Firma Infront nejsou jen superbiky, ba naopak

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 04.06.2011 v 16:56

Nj, kawa dala vitězství s Walkreme v assenu 06 mam pocit...co jsem tenrkát viděl v tv :) Jinak, poslední úspěch kawy je pole z lonské imoly díky tommymu sykesovi :o)

Kubát (1404) napsal 04.06.2011 v 14:46

desmo: ale taky si pleteš pojmy s dojmy. infront motor sports je pouze jedna firma z celého holdingu infront sports & media. o to lepší je to, že celý holding se zaobírá sportem. jasně motorky nejsou fotbal, ale možná pořád lepší než být jednou firmou z asi 50 u dorny, když ostatní jsou úplně něco jiného. alr těžko říct.
rado: tak ta kawa je opravdu zarážející. u tohoto modelu už jsem doufal, že bude zase vítězit, ale asi skutek utek. ono od konce 90 let, kdy pár závodů vyhrála ninja 7, nemají, až na malé vyjímky (tuším walker nějaká bedna v promočeném assenu) sebelepší výsledky. furt je to při nejlepším takový průměr. a už už to vždycky vypadá, že i jo, ale pak zase udělají krok zpět. jako by se báli úspěchu každopádně já jsem rád, protže je mi kawa nesympatická, ale s ohledem na vyrovnanost v seriálu, by se mohli trošku hecnout

Marex (2574) napsal 04.06.2011 v 12:00

desmo: Tak jsi o ní pouze četl v blesku?

Rado_ (564) napsal 04.06.2011 v 11:50

Kubát... o to je více zarážející, že Kawa, která do WSBK taky pere prachy horem i spodem (blbí lidi tam asi nejsou taky) a mají zbrusu nový bajk a dobrého šoféra, tak že se nedaří... i když v Mileru byli tuším pátí?

desmo69 (638) napsal 04.06.2011 v 11:06

Marex, myslíš, že někdo slyšel ze zpráv tv Nova o SBK?
Kubát, jo, jenže ta Dorna se stará přímo jen o MotoGP (a CEV), kdežto infront očividně o polovinu sportů na světě...

Kubát (1404) napsal 03.06.2011 v 23:14

mamba: tak to se potom podívej na aktivity firmy //www.bridgepoint.eu/ která je asi tak 10x větší než infront a vlastní dornu, takže na tom jsou obě organizace úplně stejně (blbě)

Marex (2574) napsal 03.06.2011 v 22:58

Tak abych se taky trošku osmělil, dovoluji si namítnout, že tím, že stroje WSBK jsou natuněné, ještě nelezou MGP do zelí. Možná tak časy na kolo,ale to je vedlejší produkt. Jak už tu někdo poměrně nepřesně psal, WSBK bike musí mít stejný rám, siluetu, blok motoru... co se týče úprav, tak ty lze skutečně šponovat závratnými financemi...což však stále neznamená "lezení do zelí". WSBK nepoužívá ze série MGP nic! Alespoň mi to není známo.
To samé o MGP říct nelze, protože sériový motor popírá ducha prototypů. Takhle to vidím já a rozhodně se kvůli tomu nechci dohadovat s lidmi, kteří o WSBK slyšeli jenom ve zprávách TV Nova.

mamba54 (1340) napsal 03.06.2011 v 22:30

to Kubát 13:12 - Tak tedy po lopatě. Ač nejsem žádný odborník na pořádání jakékoliv motoristické série, přesto si myslím, že pokud budou WSBK jen jedním z mnoha obchodních zájmů a aktivit Infrontu, nemůže to vést k lepšímu.

Paťan (361) napsal 03.06.2011 v 21:18

doba carlqa foggartyho, doba troye baylise, dřívější léta troye corsera, bena bostroma,... joooo, to byli časy. jo, je hezký, že se posouvají časi na kolo, tezdí se větší top speed, ale jsou to desetinky, setinky o které se to zlepšuje. a mě je jedno jestli dá někdo brno za 1:58:585 nebo o 15 setin pomaleji. tím chci říct, že ano, pokrok je fajn, ale nemusí se stavět kvůly WSBK každý rok nový superbike, který si "teoreticky" můžu koupit na krámě. tenhla sport mám rád, o chloupek raději než motogp a nechci se dočkat doby, kdy tyhle dvě série splynou v jednu nebo jedna zanikne. článek na mě působí né moc pozitivně

matrixbiker (457) napsal 03.06.2011 v 21:13

Hlavně japonci dělají i supersporty pro lidi a né horních 10 tisíc. I když možná se dočkáme dne kdy třeba vyjde cbr 1000 RR limited edition SBK. Takhle to dělá aprilka i ducna s jejich R a Factory Ašuk verzemi.

Kubát (1404) napsal 03.06.2011 v 20:47

dn: vím že třeba carl foggarty říkal, že v půlce devadesátých let se jezdilo +/- na motorkách, co se daly koupit v obchodě. třeba ducati to byly mysli 916 SP. úpravy byly v té době jen minimální.
rado: ano, to máš pravdu. ale já myslel, že když prostě vstoupily aprilka a bmw do wsbk, tak teprve začal ten obří hon za využití všemožných technologií. pro konkurenci je to dobře, ale zase to na druhou stránku hodně superbiky podražilo. je ale zajímavé, že i ty koncepčně staré motorky (japonci) drží jakš takš krok s italama a bmw, které do toho perou obrovské prachy jinak já mám prostě biky rád a sleduju je už téměř 12 let. za tu dobu se toho opravdu moooooc změnilo. pořád je to ale šampionát, který je oproti motogp dramatičtější

PityGPX (949) napsal 03.06.2011 v 20:45

Aprilka a bmw do toho dava tolik síly a peněz, protože oni nemají v mgp zastoupení, pro ně je wsbk první liga na dvou kolech a chtějí tam vyhravat hlava nehlava. Yamaha, Honda, Ducati vše mastí do mgp protože to je pro ně první liga. Suzuki nema prachy a tak dělá co může. No a Kawa se zaměřuje ted jen taky na sbk ale zatím to moc ovoce nepřináší, maj nový model ale výsledky zatím stále nikde. A borca za říditky mají výborného.

DN (57) napsal 03.06.2011 v 20:33

No bude to si neco podobneho jako WRC, proste zakladni linie jsou stejne jako u auta z kramu, ale to je asi tak vse, zbytek je uplne jinak. Nema nekdo prehled, jak to vypadalo ve WSBK v dobach kdy jezdila Duc 916? Myslim jako upravy, protoze podle me to melo akorat jine kapoty, vyfuky, brzdy uz snad nic.. Myslim zhruba polovinu 90. let..

Rado_ (564) napsal 03.06.2011 v 17:49

Kubát > Přesně, jak píše Venda... Japonci jedou na úsporu i v sérii, tak se není čemu divit, že v WSBK jim ujíždí vlak. I když je to taky celkem diskutabilní, taková Yamaha na tom zase až tak špatně není. avíc taková Aprilia a BMW jsou principielně naprosto nové motorky bez historie, jenže dejme tomu taková CBR je koncepčně 15 let starý stroj, prostě je to přirozený vývoj, nic víc...

Kubát (1404) napsal 03.06.2011 v 16:52

rado: ale právě ten hon za co nejlepšími technologiemi přišel a s aprilkou a bmw, když se zvýšila konkurence. to jestli je to dobře nebo špatně já nehodnotím. každopádně se tím biky hodně zdražily

Venda (33) napsal 03.06.2011 v 16:50

WSBK má se seríí společnou koncepci rámu a motoru. To znamená , že když serie má takovej a takovej sklon řízení tak ho bude mít i závodák a stejěn tak třeba s úhlame ventilů v hlavě a tak podobně(samozřejmě jsou tam bližší omezení). Tudíž, když někdo udělá nadupanou a drahou mašinu v základě tak má i příznivější výchozí podmínky pro vývoj v WSBK. Jak to dělá Ducat BMW Aprilia. Japonci vyráběj už v serii rozpočtovky a čím víc se budou chtít infornti přiblížit serii tím mín bude pro Japonce zajímavý se účastnit. Japonec ze dne na den nezačne dělat Superbiky za půl mega s lepšíma komponentama jak to dělá Itálie a Německo, přestože by to taky asi uměl.

Rado_ (564) napsal 03.06.2011 v 16:35

Kubát > ale přesce nebude nikdo diktovat soukromým firmám, co mají dělat a jak? Ony ty BMW a Aprilky jsou prošpikované technickými vychytávkami a jsou drahé i v sérii, takže vůči reglementu WSBK je to nic proti ničemu... Ostatní fabriky se holt soustřeďují v MGP a BMW s aprilií v WSBK. Naopak, buďme rádi, že do toho sportu vůbec někdo peníze dává, upřímně...

Londoner (20) napsal 03.06.2011 v 16:11

ECU sem chtel napsat, ne ram...

Londoner (20) napsal 03.06.2011 v 16:07

nevim jak WSBK ale v BSB (no ono to bude podobny) je stejnejch se seriovkou jen par dilu motoru a par drobnosti...brzdy, odpruzeni, vejfuk, ram, kyvka, kola, nadrz-no v podstate cela motka je jina-cena zacina na 100.000 librach...

AKRO (-498) napsal 03.06.2011 v 15:49

Kubát - Proč na mě?

Kubát (1404) napsal 03.06.2011 v 15:06

ona ta honba za technmologiema začla s největším rozmachem po příchodu aprilie a bmw do šampionátu. pravda ale je, že by s tím měli něco udělat a trošku závodění zlevnit, aby znovu přilákali tovární značky z japonska - hondu, suzu a yamahu ale jinak ten profilový fanoušek podle nich nejsem ani náhodou. to by sedělo snad jen na AKRA

matrixbiker (457) napsal 03.06.2011 v 15:05

SBK nemají ze serií skoro nic společného. Podívejte se na ty motorky zblízka. Kola, vidlice, tlumiče, půlka motoru,výfuková soustava,elektronika,páčky,řidítka,nádrž... To že něco vypadá stejně neznamená že je to stejný.

martin1 (658) napsal 03.06.2011 v 14:50

Taky mají Svazarm či Autoklub

korni (116) napsal 03.06.2011 v 14:48

Nuvolari Já taky netvrdím, že SBK motorka by měla být stjená jako ta z krámu. Jen si myslím, že SBK speciál je dnes více prototyp, než série (to je můj názor a nikomu ho nevnucuji). A ať si klidně je, to mně netrápí. Mně jen udivuje to, jak se infront vzteká, když se mluví o tom, že by CRT mohly mít motory vycházející ze sériových a když tvrdí, že na závody sériových motorek mají licenci oni. Pak by se pánové z MotoGP mohli bránit zase tím, ať teda ve WSBK závodí s těma sériema a nedovolují tolik úorav které ty motorky posouvají zase někam ůplně jinam.

Sycak (14) napsal 03.06.2011 v 13:51

desmo69: diky za document. Rychle jsem to prolitnul a je to zajimavy. Ale zas tak do hloubky to vedet nepotrebuju. Ale odkaz si urcite schovam, az se tu zase bude resit Biaggiho benzinova pumpa, tak si rad proctu presny omezeni. Pochopil jsem, ze ta motorka je dost jina, ale ne uplne jina. Nekde prece ty vteriny proti Superstockum musi nabrat.

Nuvolari (2329) napsal 03.06.2011 v 13:51

Já nevím, proč bys SBK motorka měla být +- to, co vyjede z krámu. Na to je stock. Když se jezdilo třeba ME cestovních vozů, tak taky nikdo neočekával, že si v nejbližžším krámu koupí baveca a začne se tahat s Questerem.
A mimochodem výkonově (nemyslím výkon motoru, ale výkon motorky, čili čas na kolo) je špičkový SBK cca o 9% lepší než motorka z krámu. Porovnávám časy WSBK a volné MČR. A spíš o míň, protože kdyby na tu mašinu z krámu nazuli WSBK Pirelky a sedl na ni Biaggi, tak by byl ještě o nějeké vteřinky lepší, než třeba Rumlena.

Kubát (1404) napsal 03.06.2011 v 13:12

mamba: mohl bys to prosím přeložit, tak, aby jsme to pochopili i méně chápající?

desmo69 (638) napsal 03.06.2011 v 13:06

Sycak, //www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/Codes_et_reglements/SBK_en.pdf tady se to určitě dozvíš, pokud to chceš "docela vědět"

Sycak (14) napsal 03.06.2011 v 12:51

Korni: Mne by taky zajimal seznam rozilu mezi serii a sbk motorkou a ty se tvaris, ze to vis. Tak to bud napis nebo se tak netvar. Ja za sebe vim jenom asi par: lehci alternator, jina kola a jine perovani a quickshift. Co jeste? Chtel bych to docela vedet.

mamba54 (1340) napsal 03.06.2011 v 12:46

Dle mého laického názoru- INFRONT = mnoho psů, zajícova smrt!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist