Broc Parkes šest neděl "mimo hru" !

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 22:35

To byl hodně zrychlenej simulátor! Takový čas by tam zajela jenom Formule 1 a docela v klidu! Někde jsem to taky zkoušel a "jel" jsem to na počítači nějak podobně!

Marex (2574) napsal 16.02.2010 v 21:49

Koolja: Jen aby se pouze nezdvojnásobila ta depresívní minulá 2 léta, kdy jezdil na tovární motorce, která nemá ani na netovární. Přeji ti to chlape.
Akro: Taky mám Brno najetý na simulátoru... s 500 Hondou 2t za 1:48. Ale asi to nevyužiju.

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 21:37

Tak jistě, Haga byl favorit asi největší a nakonec to zbabral i přes obrovský bodový náskok. Ty okruhy i když je neznáš, se dají natrénovat na simulátoru, takže není pravda, že jezdec okruhy nezná! Dokonce i někdy před 10 lety jel Corser poprvé Brno a vyhrál obě jízdy SBK a sám říkal, že to není problém, že si Brno natrénoval předem na simulátoru. Navíc dnes jsou tyto věci o dost dál než před 10 lety! Proto bych zase neznalost okruhů moc nepřeceňoval. Ty podstatné věci se stejně musí natrénovat na okruhu a jsou na to dva dny!

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 19:04

AKRO: mno, pravda, tov. jezdec ano, ale šance? vždyť neznal okruhy takže se počítalo že třeba sem tam něco vyhraje ale asi nikdo nepočítal že získá titul. Spíš se to čekalo od Hagy, bo ten měl mistrovské náčiní a jeho největši konkurent šel do důchodu. To, že byl amer. špička je sice pěkné ale sám uznej že konkurence AMA a ve světě se nedává srovnat (tím nesnižuji kvality získanych titulů v AMA). Jinak souhlasím s tím zbytkem, pokud Bůh dá ( ) tak by měl i sem tam dát Top5.
Kolja: Souhlas ale na druhou stranu, má Kawu a dle testů je od TOP 3 hodně vzdálen, navíc je tam hafo jezdců a tak budu rád za Chrise, když dá první závody do Top10. Šance je, ale neřek bych že je o dost větší jak v GP. V GP když by zapršelo tak to byla šance pro něj ale neproměnil ji v roce 2009 a mam pocit, že ze zač. sezony v MGP 09 pršelo docela fest. Teď v SBK bude mít dva pokusy, ale je tam hodně dobrých borců a ti borci maj výhodu, pro tuto chvíli maj lepší bajk než má Chris. V Austrálii ale může chlapec překvapit.

koolja (134) napsal 16.02.2010 v 18:49

PityGPX:doufam,ze tu radost budu mit casto.Sance na podium se oproti GP i diky vetsimu poctu rozjizdek zvetsila.Hlavne ale verim ve vetsi odezvu od teamu.Capirosi si taky stezoval na necinnost tovarny.Tady to bude spis o ladici a jakou elektroniku s tlumici team zvoli.Hlavni jsou ty dva zavody za vikend.Mas moznost opravy.

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 17:14

PityGPX - Ale Spies byl Americká špička a navíc tovární jezdec Yamahy! Jak nikdo mu nedával šance? Já jsem ho považoval za jednoho z favoritů a vůbec jsem se nedivil, když začal vyhrávat! Určitě předem patřil do prvních třech! Letos to bude o moc horší, pokud pojede na tovární motorce, tak je tam šance od pátého místa dozadu a pokud to bude satelit, tak to bude o něco horší!

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 16:01

No, takže vidíš že na tu tvou otazku odpovědět kladně de .o) beztak věřím že lonská (a vlastně i min. letech) tragédie byla taková že větší ani být nemůže, takže věřím že letos to bude prostě lepší a lepší a že sem tam když bude osud přád uvidíme Chrisa na bedně ať má Kolja radost :) Možné v SBK je vše, viz loni Spies. Nikdo mu nedaval moc šance z toho důvodu že byl nováček a defakto nic neznal a vyhrál dá se řici titul raz dva :)

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 15:17

No jo, ale ty správné techniky mají hlavně u Yamahy! KAWĚ se nějak poslední léta vyhýbají! A u Suzuki v MGP jsou technici skoro k ničemu! Pokud by ovšem přišel někdo jako třeba Burgess, tak máš na příští sezónu vyhrávací motorku u jakékoliv firmy - tedy pokud by měli dost peněz!

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 13:56

JO a tady na tvou otazku "Fakt si myslíš, že lze v průběhu sezóny udělat v SBK z motorky která není špičková vyhrávací motocykl?" odvěd je Yamaha v MGP rok 2004 tzn za okolností dobrých techniků a především dobrého jezdce to možné JE! :)))) i v SBK.

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 13:53

akro: no, tak jsem to myslel trošku s nadsazkou. Jasně že ty sbk stroje maj daleko do civilu ale věřím že když Kawa tak pilně testuje má na to, aby tu motorku posunula s dobrými jezdci třeba během sezony víc do předu. Oni testují často teď, ti dva z kawy, a tak když maj data tak snad z toho něco vyvodí a polepší se. Však uvidíme jaké budou vysledky za 14 dní a jaké budou na konci sezony :) He. Jinak, jasně, že ty motorky nejsou v sbk skoro stejné to bylo myšleno až dost s nadsazkou ale přece jen si myslím že ten rozdíl je tam menší než v GP. Však uvidíme kolik C.V. bude ztrácet na nejlepší třeba v kvaldě a pak v závodě. Jinak, aspoň mame o čem kecat.
Marex: uvidime, dle mě se moc nezahrabe, pokud bude poražet Toma tak ho angažuje i slušný satelit. Řek bych že do BSB bude mít blíž Tom než Chris pokud se jim letos nebude dařit. He.

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 13:39

PityGPS - Nějak s tebou nemůžu souhlasit! Fakt si myslíš, že lze v průběhu sezóny udělat v SBK z motorky která není špičková vyhrávací motocykl? Jak píšeš, v MGP to nejde, ale v civilu jsou všechny motorky skoro stejné? Myslíš to vážně? Já mám spíš pocit, že SBK se od MGP moc neliší a jsou to také prakticky skoro stejné speciály a věř, že během sezóny není šance ze špatného Superbiku udělat vyhrávací motorku!

Marex (2574) napsal 16.02.2010 v 12:53

Pity: Já se obávám tohoto iteneráře Chrise Vermeulena:1)Po nevydařených 2 letech Suzy s Chrisem na hrbu v GP, angažmá v továrním týmu značky zmítající se v hloubi start. pole mezi dalšími, ale !netovárními! biky. Jeho znechucení bude nejspíš nemalé a pokud se nějakým zázrakem nedostane do lepšího týmu, bude jeho kariéra pokračovat v AMA, nebo BSB.

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 08:13

Akro: Krawina... pokud víš, jak si Vermeulen vedl v SBK v době než šel do GP tak jasně pochopíš že když oznamil že už v MGP nebude tak určitě o něj stálo hodně týmů. Mrkni na Toselanda, byl horší v MGP jak Vermeulen, výsledkama a získal mistrovský bajk :) NO a Vermeulen byl co tam byli spolem o krok napřed a má Kawu, asi upřednostil továrnu před satelitem třeba nebo nevím proč do ní šel ale myslím že v SBK není problém udělat ze špatného bajku něco lepšího. v MGP to je, to jsou prototypy, ale v civilu jsou všechny silničky skoro stejné hehe. Takže ten rozdíl v SBK u továren, jsou dle mě minimální a záleží jen na jezdcích .o) A pořád říkáš že za to nemůže atd, ale ty hodnotíš jen ty dva špatné roky, nechceš mi říct že v roce 2007 jezdil Vermeulen taky špatně a že za ty špatné výsledky může motorka když skončil 6. :) Musíš hodnotit komplet karieru mgp 06 - 09 a né jen ty špatné roky :) trošku objektivity. já nějak jeho fanoušek nejsem, ale rozhodně bych jeho karieru v GP nějak nekritizoval. On skoro získal vše co mohl krom titulu když si to vezmeš, získal umístění na podiu, vítězství, poleposition, a možná i nějaké to nejrychlejší kolo za 4. roky

AKRO (-498) napsal 15.02.2010 v 22:55

Třeba za to ani tolik Vermeulen nemůže! Kdyby se dostal na solidní motorku... Jen se bojím, že ani ta Kawa nebude do té špičky stačit...! Nakonec, mohl být rád, že ho za ty hanebné výsledky vůbec někde vzali! Nechme se překvapit, moc rád bych se mýlil!

skinny (143) napsal 15.02.2010 v 22:18

Chris rozhodně nezklamal. Před sezónou 2009 měl velký očekávání od výkonu jeho Suzuki,ale potom co zjistil že motorka zaostává,tak ztratil motivaci a to se na výsledcích hlavně v druhé polovině sezóny výrazně projevilo.

Marex (2574) napsal 15.02.2010 v 22:06

Pity: Ono taky většina z tebou zmíněných jezdila na satelitu. A on satelit...víš, to je taková parabola...

PityGPX (949) napsal 15.02.2010 v 21:24

Akro: no, aspoň něco, musíš si uvědomit, že z Borců, co šli do MGP ze série SBK tak v podstatě má nejlepší bilanci ze všech jezdců co se týče podií. Vyhrál závod a byl xkrát na podiu. Troy B též vyhrál závod ale jinak dal jen tři podia, Colin sice x podií, ale žádná výhra, Xaus jedno podium v MGP, Hogson a Toseland nic. Takže když to řeknu s nadsazkou. Veremulen byl nejúspěšnější Superbikeř v MOTOGP až na Colina kt. teda ma těch podií hafo ale jezdí tam od roku 03 nepřetržitě. Snad pozvedne Chris Kawu ať Kawa není všem pro smích

AKRO (-498) napsal 15.02.2010 v 20:58

Dobře Pity! Tak aspoň postupný propadák! Navíc Suzuki jde dolů taky a to rok od roku! A jinak díky kluci za přivítání!

Bosso (344) napsal 15.02.2010 v 20:12

To Pity: West asi těžko, časově to nestihne. Od středy bude testovat v Barceloně motocykl MZ v kategorii Moto2.

PityGPX (949) napsal 15.02.2010 v 18:13

Akro: tady mi oponuj. Se těším co napíšeš na můj příspěvěk :) myslím že Chrisova kariéra v MGP nebyla propadak jak si psal //www.motorkar...uze-zavodnika/?jid=4

SoulTrain21 (753) napsal 15.02.2010 v 17:49

zase jezidl motocross ne...Akro vitej zpět ty náš hříšníku

PityGPX (949) napsal 15.02.2010 v 17:41

Akro: vítej zpět po týdenním masopustu

AKRO (-498) napsal 15.02.2010 v 17:26

PityGPX - Proč né!

PityGPX (949) napsal 15.02.2010 v 16:50

Nahrada? Westa prosím snad mu MZ povolí :)




TOPlist