Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to AKRO: jasně že jen o výkonu to není, ale ta motorka je skutečně skvělá a uvidíme ve stockách...prostě špatný výběr jezdců, posadit na ni Spiese...hned bychom vše viděli
Možná je to jenom v elektronice. Kawa má taky problém s nastavením TC. To samé bude asi potíž u BMW. Uvidíme, jak se jim povede ve stockách, jestli se potvrdí moje slova, pojedou hodně nahoře.
Jirmal - BMW si pochopitelně své výrobky pochválí!Jde o to jestli ta motorka vůbec na špičku má! Nějaké výkony a testy, navíc od BMW se mi nezdají dostatečně objektivní!,Jen o výkonu to nikdy není!
Jirmal: jenom o výkonu to není, ikdyž je v testech popisován i skvělý podvozek atd. Rozhodují detaily a to už je opravdová věda. Vzledem ke krátkým zkušenostem značky ve WSBK to budou mít hoši docela těžký.
to AKRO:tu otázku Ti zodpovím, ty mašiny na to určitě mají, přečti si pár testů s S1000RR ohledně výkonu atd., problém vidím v jezdcích = špatná volba, na divokou motorku potřebuješ mladého divočáka...
Rado: Aprilii bych k BMW moc nepřirovnával. Aprilia má se silničním závoděním bohaté zkušenosti, zatímco BMW je zatím pouze sbírá. Větší překážkou, než malá snaha jezdců, bude pro BMW: Ducati, Yamaha, Aprilia, Suzuki a Honda.
Nevím nevím...tipnu si, že to bude podobné jak loni. Je ale vidět, že k tomu v BMW mají pragmatický přístup a ono proč ne-kvalitních jezdců s motivací je stále dostatek
Rado: no ale T.Corser nedávno řekl médiím že jeho cíl před ukončením kariéry je titul tak ten asi má motivaci a chuť pracovat. Jako, ja tomu nevěřím, že získá titul ale nedivil bych se, kdyby vstanul parkrat na podiu.
Absolutní souhlas... Troy si do BMW přišel jen pro penzi, ale tudma cesta opravdu nepovede... Max & Aprilia byli na stejné startovní čáře, Biaggi je mladší jen o tuším že necelé dva roky, ale přístup a výsledky jsou odlišné opravdu v řádech...
Jirmal - Možná!
to AKRO: jasně že jen o výkonu to není, ale ta motorka je skutečně skvělá a uvidíme ve stockách...prostě špatný výběr jezdců, posadit na ni Spiese...hned bychom vše viděli
Je třeba tohto ožřalu (Corser) malinko namotivovat ...
Možná je to jenom v elektronice. Kawa má taky problém s nastavením TC. To samé bude asi potíž u BMW. Uvidíme, jak se jim povede ve stockách, jestli se potvrdí moje slova, pojedou hodně nahoře.
Jirmal - BMW si pochopitelně své výrobky pochválí!Jde o to jestli ta motorka vůbec na špičku má! Nějaké výkony a testy, navíc od BMW se mi nezdají dostatečně objektivní!,Jen o výkonu to nikdy není!
to Jirmal ta sériová 1000RR je docela jiná motorka než sedlaj Troy s Rubenem.
To si mohl nechat pro sebe jezdcům to moc nepřidá ...
Jirmal: jenom o výkonu to není, ikdyž je v testech popisován i skvělý podvozek atd. Rozhodují detaily a to už je opravdová věda. Vzledem ke krátkým zkušenostem značky ve WSBK to budou mít hoši docela těžký.
Baron > aha, myslel jsem, že je tomu naopak.. o to více bije do očí rozdíl v jejich výkonech
to Rado: Max je starší, než Corser
to AKRO:tu otázku Ti zodpovím, ty mašiny na to určitě mají, přečti si pár testů s S1000RR ohledně výkonu atd., problém vidím v jezdcích = špatná volba, na divokou motorku potřebuješ mladého divočáka...
těžko říct, BMW do toho nasypalo spoustu peněz, mají zkušenoasti z F1, což není od věci...
Akro: Takže se shodnem. Už to je skoro 50 na 50.
Akro:dobrá otázka?
Jen se divím, že si někdo u BMW nepoložil otázku, jestli na to vůbec mají jejich motorky?
Rado: Aprilii bych k BMW moc nepřirovnával. Aprilia má se silničním závoděním bohaté zkušenosti, zatímco BMW je zatím pouze sbírá. Větší překážkou, než malá snaha jezdců, bude pro BMW: Ducati, Yamaha, Aprilia, Suzuki a Honda.
Nevím nevím...tipnu si, že to bude podobné jak loni. Je ale vidět, že k tomu v BMW mají pragmatický přístup a ono proč ne-kvalitních jezdců s motivací je stále dostatek
Rado: no ale T.Corser nedávno řekl médiím že jeho cíl před ukončením kariéry je titul tak ten asi má motivaci a chuť pracovat. Jako, ja tomu nevěřím, že získá titul ale nedivil bych se, kdyby vstanul parkrat na podiu.
Absolutní souhlas... Troy si do BMW přišel jen pro penzi, ale tudma cesta opravdu nepovede... Max & Aprilia byli na stejné startovní čáře, Biaggi je mladší jen o tuším že necelé dva roky, ale přístup a výsledky jsou odlišné opravdu v řádech...
Jo, tak na ně :)))