BMW: Jezdci - Corser a Xaus - jsou pod tlakem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 20.02.2010 v 12:34

Jirmal - Možná!

Jirmal (1) napsal 19.02.2010 v 18:24

to AKRO: jasně že jen o výkonu to není, ale ta motorka je skutečně skvělá a uvidíme ve stockách...prostě špatný výběr jezdců, posadit na ni Spiese...hned bychom vše viděli

RaceBoy (63) napsal 19.02.2010 v 13:43

Je třeba tohto ožřalu (Corser) malinko namotivovat ...

Marex (2571) napsal 17.02.2010 v 22:14

Možná je to jenom v elektronice. Kawa má taky problém s nastavením TC. To samé bude asi potíž u BMW. Uvidíme, jak se jim povede ve stockách, jestli se potvrdí moje slova, pojedou hodně nahoře.

AKRO (-498) napsal 17.02.2010 v 20:29

Jirmal - BMW si pochopitelně své výrobky pochválí!Jde o to jestli ta motorka vůbec na špičku má! Nějaké výkony a testy, navíc od BMW se mi nezdají dostatečně objektivní!,Jen o výkonu to nikdy není!

papula (0) napsal 17.02.2010 v 12:57

to Jirmal ta sériová 1000RR je docela jiná motorka než sedlaj Troy s Rubenem.

wario (126) napsal 17.02.2010 v 09:29

To si mohl nechat pro sebe jezdcům to moc nepřidá ...

Ferys (55) napsal 17.02.2010 v 09:17

Jirmal: jenom o výkonu to není, ikdyž je v testech popisován i skvělý podvozek atd. Rozhodují detaily a to už je opravdová věda. Vzledem ke krátkým zkušenostem značky ve WSBK to budou mít hoši docela těžký.

Rado_ (564) napsal 17.02.2010 v 08:49+1

Baron > aha, myslel jsem, že je tomu naopak.. o to více bije do očí rozdíl v jejich výkonech

BBaron (74) napsal 17.02.2010 v 08:32

to Rado: Max je starší, než Corser

Jirmal (1) napsal 17.02.2010 v 07:34

to AKRO:tu otázku Ti zodpovím, ty mašiny na to určitě mají, přečti si pár testů s S1000RR ohledně výkonu atd., problém vidím v jezdcích = špatná volba, na divokou motorku potřebuješ mladého divočáka...

Rado_ (564) napsal 16.02.2010 v 21:49+1

těžko říct, BMW do toho nasypalo spoustu peněz, mají zkušenoasti z F1, což není od věci...

Marex (2571) napsal 16.02.2010 v 21:44

Akro: Takže se shodnem. Už to je skoro 50 na 50.

ChenziiR1 (158) napsal 16.02.2010 v 21:36

Akro:dobrá otázka?

AKRO (-498) napsal 16.02.2010 v 21:27

Jen se divím, že si někdo u BMW nepoložil otázku, jestli na to vůbec mají jejich motorky?

Marex (2571) napsal 16.02.2010 v 21:04

Rado: Aprilii bych k BMW moc nepřirovnával. Aprilia má se silničním závoděním bohaté zkušenosti, zatímco BMW je zatím pouze sbírá. Větší překážkou, než malá snaha jezdců, bude pro BMW: Ducati, Yamaha, Aprilia, Suzuki a Honda.

Sgt.Dornan (1) napsal 16.02.2010 v 19:25

Nevím nevím...tipnu si, že to bude podobné jak loni. Je ale vidět, že k tomu v BMW mají pragmatický přístup a ono proč ne-kvalitních jezdců s motivací je stále dostatek

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 18:55

Rado: no ale T.Corser nedávno řekl médiím že jeho cíl před ukončením kariéry je titul tak ten asi má motivaci a chuť pracovat. Jako, ja tomu nevěřím, že získá titul ale nedivil bych se, kdyby vstanul parkrat na podiu.

Rado_ (564) napsal 16.02.2010 v 18:09+1

Absolutní souhlas... Troy si do BMW přišel jen pro penzi, ale tudma cesta opravdu nepovede... Max & Aprilia byli na stejné startovní čáře, Biaggi je mladší jen o tuším že necelé dva roky, ale přístup a výsledky jsou odlišné opravdu v řádech...

PityGPX (949) napsal 16.02.2010 v 17:18

Jo, tak na ně :)))




TOPlist