Za řevu dvoutaktních motorů – 125 a 250 ccm

Přinášíme Vám horké novinky ze světa 125 a 250 ccm.

Za řevu dvoutaktních motorů – 125 a 250 ccm

Pilot na telefonu

Bývalý jezdec WSBK, ale také trojnásobný vítěz závodu MotoGP ve třídě dvěstěpadesátek, Ital Roberto Rolfo (29 let) je v současné době vzniku kubatury Moto2 skoro na roztrhání. Není divu, takové zkušenosti jako on a to z různých mistrovských seriálů na různých motocyklech, má totiž málokdo. V současné době testuje ve Valencii motocykl této třídy týmu Laglisse vybavený motorem Yamaha! Minulý měsíc zase jezdil motocykl stejné třídy stáje Blussens, ale s agregátem Honda. A také je zkušebním pilotem Dunlopu. V příštím roce by měl jet tento italský jezdec závody MotoGP v kubatuře Moto2, ovšem v kterém týmu je zatím otazníkem, přičemž zájemců je hodně.

Vicemistr světa mění tým

Jeden z největších papírových kandidátů na uvolněný titul mistra světa stopětadvacítek, Ital Simone Corsi, je výsledkově pouhopouhým stínem lońského úspěšného jezdce – 4 vítězné závody a další 3 podiová umístění. A o víkendu v Barceloně se zřejmě utrhlo ucho u pověstného džbánu a italský jezdec se definitivně rozešel se svým dosavadním týmem Jack&Jones WRB. Jeho místo zaujme mladý Španěl Luis Salom a Ital bude jezdit v italském týmu Fontana Racing jako týmový spolujezdec Lorenza Savadoriho. Důvodem jeho špatných výsledků, tedy dle Corsiho otce Stefana byla jednak špatná finanční situace dosavadního španělského týmu a také skutečnost, že Corsiho týmový kolega, Španěl Nicolas Terol byl jednoznačně upřednostňován, čemuž také odpovídaly výsledky – naposled Terol 2., Corsi 16., ale také průběžný stav v tabulce MS. Tam je Terol na 5. místě (57,5 bodů), zatímco Corsi jako vícemistr světa až 23. ! a hubenými 4 bodíky.

Pasini k Asparovi ?

Dlouho časovaná bomba zřejmě vybuchla, aneb jak píší italské motocyklové servery, má Aprilia už dost platební neschopnosti maďarského týmu Toth Aprilia a tomuto týmu prostě vzala motocykly, a to jak tovární RSA jezdce Mattia Pasiniho, tak i LE Imre Totha. Zatímco další jezdecký osud maďarského jezdce Totha je hodně nejistý, tak Ital Mattia Pasini by měl jet u Aspara v nějaké odnoži jeho týmu (název bude upřesněn ještě před Grand Prix Holandska), tedy tak, jak jezdil začátkem sezóny v týmu Balatonring Gábor Talmacsi. Apropos tým Balatonring a jeho nový jezdec Balasz Nemeth. Ten si vyměnil svůj tovární motocykl RSA po Talmacsim za Aprilii vývojové řady LE mistra světa stopětadvacítek Mike di Meglia z Francie a ten naopak už v Barceloně jel na tovární motocyklu z Noale a nyní testuje ve Valencii.

Daniel Amatrian zatčen

Ex-manažér Lorenza, Daniel Amatrian (48 let), byl zatčen v Barceloně před domem nového Lorenzova manažera Marcose Hirsche. Bývalý průměrný jezdec závodů Grand Prix ve dvěstěpadesátkách a půllitrech byl hlavně znám jako úspěšný manažer. V letech 2006 a 2007 šéfoval oficiálnímu týmu Aprilie a mladému Lorenzovi (tehdy 18-ti letému) vyplatil v této třídě pohádkovou gáži ve výši 1,3 milionů Euro.
Ještě vloni byl Amatrian šéfem týmu Lotus Aprilia v kubatuře do 250 ccm s jezdci Debonem a Aleixem Espargarem a také měl tým Belson Campetella ve třídě do 125 ccm (Pol Espargaro a Joan Olivé). Kvůli konzumaci drog (kokainu) měl na posledních závodech sezóny 2008 zákaz vstupu do depa a čelil také soudnímu obvinění ze strany bratrů Pola a Aleixe Espargarových, neboť jim dlužil 450 000 Euro.
Nyní ale jde o vážnější situaci. Kromě obvinění z dealerství drog jde o podezření z vraždy.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist