Ještě dvě volná místa

Startovní rošt MotoGP na rok 2013, co se týká obsazení 12 prototypových motocyklů, nabírá stále konktrétnější podobu. V současné době jsou volná pouhá dvě místa a v článku se dozvíte nejnovější zajímavosti, jak je hlásí Radio Paddock.

Ještě dvě volná místa
Deset z dvanácti povolených prototypových motocyklů MotoGP na rok 2013 už má svého pilota: Repsol Honda pojede s Danim Pedrosou a s Marcem Marquezem.

Yamaha Factory svěří své tovární motocykly do rukou Jorge Lorenza a Valentina Rossiho.

Ducati Corse vyrazí do boje za podiová umístění s Andreou Doviziosem a s Nicky Haydenem.
U zákaznických týmů má už dlouho smlouvu se Stefanem Bradlem tým LCR Honda.

Tech3 Monster Yamaha podepsal na další rok s Cal Crutchlowem a nově pojede jeho krajan Bradley Smith.

Pramac Ducati má tříletou smlouvu s Andreou Iannonem.

Poslední volná Ducati může být přidělena buď týmu Gresini (Ben Spies), nebo Marc VDS (Scott Redding). 

A konečně na čtvrtý motocykl Honda čekají celkem tři kandidáti: Ben Spies, Alvaro Bautista nebo Johnny Rea.
Ačkoliv ještě po Indy-GP tvrdil Spies, že má namířeno do WSBK, tak nyní své rozhodnutí změnil. Má dvě možnosti zůstat v MotoGP, a to buď motocykl Ducati u Fausta Gresiniho, nebo Hondu RC213V: "To mě hodně vzrušuje, všechny prototypy Honda fungují bezchybně. U Hondy jseš schopen i se satelitním motocyklem jezdit úplně vpředu.", říká Ben Spies, který má u Hondy dokonce dvě možnosti: buď jako týmový kolega Stefana Bradla u LCR, nebo u Fausta Gresiniho, pokud týmu San Carlo zůstane tento japonský motocykl. Ovšem Američan chce pouze jednoroční smlouvu, neboť v roce 2014 se s ním napevno počítá v továrním týmu Suzuki.

Co se týká dosavadních pilotů MotoGP, tak Alvaro Bautista se zřejmě bude muset v nejhorším případě spokojit s motocyklem specifikace CRT, zatímco Hector Barbera má nabídku od Aspara do kubatury Moto2.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 3.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist