Ohlasy na testy v Sepangu (2)

Dokončení ohlasů aktérů prvního testování MotoGP, které proběhlo na okruhu Sapang v Malajsii.

Ohlasy na testy v Sepangu (2)
Loris Capirossi (Ducati Marlboro)
S prací odvedenou poslední tři dny jsem opravdu spokojený. Podařilo se nám udělat velké zlepšení, nyní jsme konkurenceschopní. Skutečnost, že dosáhnou svého nejlepšího času na závodních pneumatikách a na konci jedenáctého kola znamená, že jak pneumatiky, tak i motocykl je pro tento okruh dobře připravený. Poprvé jsem také s osmistovkou použil kvalifikační pneumatiky a se svým časem jsem docela spokojený. Poznali jsme, že GP7 potřebuje jiné kvalifikační pneumatiky, než jaké měla tisícovka. Je to kvůli většímu náklonu v zatáčkách, což vyvíjí větší tlak na měkké pneumatiky. Nyní mají chlapci od Bridgestone mnoho dat, jsem si jistý, že odvedou skvělou práci. Nyní se těším do Austrálie, nemohu se dočkat jednoho z mých nejoblíbenějších okruhů.
Casey Stoner (Ducati Marlboro)
Trochu jsem bojoval při hledání správného nastavení, ale nakonec se to podařilo. Během dne jsme hodně změnili nastavení, byl jsem z toho až trochu zmatený, protože jsem nedokázal včas najít správné řešení. Tým pracoval skvěle a tak jsme nakonec správnou volbu našli. Děkuji chlapcům z Mobilní kliniky, kteří mi pomohly se zraněním. Při posledním výjezdu jsem sice již cítil bolest, ale bez nich bych nedokázal během dne vůbec vyjet. Nyní jedeme domů, nemohu se dočkat testování GP7 na Phillip Islandu.
Kenny Roberts jr. (Team Roberts)
Určitě jsem se dnes hodně dozvěděl. Musím poděkovat Hondě, protože oni mi při posledním závodě ve Valencii slíbili, že mě nechají jezdit na jejich motocyklu. Podařilo se to dnes, když jsem asi hodinu jezdil na motorce Carlose Checy. Měl jsem v několika místech trochu problémy, bojoval jsem s tím, ale myslím, že za to můžou mé ruce nebo charakter okruhu. Carlosův motocykl byl ovšem hodně stabilnější na výjezdu ze třetí zatáčky, což pro nás znamená, že musíme v této oblasti pracovat. Nakonec se nám podařilo udělat velké zlepšení i na našem motocyklu. Nebyl jsem ovšem schopný testovat mnoho pneumatik Michelin, ale dokázal jsem zajet nízkých 2:03 na závodních pneumatikách. Jsem si jistý, že pokud bych na tom ještě pracoval, mohl jsem se dostat k hranici 2:02. Jsme proto na dobré cestě vývoje motocyklu.
Shinya Nakano (Konica Minolta Honda)
Jsem trochu zklamaný, protože jsem chtěl dosáhnout na lepší časy. Měl jsem problémy s předkem motorky při brzdění. I když jsem nebyl dokonale připravený, tak jsem absolvoval simulaci závodu na 21 kol. Nakonec jsem dokázal alespoň splnit všechny části testu, které jsme zde chtěli absolvovat. Další test je na Phillip Islandu, tedy na okruhu, který má rychlé nájezdy do zatáček. Chtěl bych tam vyřešit problém s nájezdy do těchto zatáček. Minulý rok jsem až do doby, než začalo pršet, vedl závod. Dobře si ten obrázek pamatuji. Chci se dostat hodně blízko tomuto obrazu, abych si ho dlouho pamatoval. Nyní více chápu RC212V, chci se neustále zlepšovat.
Carlos Checa (LCR Honda)
Dnes to bylo mnohem lepší. Vidím spokojenost z vykonané práce během posledních tří dnů. Celý poslední den jsem strávil na závodních pneumatikách a dosáhl jsem celkově pátého nejlepšího času. V poslední části jsem vyjel na kvalifikačních pneumatikách, ale potřebuji více času na adaptaci. Také jsem si vyměnil motocykl s Kenny Robertsem jr., abych sbíral údaje o motoru. Jejich motocykl má dobrý potenciál, ale já musím pokračovat ve vývoji své motorky. RC212V je nejmenší motorka této třídy, musím proto zapracovat také na mém usazení, abych zlepšil aerodynamiku. V zimě jsem hodně trénoval a shodil tři kilogramy. Pravděpodobně pro test v Austrálii dostanu nové sedlo, které mi zvýší posazení.
Marco Melandri (Gresini Honda Honda)
Jsem spokojený, po tvrdé práci jsme dosáhli našeho cíle. Testoval jsem různé pneumatiky a jsem spokojený. Zvláště se mi líbily přední pneumatiky, ale i zadní pracovaly docela dobře. Je důležité spolupracovat s techniky od Bridgestone, pak může dojít k zlepšení. Chtěl jsem absolvovat závodní simulaci, ale bohužel jsem musel po dvanácti kolech zastavit, protože jsem měl kvůli teplu velmi poškozenou pravou botu. Nyní musím pracovat na vyřešení tohoto problému. Se stupněm vývoje jsem spokojený, ale je stále potřeba tvrdě pracovat.
Toni Elías (Gresini Honda Honda)
Ze Sepangu odjíždím velmi jistý. Dnes ráno jsme hodně pracovali na podvozku a tlumení, odpoledne jsem pokračoval v testu pneumatik. Myslím si, že tyti tři dny testování nám hodně pomohly. Nejsem spokojený s mým časem na jedno kolo, ale nejsem z toho znepokojený. V tomto okamžiku je důležitější pracovat na závodní rychlosti.
Tým Yamaha Tech 3 oficiální tiskovou zprávu nevydal

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist