Jerez bude Suzuki sedět, věří Espargaró s Viñalesem

Španělé Aleix Espargaró a Maverick Viñales mají před sebou první závod na domácí půdě okruhu v Jerez de la Frontera, kde se španělskému publiku poprvé představí v barvách tovární stáje Suzuki a v případě Mavericka Viňalese je to navíc domácí premiéra v sedle prototypu třídy MotoGP. V průběžném hodnocení seriálu jsou nyní oba jezdci součástí první desítky a tento trend by rádi udrželi.

Jerez bude Suzuki sedět, věří Espargaró s Viñalesem
Pro Aleixe Espargara je závod v Jerezu domácím čistě jen proto, že jede ve Španělsku, ale jeho skutečně pravá domácí Grand Prix je až ta v Barceloně, protože tam Espargaró bydlí. „Jsem rád, že jsme zpátky v Evropě a jedeme do Jerezu,“ řekl průběžně osmý Aleix Espargaró. „Je to dráha, kterou mám rád a třebaže to není přímo můj domácí závod jedeme ve Španělsku, kde můžu počítat s podporou domácích fanoušků.“
„Okruh by nám mohl sednout, protože nemá dlouhé rovinky, což nám mnohem lépe umožní využít předností našeho podvozku. V posledních závodech jsme měli nějaké problémy, ale ty také mohly souviset s danými okruhy, takže se už těším až GSX-RR vyzkoušíme v Jerezu. Tým na dráze stejně jako tým v Japonsku intenzivně pracuje na tom, abych s motorkou nalezl tu správnou jistotu. Věřím, že můžeme dosáhnout našeho cíle, což je znovu bodovat a doufejme, že umístěním do osmého místa.“


Nováček v královské kubatuře Maverick Viñales je průběžně desátý, což jen potvrzuje fakt, jak dobře se tento španělský jezdec dokáže přizpůsobit změně prostředí. V roce 2013 vyhrál titul Moto3, loni skončil třetí v Moto2 a letos jede prvním rokem sezonu v královské kubatuře.
„Na Jerez mám hezké vzpomínky,“ prozradil Maverick Viñales. „Zajel jsem tam pár dobrých závodů a místní dráhu mám rád. Okruh by nám mohl víc vyhovovat než předchozí dráhy v Austinu a Termas de Rio Hondo. Závodit ve Španělsku je určitě velmi emocionální záležitost. Bude tam spousta fanoušků, což mi jen dodá sílu na to víc zatlačit a zajet dobrý výsledek.“

„Známe své silné i slabé stránky, takže okamžitě vyzkoušíme některá zlepšení v nastavení a uvidíme, jak si GSX-RR na tomto specifickém okruhu povede. Z mé strany budu jako obvykle potřebovat obnovit referenční body na trati a vytvořit si nové na základě zlepšujícího se výkonu stroje třídy MotoGP. Suzuki je ale v tomto směru velmi přizpůsobivá, takže většina zůstává na mně.“

.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist