Dozvuky z Ciny – 125 ccm

V nasledujicich radcich dejme take moznost hlasu nekterych pilotu nejslabsi obsahove tridy, kteri vlastne ani nemeli nakonec v Cine zacinat zavodni vikendovy program !

Dozvuky z Ciny – 125 ccm
Dozvuky z Ciny – 125 ccm
Duvodem totiz byla neodtekajici voda v seste zatacce a tak uvazovali poradatele, ze zacne nejdrive kubatura MotoGP. Nakonec ale s pomoci odsavaciho zvonu toto “jezirko” odstranili, ovsem piloti stopedvacitek, cekajici uz netrpelive na zavadejici kolo, se dozvedeli o zpozdeni startu teprve 20 minut pred novym startem.
Mattia Pasini (1.) - Aprilia
Po zimnich testech patril tento italsky tovarni jezdec Aprilie k velkym favoritum. Mezi piloty nejslabsi tridy je povazovan se svymi 178 cm vlastne za obra. A tak se tedy lonsky kral padu pri svem 19. zavodu Grand Prix dockal prvniho vitezstvi. “Pred a po kazdem zavode telefonuji s Francescem Tottim – fotbalistou AS Roma. Byl to tezky, ale velmi ferovy zavod, castokrat jsem ani moc nevidel, nebot jsem si nechal otevrenou skulinu v prilbe. A takove male “naremplovani” proste patri k zavodnimu sportu. Na suchu bych zde ale nevyhral, nebot jsem byl v merenem treninku az 15. se ztratou 2,7 sekundy.”, komentoval uplynuly vikend jezdec tymu “Totti Top Sport – NGS”.
Fabrizio Lai (2.) – Honda
“Udelal jsem stejnou chybu jako v Jerezu, prilis jsem otevrel dvere dokoran. Predni pneu uz byla hodne ojeta a po malem uklouznuti byl hned Mattia vedle me. Jel vyborne a byl dnes nejlepsi. Doufam ale, ze dostanu od Hondy v Le Mans nejake nove tovarni dily. Potrebuji je, nebot Passiniho Aprilia je nejrychlejsi motocykl, tak jako vloni byla ta Barberova.”
Gabor Talmacsi (3.) - KTM
“Po tretim miste v kvalifikaci jsem si rikal, ze musim bezpodminecne dojet do cile. Navic se podarilo doktorum dat mou nohu do takoveho stavu, ze uz mohu skoro bez problemu chodit. Musim proste jet jako zkuseny mazak, a ne jenom pridavat plyn”, predsevzal si pro zavod madarsky jezdec. “V Estorilu jsem pred sebou videl pouze vidinu vitezstvi, ale zrejme budu muset zacit od tretich mist. I kdyz, pokud uz sedim na motocyklu, tak je tezke nejet na plny plyn, jsem totiz pravy “Racer”, rikal dale byvaly boxer a nyni tovarni pilot KTM. “Moje KTM sice byla na rovinaci nejrychlejsi, ale Laie a Pasiniho jsem predjet nemohl, nebot jeli s opravdu velkym rizikem, a ja po Estorilu nechtel znovu upadnout.”
Tomoyoshi Koyama (5.) - Honda
“Mam rad zavody v desti, i kdyz se svymi 47 kilogramy nemam moc trakce na zadnim kole. Ale jsem pochopitelne spokojeny”, rikal japonsky pilot staje Ajo – Motorsport.
Mika Kallio (11.) - KTM
“Nejsem zadnym specialistou na vodu, a tak jsem za techto podminek spokojeny. Nechtel jsem podstoupit zadne riziko, nybrz proste nasbirat par bodiku. Bude totiz jeste hodne suchych zavodu”, suse konstatoval vedouci muz sampionatu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist