrž - 303...
To jsou opravdu závratný rozdíly...

PityGPX (949) napsal 31.05.2011 v 18:25

Superbiker: ano, dejme tomu, že se takhle ten tym nazyval v době, kdy bylo oznameno že ducati bude podporovat všechny tymy stejně (v zimě, jak byl članek). Ted je ale květen 2011 a situace je jiná. Viz loga ducati na mikinach altehy, červena barva, atd. Teď už to nikdo snad jak privatni tym nebere :) ja jako fanda rozhodne ne.

Superbiker (245) napsal 31.05.2011 v 18:13

PityGPX: Marinelli tam určitě byl, zmiňovali to komentátoři britského eurosportu. Že je althea netovární si nevymyslel Rado, mysleli si to na začátku všichni a někteří novináři to ještě stále tvrdí.

TyD (69) napsal 31.05.2011 v 17:51

Já nevim co tady furt řešíte tovární/netovární bajk Jako by tam byla nějaká hranice...Všechny ty motorky jsou tovární, bez továrny si ani nevrzneš. Jde jen o to, jak moc se do toho ta továrna opře a jestli si to financuje sama (jako BMW, Aprilia) nebo jestli to financuje soukomej tým (Kawa, Ducati, Yamaha atd.)

PityGPX (949) napsal 31.05.2011 v 17:33

Rado: ale althea nikde ze sebe privátní tým nedělá, já čtu pravidelně prohlášení bosse althey a ten pokaždé děkuje ducati, že jim připravila výborný motocykl. A ani slůvko o tom, jak jsou super, na to, že jsou privátní tým abojují o titul. Nic! to si tady jen ty vykládáš, ale nikde o tom není ani zmínka, že by althea dělala privátní tým. Sice v zimě vedení ducati řeklo, že po odchodu tovarny budou podporovat všechny privátní týmy stejně, ale to bylo v zimě. Teď je althea tovární (byt sice ne tak 100% jako xerox ale podpora tam je, to je jasné) prostě je to tovární tým jako např. castrol, yamaha, suzuki. Privání týmy jsou pedercini, supersonic, bmw italia a další malé týmy, ale althea nee..To ty tady jen píšeš a nechapu proč :)
Jiank, v usa ten borec Marinelli v boxech nebyl, aspon jsem jej v zaběrech neviděl takže do usa nepřicestoval?

Jinak, jak říkáš a píšeše o motoru aprilce tak souhlas, ja to též nepovažuji za nelegal, a prostě jen využili pravidel (něco jako brawn gp v 09).

a uplný souhlas, se všema, kt. říkají at jsou jednotné objemy atd. Tak to vidím taky. A doufam že to bude, no uvidíme.

Prostě, pokud se ostatním továrnám nelibi, že ducati ma 200 koníků navíc a vyhrává, tak at si ty továrny taky udělaj dvouválce o 1200cc :)))))))))))))) Nikdo jim v tom nebrání :))

Jinak, myslim že sám Kuba jasně v rozhovoru řekl, že Checa a tov. bajk, což je asi jasné a nikdo to nepopírá. Ale kecy o alibi jak píšeš to je až moc zaujaté. Zatím žádné výmluvy, (třeba v monze) nebyly! :) Ducati akorat řekla, že prostě na tratích jako monza, brno, silverstone nebude jejim motocykům uplně tak vyhovovat jako jiné okruhy.

Ale rozhodně od zač. sezony borci z althey neříkají že jsou privátní tým atd. Musíš číst prohlášení nejen jezdců :))

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 17:17

pojďme nad 200

TyD (69) napsal 31.05.2011 v 16:24

Superbiker: To nebyl muj názor Jen sem chtěl Radovi trochu zvednout tlak za to, jak ho on zvedá mě tim neustálým do nebe vyzdvihováním Biaggiho. Samozřejmě vim, co dokázal, že to byl špičkovej a pořád je velmi kvalitní jezdec. Ale arogantní blbec je to taky, za tim si stojim.

memphis.unv (17) napsal 31.05.2011 v 16:14

to je pořád dokola... každopádně ale čim větší rozmanitost tim lepší a zajimavější

italšrot (164) napsal 31.05.2011 v 15:46

Kubát (90.177.104.xxx) napsal 31.05.11 v 08:56:

rado: začínáš být patetický nechápu ale když aprilka je bezkonkurenčně nejrychlejší stroj v poli (ted v usa měli min o 5 km/h rychlejší maximálku než zbytek čtyřválců a 10-15km/h mín než dukny) a pořád na tu zpropadenou altheu nemá.

Tak jestli ani tohle nechápeš tak jsi větší teoretrik než jsem si myslel.

Superbiker (245) napsal 31.05.2011 v 15:21

Foxx5: jj čáru přejel a pravidla porušil, to je pravda, ale stejně si myslím že v tomhle případě měl spíš dostat nějaký peněžní trest než sportovní, ale to je asi věc názoruTyD: psát umíš tak předpokládám že umíš i číst, tak si přečti životopisy Biaggiho i ostatních jezdců, pak se několikrát zhluboka nadechni, popřemýšlej nad tím co jsi tady vyblil a napiš tady svůj názor na věc ještě jednou .

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 15:16

rado: tak kdo ví jak moc je naddržená...? já teda ne. navíc po dvou dětech...ale pěkná je, to jo

TyD (69) napsal 31.05.2011 v 15:08

Rado: Biaggi je arogantní blbec, kterej vyhrává jen proto, že má pod zadkem nejlepší motorku ve startovnim poli. To je prostě pravda a neni o tom žádná diskuze. A letos mu evidendtně ani to nestačí.

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 14:54

Kubát... kdybys měl doma i na závodech takovou nadrženou samici, jako max, taky by ses nedovedl soustředit... ale ve čtyřiceti letech ještě funkce rostlináře funguje )))

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 14:36

Ještě k "privátnosti" týmu Althea... na ofiko stránkách Ducati se rozplývaji nad jejich výsledky, ale o double pódiu Effenbertu nikde nai písmenko, v Bologni totiž vůbec Liberty neznají a neberou... takže takhle je Althea privátní a jak bylo psáno níže... fabrika jede jen na Checu, cpou do něj možná více peněz, než Aprilia loni do Biaggiho, což jim nezazlívám, ani nezávidím - naopak, je dobře že do sportu někdo ty peníze dává, ale tvrdit málem se slzami v očích, jak nejsme privátní a nezávislý tým, tohle pokrytectví není k pláči, ani k smíchu, ale k blití

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 14:32

Foxx... jedna vlaštovka jaro nedělá

Foxx5 (633) napsal 31.05.2011 v 14:18

Rado_ (78.108.150.xxx) napsal 31.05.11 v 13:57:
Rado napsal-"Biaggi nemusí nikomu nic dokazovat, což Checa v případě letošnho triumfu napřesrok muset jako obhájce bude..."
Tomu tedy nerozumím...

Foxx5 (633) napsal 31.05.2011 v 14:13

Jaký nespravedlivý trest, čáru jasně přejel. A neříkám že nejezdí dobře, když tedy jede...svojí blbostí přišel o spoustu bodů jsem tím chtěl říct...taky umíš pobavit...

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 14:10

superbiker: mám o tobě docela vysoké mínění, tak si to nekaž i Tobě, jako maxovu fanouškovi musí být očividné, že max prostě nejezdí v pohodě. ať už se jedná o tréninky v anglii, drobné chybky v závodě, projetí šikany v monze atd. atd. tohle všechno když se sečte, tak to zatím vypadá, že není max horkým kandidátem na titul.
ale ještě je hodně závodů a můlže se stát cokoliv...

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 14:04

rado: ano mluvíš správně. já si taky dávám pozor abych se někde neupsal a nehovořil o porušení pravidel. to ne. ale úplně košer to nebylo, jelikož je donutili to změnit zpátky.
ale jinak pokud max nepůjde pořádně do sebe. tak letos nemá šanci. už ke konci sezony ukazoval lehké výkyvyformy-hlavně imola a letos v tom trendu pokračuje. na druhou stranu měl haslam po první třetině loňských závodů cca 50 bodů náskok...uvidíme. doufám, ale že to bude stejně napínavé jako včerejší první jízda

Superbiker (245) napsal 31.05.2011 v 14:00

Kubát, Foxx5: vy jste vážně baviči, Checa jezdí od prvního tréninku o vteřinu rychleji než ostatní (Miller, Philip Island), průměrní jezdci jako Smrž a Guintoli jezdí v pohodě na pódium ale je jasné že tohle všechno vůbec nesouvisí s motorkou kterou mají pod zadkem viďte? Oni se jenom na stará kolena naučili jezdit že jo? No a k Biaggimu - ten letos udělal 2 chybky - ulitý start v Anglii a pád v USA (nebo to byla Reova chyba?) a o body ho připravil ještě nespravedlivý trest v Monze, každopádně nemám pocit že by jezdil zle nebo nějak extra moc chyboval, tak nevím kde berete pocity "že to není sezóna hodná mistra" a "že si to prohrál sám".

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 13:57

Foxx > myslím si, že Max má stále šanci na titul.. a pokud prohraje, bude to jediná z mnoha sezon, kdy jej Checa pojezdí. Biaggi nemusí nikomu nic dokazovat, což Checa v případě letošnho triumfu napřesrok muset jako obhájce bude

Rado_ (564) napsal 31.05.2011 v 13:56

Kubát & Foxx > motor Aprilie nebyl nelegální... diskutabilní a na hraně ano, avšak ne mimo pravidla...Nelegálním jej viděli jen ti, co si do huby nevidí

Foxx5 (633) napsal 31.05.2011 v 13:40

No tak nějak jsem to myslel, 200 kubíků prostě někteří Ducně zatraceně nezapomenou...a Max? Ten si to letos zřejmě prohrál sám...

Kubát (1404) napsal 31.05.2011 v 13:11

foxx: a když se vytáhne loňská diskutabilní úprava motorů aprilie, tak to je naráz jenom vykonstruované a nic se vlastně nestalo jsou zvláštní ti fandové biaggiho
nic ve zlém, ale už ty nářky jsou opravdu k smíchu. loni to jaksi nevadilo, že měli ducny o 200 kubíků víc, protože vyhrával max. letos se musí uznat, že to prostě není zrovna sezona hodná mistra světa

Foxx5 (633) napsal 31.05.2011 v 12:24

Rado, uz jsem cekal, kdy zacnes fnukat kvuli obsahu, ani si nezapomel napsat, jak se talosum nechce makat, dokolecka dokola, tralala...

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist