Dozvuky ze Sachsenringu – 125 ccm

Nedokonceny zavod stopetadvacitek byl i po zavode jednoltivymi piloty hodnocen zcela ruzne, nekteri byli pochopitelne spokojeni, jini se citili poskozeni.

Mika Kallio (1.) - KTM
“Behem treninku v patek a v sobotu jsme meli problemy s nastavenim vidlice. V zavode to ale vypadalo prece jen ponekud lepe. Ale Sachsenring je velmi specificky okruh, na kterem je mozno najit hodne dobrych stop. Vedel jsem, ze vedouci skupina zustane hodne dlouho pohromade. Vlastne jsem se chtel odpoutat, ale to se mi nepodarilo, coz mi take vzdy signalizovali z boxu. Ale ani jednou jsem se neotocil. Ale myslel jsem si, ze za mnou jedou Lüthi a Simoncelli. A konecne jsem byl odskodnen za tu vsechnu smulu, ktera me doposavad provazela. Jel jsem konstantne rychle a urcite jsem mel na to, usilovat v konci o vitezstvi. Ale z jine stranky: Kdyz jede takto skupina pohromade, tak je mozne vse. Po preruseni zavodu jsem se teprve v boxu dozvedel, ze plati vysledek 20. kola a ze jsem tedy vyhral. Toto moje viteztsvi bylo velmi dulezite pro mistrovstvi sveta. Vzdyt Pasini nebodoval a ja se naopak priblizil spici. CHybi mi 3 body na Lüthiho. Moje KTM je rychla cely rok, coz mi samozrejme zlepsuje situaci. Nyni si mohu doprat nekolik klidnych dni doma ve Finsku.”
Thomas Lüthi (2.) - Honda
„Jsem opet vedoucim muzem sampionatu. Ovsem na druhe strane, jsem mel pro posledni kola vymyslen velmi dobry plan. Mel jsem hodne moznosti nastudovat, kde je Mika rychlejsi a kde pomalejsi nez ja. Nechal jsem ho jet prede mnou, nebot jezdil konstantne rychle casy. A urcite bych v zaveru jeste zautocil. Ale dulezite je, ze nyni vedu mistrovstvi sveta. A tak si mou doprat klidnou dovolenou. Naplanovano nemam jeste nic, ale bud poletim do Tunisu, nebo vyuziji nabidky “Last Minute.”
Marco Simoncelli (3.) – Aprilia
“Byl jsem v zaverecne sekci okruhu rychlejsi nez Kallio a Lüthi a chtel jsem zde take v poslednim kole zautocit. Myslel jsem si, ze vyhraji, a tak se divam na vysledky jednim mokrym a jednim suchym okem, nebot ukonceni zavodu mi veskere plany pokazilo.”
Gabor Talmacsi (4.) - KTM
“Nemel jsem vubec problemy, jet ve spici. Poklidne jsem jezdil ctvrty. Ovsem mozna moc dlouho, mel jsem zautocit drive a radeji prevzit prvni pozici. A najednou byla vyvesena cervena vlajka. Nejsem tim nadceny, ale v mistrovstvi to vypada pro me velmi dobre, vzdyt Passini spadl. Mel jsem vyborny jak motocykl, tak pneumatiky.”
Julian Simon (5.) - KTM
“Jsem spokojen, i kdyz zavod skoncil pro me prilis brzo. Bez problemu jsem jel ve spici a jelikoz zde byla cela rada predjeti, tak jsem najednou misto tretiho mista jel paty. A najednou byl konec, ovsem s vysledkem jako takovym musim byt spokojeny.”
Fabrizio Lai (7.) - Honda
“Velmi dobre jsem odstartoval, ale v poslednich dvou sekcich prvniho kola jsem ztratil hodne casu. A pak mi zacal motocykl klouzat, a tak jsem nechtel riskovat za zadnou cenu pad.”
Sergio Gadea (out) – Aprilia
“Podarilo se mi zabydlet v prvni skupine, kdyz jsem najednou letel. Nascesti jsem se nezranil !”
Hector Faubel (out) – Aprilia
“Byl to velmi tezky vikend. Nedarilo se mi se s tomto okruhem vubec zpratelit. Teprve ve Werm – Upu (8. misto) jsem nasli spravny setup. A hned nato jsem spadl.”
Mika Di Meglio (out) - Honda
“Startoval jsem hodne zezadu (20. misto, 5. rada), a v prvni zatacce to bylo hodne divoke. Presto jsem byl po prvnim kole 16. Po ctyrech kolech jsem zacal zrychlovat a dojel do druhe skupiny. V 10. kole jsem predjel Laie. A kdyz jsem chtel predjet Koyamu, tak jsem spadl…”

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist