Ducati dnes odpoledne potvrdila odchod z WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
green (21) napsal 30.08.2010 v 11:40

Holt když na ostatní už nemají tak stáhnou chvost a vyklidí pole.. Škoda.

pasolini (260) napsal 29.08.2010 v 09:50

Dalibor: jo já vím, že ne. Proto jsem to tak napsal.
Je naprsoto super, že existují 2 takové špičkové série. Aspo%n máme my fanoušci na co koukat. Moc bych si přál, aby to tak zůstalo. Snad to Ti bafuňáři nepos...

pasolini (260) napsal 29.08.2010 v 09:47

Vedle Ciabatti naznačil, že za odchodem bude něco jinýho, než výkon motorky. My nevíme sice co přesně tím myslí, ale asi ví své. A to, že to není motorkou, víme všichni, viz výsledky Carlose. Carlos

DaliboRR (1) napsal 29.08.2010 v 09:44

pasolini>stocky nemužes srovnavat s sbk...

Rado_ (564) napsal 29.08.2010 v 09:16

pasolini > souhlas, prosrali úpadek MGP po nástupu osmikil...

pasolini (260) napsal 29.08.2010 v 09:03

Infront naprosto prohospdařil potenciál, který se tady během posledních 5 let vytvořil. Bez jejich valného přičinění.

scalla (51) napsal 29.08.2010 v 09:00

Ono to taky může být trochu jinak. Kdyby Ducati musel jezdit se stejným objemem jako čtyřválce, její výsledky by zdaleka nebyly tak oslnivé a kdo ví, jestli by vůbec něco vyhrála. A zatímco čtyřválce se v průběhu let zdokonalovaly, Ducati zřejmě došla na konec cesty. Vzhledem k tomu, že nabízené zvýhodnění v podobě snížení hmotnosti motocyklu je technicky obtížné a navíc je už nevytrhne, raději odejdou s hlavou vztyčenou než aby další roky jezdili chvost nebo v lepším případě střed pole. To se prostě nehodí k image Ducati. Co píšu, je čirá spekulace, ale být marketingový ředitel u Ducati, postupovali by jste jinak? Vývoj nového motoru je drahý a tak malá továrna si nemůže dovolit vyvíjet motor pro oba šampionáty. Pokud jde o návratnost vložených prostředků, pak bohužel, WSBK svou šanci zahodil. Tento šampionát má své fanoušky mezi motorkáři, ale lidi, kteří občas kouknou na formuli nebo motorky, nezajímá. Ostatně, i kvalita přenosu (rozlišen, počty kamer, vrtulník, onboard kamery)je v MotoGP úplně jinde. Já myslím, že po zavedení litrové třídy odejdou z WSBK i BMW a Aprilia co by tovární týmy a kdo ví, jestli se japonci nezachovají stejně.

pasolini (260) napsal 29.08.2010 v 08:44

Od toho jsou ted štoky. Myslím seriovky. Dřív to byly ty bajky, ale celý se to pusunulo o level nahoru a to je dobře.

DaliboRR (1) napsal 29.08.2010 v 08:12

Mám takovou kacířskou myšlenku...kdyby odešli z WSBK všechny tovární teamy a zůstaly jen privátní zase by jsme na okruhu viděli závody seriových bajků Ty tovární jsou oproti privátním jiný level.Teda letos s vyjímkou Ducati.Nevadí,že odejde Ducati Xerox,ale ať jezdí Ducati jako značka dál! Tovární Aprilia RSV4 je údajně spíš motorka MotoGP než SBK a proto ta dominance.Myslím,že kdyby jezdili jen privátní teamy bylo by to vyrovnanejší,levnější a zábavnější.

DaliboRR (1) napsal 29.08.2010 v 08:06

DESMOFulcrum> No já myslím,že už chlastáš

desmo69 (638) napsal 29.08.2010 v 06:56

Rado 19:19, trošku naivní ne? To možná platí tam pro to vaše ostravsko, jenže svět není jen tohle. Celý Španělsko, Itálie žije motogp. V usa sbk skoro ani neznají. Tam frčí jen AMA a motogp...takže ber v potaz i jiný národy s jinou mentalitou..ale mysli si co cheš Ale jinak s tím xeroxem máš pravdu. Teoreticky to tak může být, co by ne. Jenže pokud se vyjádřili v tom smyslu, že se budou plně koncentrovat jen na motogp, tak nepředpokládám nějakou silnou podporu týmů v sbk. Kdoví kolik lidí ze závodního oddělení co se o sbk staralo, dostalo padáka.

ChenziiR1 (158) napsal 29.08.2010 v 00:31

Rado_v 17:35+Kubát v 18:39: Kuwa,konečně hlavy otevřený...jasný ,že to tak je

DESMOFulcrum (11) napsal 28.08.2010 v 22:24

WSBK bez ducati je jak WRC bez subaru. Vůbec se mi to jako fandovi značky nelíbí. Nejdřív za nechutný prachy koupí pseudodoctora do úchylně prolaborované GP a pak řeknou, že jsou bajky drahý. Jejich motorky byly nejlepší a měli punc exkluzivity. Malá fabrika mlátila přes koule japonský giganty. Duc byla prostě tvrdá, ostrá a neprakticky sportovní. Teď každej novej model co sleze z pásů připomíná něco z konkurence nebo nějakýho hybryda co tě povozí, uvaří ti kapuccino a stiskem tlačítka se změní v transformer ještěrku. Co se týče oblíbenosti seriálu WSBK, tak to není úplně o managementu jako spíš o závodech. Když mám GSXR, tak ji přece tlačím do cíle i očima v TV, to žádnej Capirossi v GP nemá takovou moc jak frajer na motorce kterou mám v garáži... i když má stejnej hlavně název. Tak jsem se těšil, na to až vedle japonců uvidím bmw, aprilii a ještě aspoň KTM. Plus samozřejmě jak se zdálo, neotřesitelnou materinu SBK Ducati. Tak asi ne no.. Začnu chlastat.

pasolini (260) napsal 28.08.2010 v 21:45

A co když je to úplně jinak. Jeden den oznámí Max, že si to s Rossim klidně rozdá a druhej den Ducati raději skončí. Jestli to náhodou není proto, že by si Max Valeho povodil. To by marketingově moc dobře nevypadalo.

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 19:19

Kubát > přesně tak, image Ducati pokud de o motorkáře je postaveno hlavně na WSBK, MotoGP jim generuje prachy z pozérů odkojených TV Nova, kteří si půjdou do jejich "klenotnictví" koupit mikinu za dvojku jen proto, že je na ni vyšito Stner/Vale, ale o motorce neví ani jak se řadí...

Kubát (1404) napsal 28.08.2010 v 18:39

rado: to má docela hlavu a patu. myslím, že vale sice příjde na pěkný balík, ale zase jim zvíší zisky a za to by teoreticky mohli tlačit víc peněz do vývoje nového základu pro sbk

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 17:35

marketingove

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 17:35

Navic je to logicke i marketigove... Spojeni Vale & Ducati jim da vetsi moznost roztocit stroj na penize kdezto dokud nebudou mit novy model dvouvalce, kazoli by si ve WSBK jmeno... takze naoko tovarni nebudou a jakmile postavi novy bajk, zase se udelaji tymem "tovarnim"... fakt bych tohle nedramatizoval

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 17:33

Jo, ale porad (bavim se o Ducati) je to podle me jen o slovickach... Ducati s tovarni podporou pojede v modrych barvach Althea a nikde neni receno, ze misto "tovarniho" Xeroxu nepojede "netovarni"...

PityGPX (949) napsal 28.08.2010 v 17:31

No ale co víme, tak ta motorka se kt. jel Marco byla motorka model 2009, nikoliv ta motorka se kt. jel West a Hoppr. Ten odchod přece oznámili v lednu 2009 a do té doby už měli novej bajk hotovej.

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 17:20

K te Hayate - mozna meli dily jen ze skladu, ale motorka jela lepe, nez v zelenych barvach

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 17:19

desmo > to ale nemuzes vedet, co bude za rok... nepredbihal bych

desmo69 (638) napsal 28.08.2010 v 16:40

Rado, lépe? Proto se říkalo že celou sezónu odjedou s dílama co měli na skladě? Žádnej přísun ničeho novýho, nedejbože nějakej vývoj..co je na tom dobrýho?

Rado_ (564) napsal 28.08.2010 v 16:36

desmo > naopak právě Hayate se o tým starala právě že lépe, než "továrna"... jak jsem uvedl níže a jak píše Pity... "tovrní" je jen to slovo

PityGPX (949) napsal 28.08.2010 v 14:54

To nevím, dle mě to bude jak Honda v SBK, honda tež nemá tov. tým ale jejich hl. tým může bojovat o vítězství v závodech tak proč by se stejnou cestou nevydala fylozofie ducati ? Jezdce na to maj. Prostě z Althey udělají hl. tym o kt. se budou starat nějak slušně, aby jim v sbk nedělali ostudu, jednoduché. Na ostatní satelity ať se třeba vykašlaj.

desmo69 (638) napsal 28.08.2010 v 14:41

no jo, ale s jakou podporou Něco jak loni Hayate ne? Ideální no.

PityGPX (949) napsal 28.08.2010 v 14:34

Přesně tak, ducati ve WSBK jezdit budou! Jen prostě neuvidíte lidi v oblečeném xeroxu apod. Ale pořád tam bude 7 značek! Tj jasné.

jawista39 (72) napsal 28.08.2010 v 14:31

Hezký víkend všem. Odchod Ducati je opravdu škoda a velké ochuzení šampionátu. Nejvíc mě mrzí, že Nori Haga loni nezískal titul. Už o něj ztěží bude bojovat. A že Ducati teď půjde do moto gp ze všech sil, o tom není pochyb. Udělají vše, o co je Vale požádá. Když už tady padaly hlasy o nejkrásnější motorku, tak já bych hlasoval o šestiválcovou Hondu CBX 1000 z roku 1979. Po stránce jízdních vlastností asi nic moc ale mě se líbí.

Marex (2575) napsal 28.08.2010 v 14:24

Klídek. Ducati ve WSBK jezdit budou. Jenom na nich nebudou polepy Xerox. Nakonec je to vlastně dobře. Snad se časem WSBK opravdu stanou závodem sériovek.

desmo69 (638) napsal 28.08.2010 v 14:12

SBK bez Ducati už ani nemusí rozjíždět další sezónu To říkám celej rok že to půjde s něma ke dnu...a co teprv až příjde Aprilka a BMW do motogp. Těžko budou cpát tolik peněz do obou sérií...prostě už padaj na hubu

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist