Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dalibor: jo já vím, že ne. Proto jsem to tak napsal.
Je naprsoto super, že existují 2 takové špičkové série. Aspo%n máme my fanoušci na co koukat. Moc bych si přál, aby to tak zůstalo. Snad to Ti bafuňáři nepos...
Vedle Ciabatti naznačil, že za odchodem bude něco jinýho, než výkon motorky. My nevíme sice co přesně tím myslí, ale asi ví své. A to, že to není motorkou, víme všichni, viz výsledky Carlose. Carlos
Ono to taky může být trochu jinak. Kdyby Ducati musel jezdit se stejným objemem jako čtyřválce, její výsledky by zdaleka nebyly tak oslnivé a kdo ví, jestli by vůbec něco vyhrála. A zatímco čtyřválce se v průběhu let zdokonalovaly, Ducati zřejmě došla na konec cesty. Vzhledem k tomu, že nabízené zvýhodnění v podobě snížení hmotnosti motocyklu je technicky obtížné a navíc je už nevytrhne, raději odejdou s hlavou vztyčenou než aby další roky jezdili chvost nebo v lepším případě střed pole. To se prostě nehodí k image Ducati. Co píšu, je čirá spekulace, ale být marketingový ředitel u Ducati, postupovali by jste jinak? Vývoj nového motoru je drahý a tak malá továrna si nemůže dovolit vyvíjet motor pro oba šampionáty. Pokud jde o návratnost vložených prostředků, pak bohužel, WSBK svou šanci zahodil. Tento šampionát má své fanoušky mezi motorkáři, ale lidi, kteří občas kouknou na formuli nebo motorky, nezajímá. Ostatně, i kvalita přenosu (rozlišen, počty kamer, vrtulník, onboard kamery)je v MotoGP úplně jinde. Já myslím, že po zavedení litrové třídy odejdou z WSBK i BMW a Aprilia co by tovární týmy a kdo ví, jestli se japonci nezachovají stejně.
Mám takovou kacířskou myšlenku...kdyby odešli z WSBK všechny tovární teamy a zůstaly jen privátní zase by jsme na okruhu viděli závody seriových bajků Ty tovární jsou oproti privátním jiný level.Teda letos s vyjímkou Ducati.Nevadí,že odejde Ducati Xerox,ale ať jezdí Ducati jako značka dál! Tovární Aprilia RSV4 je údajně spíš motorka MotoGP než SBK a proto ta dominance.Myslím,že kdyby jezdili jen privátní teamy bylo by to vyrovnanejší,levnější a zábavnější.
Rado 19:19, trošku naivní ne? To možná platí tam pro to vaše ostravsko, jenže svět není jen tohle. Celý Španělsko, Itálie žije motogp. V usa sbk skoro ani neznají. Tam frčí jen AMA a motogp...takže ber v potaz i jiný národy s jinou mentalitou..ale mysli si co cheš Ale jinak s tím xeroxem máš pravdu. Teoreticky to tak může být, co by ne. Jenže pokud se vyjádřili v tom smyslu, že se budou plně koncentrovat jen na motogp, tak nepředpokládám nějakou silnou podporu týmů v sbk. Kdoví kolik lidí ze závodního oddělení co se o sbk staralo, dostalo padáka.
WSBK bez ducati je jak WRC bez subaru. Vůbec se mi to jako fandovi značky nelíbí. Nejdřív za nechutný prachy koupí pseudodoctora do úchylně prolaborované GP a pak řeknou, že jsou bajky drahý. Jejich motorky byly nejlepší a měli punc exkluzivity. Malá fabrika mlátila přes koule japonský giganty. Duc byla prostě tvrdá, ostrá a neprakticky sportovní. Teď každej novej model co sleze z pásů připomíná něco z konkurence nebo nějakýho hybryda co tě povozí, uvaří ti kapuccino a stiskem tlačítka se změní v transformer ještěrku. Co se týče oblíbenosti seriálu WSBK, tak to není úplně o managementu jako spíš o závodech. Když mám GSXR, tak ji přece tlačím do cíle i očima v TV, to žádnej Capirossi v GP nemá takovou moc jak frajer na motorce kterou mám v garáži... i když má stejnej hlavně název. Tak jsem se těšil, na to až vedle japonců uvidím bmw, aprilii a ještě aspoň KTM. Plus samozřejmě jak se zdálo, neotřesitelnou materinu SBK Ducati. Tak asi ne no.. Začnu chlastat.
A co když je to úplně jinak. Jeden den oznámí Max, že si to s Rossim klidně rozdá a druhej den Ducati raději skončí. Jestli to náhodou není proto, že by si Max Valeho povodil. To by marketingově moc dobře nevypadalo.
Kubát > přesně tak, image Ducati pokud de o motorkáře je postaveno hlavně na WSBK, MotoGP jim generuje prachy z pozérů odkojených TV Nova, kteří si půjdou do jejich "klenotnictví" koupit mikinu za dvojku jen proto, že je na ni vyšito Stner/Vale, ale o motorce neví ani jak se řadí...
rado: to má docela hlavu a patu. myslím, že vale sice příjde na pěkný balík, ale zase jim zvíší zisky a za to by teoreticky mohli tlačit víc peněz do vývoje nového základu pro sbk
Navic je to logicke i marketigove... Spojeni Vale & Ducati jim da vetsi moznost roztocit stroj na penize kdezto dokud nebudou mit novy model dvouvalce, kazoli by si ve WSBK jmeno... takze naoko tovarni nebudou a jakmile postavi novy bajk, zase se udelaji tymem "tovarnim"... fakt bych tohle nedramatizoval
Jo, ale porad (bavim se o Ducati) je to podle me jen o slovickach... Ducati s tovarni podporou pojede v modrych barvach Althea a nikde neni receno, ze misto "tovarniho" Xeroxu nepojede "netovarni"...
No ale co víme, tak ta motorka se kt. jel Marco byla motorka model 2009, nikoliv ta motorka se kt. jel West a Hoppr. Ten odchod přece oznámili v lednu 2009 a do té doby už měli novej bajk hotovej.
Rado, lépe? Proto se říkalo že celou sezónu odjedou s dílama co měli na skladě? Žádnej přísun ničeho novýho, nedejbože nějakej vývoj..co je na tom dobrýho?
To nevím, dle mě to bude jak Honda v SBK, honda tež nemá tov. tým ale jejich hl. tým může bojovat o vítězství v závodech tak proč by se stejnou cestou nevydala fylozofie ducati ? Jezdce na to maj. Prostě z Althey udělají hl. tym o kt. se budou starat nějak slušně, aby jim v sbk nedělali ostudu, jednoduché. Na ostatní satelity ať se třeba vykašlaj.
Hezký víkend všem. Odchod Ducati je opravdu škoda a velké ochuzení šampionátu. Nejvíc mě mrzí, že Nori Haga loni nezískal titul. Už o něj ztěží bude bojovat. A že Ducati teď půjde do moto gp ze všech sil, o tom není pochyb. Udělají vše, o co je Vale požádá. Když už tady padaly hlasy o nejkrásnější motorku, tak já bych hlasoval o šestiválcovou Hondu CBX 1000 z roku 1979. Po stránce jízdních vlastností asi nic moc ale mě se líbí.
Klídek. Ducati ve WSBK jezdit budou. Jenom na nich nebudou polepy Xerox. Nakonec je to vlastně dobře. Snad se časem WSBK opravdu stanou závodem sériovek.
SBK bez Ducati už ani nemusí rozjíždět další sezónu To říkám celej rok že to půjde s něma ke dnu...a co teprv až příjde Aprilka a BMW do motogp. Těžko budou cpát tolik peněz do obou sérií...prostě už padaj na hubu
Holt když na ostatní už nemají tak stáhnou chvost a vyklidí pole.. Škoda.
Dalibor: jo já vím, že ne. Proto jsem to tak napsal.
Je naprsoto super, že existují 2 takové špičkové série. Aspo%n máme my fanoušci na co koukat. Moc bych si přál, aby to tak zůstalo. Snad to Ti bafuňáři nepos...
Vedle Ciabatti naznačil, že za odchodem bude něco jinýho, než výkon motorky. My nevíme sice co přesně tím myslí, ale asi ví své. A to, že to není motorkou, víme všichni, viz výsledky Carlose. Carlos
pasolini>stocky nemužes srovnavat s sbk...
pasolini > souhlas, prosrali úpadek MGP po nástupu osmikil...
Infront naprosto prohospdařil potenciál, který se tady během posledních 5 let vytvořil. Bez jejich valného přičinění.
Ono to taky může být trochu jinak. Kdyby Ducati musel jezdit se stejným objemem jako čtyřválce, její výsledky by zdaleka nebyly tak oslnivé a kdo ví, jestli by vůbec něco vyhrála. A zatímco čtyřválce se v průběhu let zdokonalovaly, Ducati zřejmě došla na konec cesty. Vzhledem k tomu, že nabízené zvýhodnění v podobě snížení hmotnosti motocyklu je technicky obtížné a navíc je už nevytrhne, raději odejdou s hlavou vztyčenou než aby další roky jezdili chvost nebo v lepším případě střed pole. To se prostě nehodí k image Ducati. Co píšu, je čirá spekulace, ale být marketingový ředitel u Ducati, postupovali by jste jinak? Vývoj nového motoru je drahý a tak malá továrna si nemůže dovolit vyvíjet motor pro oba šampionáty. Pokud jde o návratnost vložených prostředků, pak bohužel, WSBK svou šanci zahodil. Tento šampionát má své fanoušky mezi motorkáři, ale lidi, kteří občas kouknou na formuli nebo motorky, nezajímá. Ostatně, i kvalita přenosu (rozlišen, počty kamer, vrtulník, onboard kamery)je v MotoGP úplně jinde. Já myslím, že po zavedení litrové třídy odejdou z WSBK i BMW a Aprilia co by tovární týmy a kdo ví, jestli se japonci nezachovají stejně.
Od toho jsou ted štoky. Myslím seriovky. Dřív to byly ty bajky, ale celý se to pusunulo o level nahoru a to je dobře.
Mám takovou kacířskou myšlenku...kdyby odešli z WSBK všechny tovární teamy a zůstaly jen privátní zase by jsme na okruhu viděli závody seriových bajků Ty tovární jsou oproti privátním jiný level.Teda letos s vyjímkou Ducati.Nevadí,že odejde Ducati Xerox,ale ať jezdí Ducati jako značka dál! Tovární Aprilia RSV4 je údajně spíš motorka MotoGP než SBK a proto ta dominance.Myslím,že kdyby jezdili jen privátní teamy bylo by to vyrovnanejší,levnější a zábavnější.
DESMOFulcrum> No já myslím,že už chlastáš
Rado 19:19, trošku naivní ne? To možná platí tam pro to vaše ostravsko, jenže svět není jen tohle. Celý Španělsko, Itálie žije motogp. V usa sbk skoro ani neznají. Tam frčí jen AMA a motogp...takže ber v potaz i jiný národy s jinou mentalitou..ale mysli si co cheš Ale jinak s tím xeroxem máš pravdu. Teoreticky to tak může být, co by ne. Jenže pokud se vyjádřili v tom smyslu, že se budou plně koncentrovat jen na motogp, tak nepředpokládám nějakou silnou podporu týmů v sbk. Kdoví kolik lidí ze závodního oddělení co se o sbk staralo, dostalo padáka.
Rado_v 17:35+Kubát v 18:39: Kuwa,konečně hlavy otevřený...jasný ,že to tak je
WSBK bez ducati je jak WRC bez subaru. Vůbec se mi to jako fandovi značky nelíbí. Nejdřív za nechutný prachy koupí pseudodoctora do úchylně prolaborované GP a pak řeknou, že jsou bajky drahý. Jejich motorky byly nejlepší a měli punc exkluzivity. Malá fabrika mlátila přes koule japonský giganty. Duc byla prostě tvrdá, ostrá a neprakticky sportovní. Teď každej novej model co sleze z pásů připomíná něco z konkurence nebo nějakýho hybryda co tě povozí, uvaří ti kapuccino a stiskem tlačítka se změní v transformer ještěrku. Co se týče oblíbenosti seriálu WSBK, tak to není úplně o managementu jako spíš o závodech. Když mám GSXR, tak ji přece tlačím do cíle i očima v TV, to žádnej Capirossi v GP nemá takovou moc jak frajer na motorce kterou mám v garáži... i když má stejnej hlavně název. Tak jsem se těšil, na to až vedle japonců uvidím bmw, aprilii a ještě aspoň KTM. Plus samozřejmě jak se zdálo, neotřesitelnou materinu SBK Ducati. Tak asi ne no.. Začnu chlastat.
A co když je to úplně jinak. Jeden den oznámí Max, že si to s Rossim klidně rozdá a druhej den Ducati raději skončí. Jestli to náhodou není proto, že by si Max Valeho povodil. To by marketingově moc dobře nevypadalo.
Kubát > přesně tak, image Ducati pokud de o motorkáře je postaveno hlavně na WSBK, MotoGP jim generuje prachy z pozérů odkojených TV Nova, kteří si půjdou do jejich "klenotnictví" koupit mikinu za dvojku jen proto, že je na ni vyšito Stner/Vale, ale o motorce neví ani jak se řadí...
rado: to má docela hlavu a patu. myslím, že vale sice příjde na pěkný balík, ale zase jim zvíší zisky a za to by teoreticky mohli tlačit víc peněz do vývoje nového základu pro sbk
marketingove
Navic je to logicke i marketigove... Spojeni Vale & Ducati jim da vetsi moznost roztocit stroj na penize kdezto dokud nebudou mit novy model dvouvalce, kazoli by si ve WSBK jmeno... takze naoko tovarni nebudou a jakmile postavi novy bajk, zase se udelaji tymem "tovarnim"... fakt bych tohle nedramatizoval
Jo, ale porad (bavim se o Ducati) je to podle me jen o slovickach... Ducati s tovarni podporou pojede v modrych barvach Althea a nikde neni receno, ze misto "tovarniho" Xeroxu nepojede "netovarni"...
No ale co víme, tak ta motorka se kt. jel Marco byla motorka model 2009, nikoliv ta motorka se kt. jel West a Hoppr. Ten odchod přece oznámili v lednu 2009 a do té doby už měli novej bajk hotovej.
K te Hayate - mozna meli dily jen ze skladu, ale motorka jela lepe, nez v zelenych barvach
desmo > to ale nemuzes vedet, co bude za rok... nepredbihal bych
Rado, lépe? Proto se říkalo že celou sezónu odjedou s dílama co měli na skladě? Žádnej přísun ničeho novýho, nedejbože nějakej vývoj..co je na tom dobrýho?
desmo > naopak právě Hayate se o tým starala právě že lépe, než "továrna"... jak jsem uvedl níže a jak píše Pity... "tovrní" je jen to slovo
To nevím, dle mě to bude jak Honda v SBK, honda tež nemá tov. tým ale jejich hl. tým může bojovat o vítězství v závodech tak proč by se stejnou cestou nevydala fylozofie ducati ? Jezdce na to maj. Prostě z Althey udělají hl. tym o kt. se budou starat nějak slušně, aby jim v sbk nedělali ostudu, jednoduché. Na ostatní satelity ať se třeba vykašlaj.
no jo, ale s jakou podporou Něco jak loni Hayate ne? Ideální no.
Přesně tak, ducati ve WSBK jezdit budou! Jen prostě neuvidíte lidi v oblečeném xeroxu apod. Ale pořád tam bude 7 značek! Tj jasné.
Hezký víkend všem. Odchod Ducati je opravdu škoda a velké ochuzení šampionátu. Nejvíc mě mrzí, že Nori Haga loni nezískal titul. Už o něj ztěží bude bojovat. A že Ducati teď půjde do moto gp ze všech sil, o tom není pochyb. Udělají vše, o co je Vale požádá. Když už tady padaly hlasy o nejkrásnější motorku, tak já bych hlasoval o šestiválcovou Hondu CBX 1000 z roku 1979. Po stránce jízdních vlastností asi nic moc ale mě se líbí.
Klídek. Ducati ve WSBK jezdit budou. Jenom na nich nebudou polepy Xerox. Nakonec je to vlastně dobře. Snad se časem WSBK opravdu stanou závodem sériovek.
SBK bez Ducati už ani nemusí rozjíždět další sezónu To říkám celej rok že to půjde s něma ke dnu...a co teprv až příjde Aprilka a BMW do motogp. Těžko budou cpát tolik peněz do obou sérií...prostě už padaj na hubu