Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ta Imola už nesplňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky(při sledování závodů v televizi to bylo jak na britských závodních okruzích ze 60. let-úzký, nerovný a blízko svodidla), snad se vyhrabe z nejhoršího...
Lascorz vyjel z boxů 6 minut před koncem dopolední testovací sekce. Nehoda se mu stala hned v prvním kole po vyjetí z boxů ve stoupání od zatáčky Tosa. V tomto místě je lehká pravotočivá zatáčka, nicméně hovoří se o tom, že Lascorz ztratil kontrolu nad motocyklem již na rovince, ze které sjel doleva do trávy a poté dle údajů telemetrie v rychlosti 220 km/h narazil do okruh lemující bariéry svodidel. Palubní senzory detekovaly okamžité zpomalení o síle záporného 2,5G. Motocykl byl rozlomen na několik kusů, významný lom byl zjištěn na levé straně rámu, cca 3 až 4 centimetry od hlavy řízení.
vi vlastne nekdo jak se mu to stalo? vsude jen bylo ze se mel pad ve vysoky rychlosti . . . jinak motorky sou ted az na poslednim miste hlavne aby se z toho dostal ! FORZA Joan
Držím palce, ať už jsi zpět na trati
HODNE STESTI A BRZKE UZDRAVENI JOANE
ta Imola už nesplňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky(při sledování závodů v televizi to bylo jak na britských závodních okruzích ze 60. let-úzký, nerovný a blízko svodidla), snad se vyhrabe z nejhoršího...
K Joanovej nehode v Imole.
Lascorz vyjel z boxů 6 minut před koncem dopolední testovací sekce. Nehoda se mu stala hned v prvním kole po vyjetí z boxů ve stoupání od zatáčky Tosa. V tomto místě je lehká pravotočivá zatáčka, nicméně hovoří se o tom, že Lascorz ztratil kontrolu nad motocyklem již na rovince, ze které sjel doleva do trávy a poté dle údajů telemetrie v rychlosti 220 km/h narazil do okruh lemující bariéry svodidel. Palubní senzory detekovaly okamžité zpomalení o síle záporného 2,5G. Motocykl byl rozlomen na několik kusů, významný lom byl zjištěn na levé straně rámu, cca 3 až 4 centimetry od hlavy řízení.
kawa: Záleží na úhlu!!! Soul nepsal, že to napálil kolmo. Každopádně je mi z toho úzko! Umět to, pomodlím se za něj.
Kdyby narazil do pevné pekážky ve 220km/h,tak by nebylo přetížení 2,5 G ale 25G...
Soul: To je trošku přehnané, ne?
Prej v 220km/h narazil do bariéry.Přetížení 2,5G
vi vlastne nekdo jak se mu to stalo? vsude jen bylo ze se mel pad ve vysoky rychlosti . . . jinak motorky sou ted az na poslednim miste hlavne aby se z toho dostal ! FORZA Joan
Špatné!
Taky drzim palec, i kdyz vim ze tady palce nepomuzou. Pomoct muzou jen doktori, a on sam svoji vuli, snad to bude stacit.
držím mu palce, jako všem ošklivě zraněným