Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
kamilbrabenec - tak o výkon snad ani nejde
rozdíly na motorech u twinů je šílený
jde o to co je legál a co ne
a jestli se nějaký najde tak se s tím stejně nic neudělá
i na přírodě se jede na to že větší pes mr.dá
Zajímalo by mne jakým způsobem se bude kontrolovat maximální výkon ve třídě Twin a stocksport 300
i když zrovna ty 300 vypadají zajímavě. Japonci + KTM 390 to zní dobře.
po zkušenostech s agenturou v sezóně 2015 je to i pro rok 2016 u mě jasná volba č.1 :) hlavně kvůli endurance, které je prostě jednoduše super
caba29: je to například kvůli kawasaki ninja,která má některé roky 636 ccm...ale přiznám se,že nevím,kolik čtyřválcových šestek má ještě přes 600
Trochu ma zaraza ze do kategorie 600 povolili stvorvalce do objemu 640? 😕 nemali byt len do 600???
kamilbrabenec - tak o výkon snad ani nejde
rozdíly na motorech u twinů je šílený
jde o to co je legál a co ne
a jestli se nějaký najde tak se s tím stejně nic neudělá
i na přírodě se jede na to že větší pes mr.dá
Zajímalo by mne jakým způsobem se bude kontrolovat maximální výkon ve třídě Twin a stocksport 300
i když zrovna ty 300 vypadají zajímavě. Japonci + KTM 390 to zní dobře.